PCOS, Letrozol

[quote quote=10425142]@Datkomtlaterwel- Hé…. wel duidelijkheid nu. Ik heb wel bewondering hoe je er in staat! Welke hoeveel van Letrozol neem jij nu?[/quote]
Je had me gisteren niet moeten zien hoor ? heb dan echt even een dag nodig, maar kan dan de knop wel weer omzetten. Kan er toch niets meer aan veranderen. Ik neem nu 5mg. 

@bloem- oh spannend zeg! Ik ben benieuwd of de ovulatietesten gaan werken bij je. Ik ga voor je duimen! En 6mm is hartstikke netjes volgensmij! 

@datkomtlaterwel dikke knuffel voor jou ❤️

Ik net een echo gehad na 7dagen gonal-F 50EH spuiten (CD10). Helaas bms 4mm en een follikel van 7mm, dus alles heel minimaal. Vrijdag weer voor echo en als er niks gegroeid is hoog ik op met 12,5eh per week. Baalde er wel ff van, ook even om moeten huilen. Nu aan het werk en weer door. Ben zo toe aan een x goed nieuws! Een eisprong, een menstruatie, een x een zwangerschapstest kunnen doen. Maar dat je weet dat de medicatie aanslaat ?

@Femkee vorige keer is mijn bms niet verder doorgegroeid want toen had ik na de ovulatie nog een echo en toen bleef het hier op hangen, dus ik reken er nu ook niet op, maar hopen dat het genoeg is
@Datkomtlaterwel rot zeg…  Hopelijk dan toch vol goede moed door met de volgende ronde, fijn dat het in ieder geval kan, hopen deze ronde meer succes!!
@XBo ooh pff, hoopte zo voor je dat je een keer goed nieuws zou krijgen :( CD10 is nog vroeg, dus hopen dat je vrijdag beter nieuws krijgt en dat dit de goede medicatie voor je gaat zijn!
Mijn ovulatietest was vanochtend positief, dus wel goed om te weten dat ik dit nu kan gebruiken volgende keer als ik geen echo meer zou krijgen. Ik hoef ook niet meer terug voor echo, dus tis verder op t wachtbankje nu, ben benieuwd.

Dag dames,
Mijn menstruatie is toch doorgekomen.
@datkomtlaterwel, dikke knuffel ❤️ 
We lopen gelijk. Ik zal donderdag weer beginnne met nieuwe ronde. Ik hoop dat we deze ronde meer geluk hebben ? 

Iedereen heel veel succes ❤️❤️ En vol houden! 
Hopelijk kunnen we snel goed nieuws delen 

Meiden,
Ik ben ongesteld geworden 4 dagen na de primolut. Op cyclusdag 5 vervolgens geen bloed meer en vanochtend ineens weer wel. 
Iemand van jullie dat wel ees gehad? Normaal zou ik mijn schouders ophalen en weer verder gaan met mijn leven, maar nu vraag ik me af of ik het ziekenhuis hierover even moet bellen om te vragen wat te doen?. 

@XBo Wat balen voor je, maar wat Bloem- zegt,  CD10 is nog vroeg. Ik heb van meerdere mensen gehoord die injecties gebruiken dat er op CD10 nog niets te zien was en later wel! 
@Bloem- oh fijn dat de ovulatietest positief was. Succes deze wachtweken!
@Gebruiker10309210 Jammer! Nu op met de volgende ronde! 
@Femkeeee hoeveel dagen Primolut heb je genomen? Ik heb zelf alleen ervaring met Provera maar als ik die 5 dagen slik was ik maar 2 dagen ongesteld. En ook heel licht. Maar zou inderdaad gewoon ZH bellen als je twijfelt!

Terug
Bovenaan