PCOS, Letrozol

Ik heb net de echo gehad en een ei van 18mm. Wss springt deze vrijdag of zaterdag. Dat wordt onze eerste échte kans. Zo spannend! 
Wel ook al voor 2 keer herhalen meegekregen maar dan hoef ik geen echo's te doen! Ene kant blij mee, andere kant ook heel spannend omdat je dan niet weet hoe het groeit! 

@Bloem- ja… Al ga ik er niet echt vanuit hoor. Denk dat ik moet gaan ophogen vrijdag! En wat fijn zeg, dat je ovulatietest positief was! Heel fijn om te weten dat die werken voor je! Maar ik hoop natuurlijk dat je die niet meer nodig hebt! Spannend!?

@gebruiker hé balen zeg.. Op naar een volgende ronde.

@Femkeeee oei nee daar heb ik ook geen ervaring mee.. Vervelend soms he hoe je lichaam dan werkt! Heb je het ziekenhuis nog gebeld??

@Liekee ja, zeker balen!! Maar nu weer ‘vol goede moed’ door haha. En wat een mooie uitslag van de echo! Ik ga voor je duimen??

@Bloem- ja… Al ga ik er niet echt vanuit hoor. Denk dat ik moet gaan ophogen vrijdag! En wat fijn zeg, dat je ovulatietest positief was! Heel fijn om te weten dat die werken voor je! Maar ik hoop natuurlijk dat je die niet meer nodig hebt! Spannend!?

@gebruiker hé balen zeg.. Op naar een volgende ronde.

@Femkeeee oei nee daar heb ik ook geen ervaring mee.. Vervelend soms he hoe je lichaam dan werkt! Heb je het ziekenhuis nog gebeld??

@Liekee ja, zeker balen!! Maar nu weer ‘vol goede moed’ door haha. En wat een mooie uitslag van de echo! Ik ga voor je duimen??

Bo, dat is idd even balen! Je wil zo graag dat iets werkt. Maar hoor met spuiten vaak dat als je de juiste dosis eenmaal hebt dat het daarna echt goed zou moeten gaan. Maar snap je gevoel maar al te goed. Je wil zo graag.

Gebruiker10309210, dan lopen we inderdaad gelijk! Ik begin ook morgen weer met de Letrozol. 

Lieke, oeh spannend!! Fijn dat er zo'n follikel zichtbaar was! 

Heel spannend inderdaad. Maakt me ook wel onzeker, wat als ie niet springt? Op welke dag hebben jullie een eisprong met Letrozol? En hebben jullie ook bloedonderzoek? 
ik heb vanmorgen ovulatietest gedaan en die is minder donker dan gisteren, terwijl ei gisteren 18 a 19mm was. Weet niet zo goed wat ik er van moet denken..

@Liekee misschien is die morgen weer donkerder? Volgens mij kunnen ze echt wel ver doorgroeien hoor. Wel fijn dat het ei zo gegroeid is hoor!

@Xbo, gaat het weer een beetje? Morgen alweer de nieuwe echo. Ik ga voor je duimen!

@Bloem, spannend! Volgens mij zit je alleen op het wachtbankje toch??

Ik heb vandaag mijn laatste letrozol gehad. Het bloed van gister is weer gestopt. Zal wel nagekomen afval zijn geweest?‍♀️. Dinsdag de echo. Ik sta er 80% positief in en 20% voorzichtig. Bij vergelijkbare situaties als de mijne lijkt de 5mg vaak wel te werken. 

Even een opsteker; ik ben het hele topic aan het lezen en ben nu bij pagina 222. 1 persoon heeft het opgegeven en bijna alle andere zijn zwanger of net aangesloten op het punt waar ik nu ben?. Het gaat vast helemaal goed komen met ons?.

@datkomtlaterwel ja, je wilt zo graag! Voor jou zit het eerste dagje letrozol er weer op. Wanneer heb je weer een echo??
@Femkeeee wat lief van je! Ja het gaat weer goed hoor. Morgen inderdaad weer een echo, maar heb mezelf erop ingesteld dat ik moet gaan ophogen. Jij dinsdag weer aan de beurt, ik hoop zo op een mooi resultaat voor je!??? En haha, diehard ben je hoor met het lezen! En dat is zeker een mooie opsteker.
@Lieke ik heb zelf geen eisprong gehad met letrozol dus kan je helaas niet bijpraten. Moeilijk lijkt me als je niet kan vertrouwen op die ovulatietesten ?
De laatste dagen wat meer gaan lezen over de gonal-F, maar zie dat het per cyclus onwijs kan verschillen welke dosering wel of niet aanslaat. Ook kijken ze schijnbaar niet perse naar een maximale cyclus in dagen, maar ga je gewoon door tot een mogelijke eisprong. Onzeker en spannend allemaal, en m'n geduld word flink op de proef gesteld?
Ben zo blij dat dit forum er is en we onze ervaringen met elkaar kunnen delen. En zoals Femke al zei, ook met ons gaat het vast goedkomen!?

Terug
Bovenaan