@datkomtlaterwel ja, je wilt zo graag! Voor jou zit het eerste dagje letrozol er weer op. Wanneer heb je weer een echo??
@Femkeeee wat lief van je! Ja het gaat weer goed hoor. Morgen inderdaad weer een echo, maar heb mezelf erop ingesteld dat ik moet gaan ophogen. Jij dinsdag weer aan de beurt, ik hoop zo op een mooi resultaat voor je!??? En haha, diehard ben je hoor met het lezen! En dat is zeker een mooie opsteker.
@Lieke ik heb zelf geen eisprong gehad met letrozol dus kan je helaas niet bijpraten. Moeilijk lijkt me als je niet kan vertrouwen op die ovulatietesten ?
De laatste dagen wat meer gaan lezen over de gonal-F, maar zie dat het per cyclus onwijs kan verschillen welke dosering wel of niet aanslaat. Ook kijken ze schijnbaar niet perse naar een maximale cyclus in dagen, maar ga je gewoon door tot een mogelijke eisprong. Onzeker en spannend allemaal, en m'n geduld word flink op de proef gesteld?
Ben zo blij dat dit forum er is en we onze ervaringen met elkaar kunnen delen. En zoals Femke al zei, ook met ons gaat het vast goedkomen!?