PCOS, Letrozol

Hoi hoi dames,

ik mag mij bij jullie aansluiten. Ik ben al mama van een jongentje die 3 jaar oud is en we gaan nu voor kindje nr 2. Vandaag eindelijk mogen starten met duphaston en als mij menstruatie begint met letrozole 2,5 mg.
Ik duim voor iedereen ??? 

@Femkee ja volgens mij ben ik nu even de enige inderdaad, wachten duurt zo ontzettend lang, verschrikkelijk haha, maar ik ben al lang dankbaar dat ze iets hebben gevonden dat werkt natuurlijk :) Hopen dat je dinsdag ziet dat de 5 mg werkt! En dat is wel heel positief als je dat zo bekijkt haha! :)
@XBo succes morgen! Hopelijk heeft het lezen je wat goede moed gegeven!
@Channie welkom! Heb je voor je eerste kindje ook letrozol gebruikt?

Lieke, niet te veel vasthouden aan ovulatietesten. Werken ook vaak niet met PCOS. Vanaf 15mm zouden ze echt moeten doorgroeien en springen. Krijg je volgende week wel bloedonderzoek?  
Femke, zo het hele topic teruggelezen! Maar dat klinkt inderdaad bemoedigend. ☺

Bo, slim dat je je er al wel op hebt ingesteld. Kan het niet te erg tegen vallen. Ik hoop anders voor je natuurlijk. Ik heb dinsdag mijn eerste echo weer. Cd8 dus verwacht er niet te veel van. Maar door mijn vroege eisprong de vorige keer willen ze er wat eerder bij zijn. Voor de zekerheid. Dat vind ik wel fijn. Liever een keertje extra dan weer de eisprong missen.

Channie, welkom hier!

@Femkeeee dat is zeker een opsteker!
@XBo Onzeker traject hé. Ik hoop dat het snel voor je aanslaat!
Heel fijn het forum inderdaad, merk dat ik het prettig vind om andere verhalen en ervaringen te horen. Fijn dat jullie er zijn

Hey girls!
Wat ben ik blij dat er forums zoals deze bestaan. Waar er teksten kunnen neergeschreven worden en dat er gewoonweg begrip is! Al mijn vriendinnen snappen me. Maar eigenlijk toch niet.. ook al bedoelen ze het super lief!
Ik zal me even kort voorstellen.
Ik ben mama van 2 prachtige kinderen, een jongen en een meisje. Beide zijn van een vorige relatie en 1 maand na het stoppen van de pil was ik direct zwanger bij hun. Sinds vorig jaar juni ben ik met mijn partner aan het proberen voor een 3de wondertje te creëren, maar dat lukt me nu toch niet meer zo goed zoals bij de vorige 2 ?
Heel lang cyclussen dus ben ik in januari toch maar eens bij een fertiliteitsgynaecoloog gegaan. Daar kreeg ik de stempel pcos.. ook direct voorschrift voor letrozole. Ik zit nu momenteel in mijn eerste ronde. Zit op cd17. Op cd10 in de late namiddag naar de gynaecoloog en hij zag een goed eitje die ging springen dus moest ik dat weekend aan het klussen gaan. Nu is het dus afwachten. Ik ben sinds zondag cd12 met ovulatietesten bezig maar geen enkele positieve dus zit nu in die onzekerheid of ik wel een eisprong gehad heb of niet. 
Lange tekst, sorry daarvoor!
Ik heb veel gelezen hier en bijna allemaal zijn zwanger geraakt dus ons lukt het ook! ??

@Joyyy Welkom! 
En wat je zegt, vriendinnen snappen het, maar toch niet echt. Je weet pas echt hoe het is als je het zelf ervaart! 
Hoe groot was je ei op CD10? 

@XBo, klopt.. wat betreft dag Gonal-F. Je gaat net zo lang door tot je een goed eitje hebt. Mits alles blijft meewerken. En er niet teveel groeien. Ik heb 3 rondes met Gonal-F gespoten. 1 ronde kwam het tot 1 goed eitje. De andere 2 sloeg ik helaas door. En op een gegeven moment werd m'n BMS ook te dun. Heel veel succes!
Ik zal van het weekend alles even bijlezen. Ik zit nu in m'n eerste ronde van de IVF. Deze week al 2 echo's gehad. Waaronder deze ochtend 1. Er groeit een heleboel. BMS van 9.3, drielaags. Dus dat is goed. Waar de gonal-F op m'n gemoed sloeg. Valt dat hier wel erg mee. Ben wel heel moe. Buikpijn, constant gevoel van moeten plassen. (Waarschijnlijk omdat m'n eierstokken zo groot worden nu) Ik spuit sinds dinsdag naast Rekovelle ook Cetrotide. Om de eisprong tegen te gaan. Rekovelle spuiten gaat prima, Cetrotide heb ik wel last van. Dikke naald. Wat ik wat naar vindt. En daarna wordt het een hele grote rode plek, die jeukt. (Plaats van de injectie) En dan duurt het wel ff voor dat weg is. Kan dan ook niet op die zij slapen. En ik voel me nu net een broedkip ?. Merk echt wel dat het onderin m'n buik flink aan de gang is in die eierstokken. Al met al, het is te doen. Maar wel pittig. Maandag weer terug. Ze verwachten dat ik woensdag of vrijdag een punctie krijg. Ik heb ervoor gekozen om dat met een roesje te doen. Ik vond die baarmoederfoto toen ook echt vreselijk. Dus als ik door zo'n roesje mezelf wat pijn kan besparen.. 
Verder sta ik er redelijk rustig in. Ik onderga het. En bekijk het van dag tot dag. Goed weekend lieve meiden!

Terug
Bovenaan