@XBo, klopt.. wat betreft dag Gonal-F. Je gaat net zo lang door tot je een goed eitje hebt. Mits alles blijft meewerken. En er niet teveel groeien. Ik heb 3 rondes met Gonal-F gespoten. 1 ronde kwam het tot 1 goed eitje. De andere 2 sloeg ik helaas door. En op een gegeven moment werd m'n BMS ook te dun. Heel veel succes!
Ik zal van het weekend alles even bijlezen. Ik zit nu in m'n eerste ronde van de IVF. Deze week al 2 echo's gehad. Waaronder deze ochtend 1. Er groeit een heleboel. BMS van 9.3, drielaags. Dus dat is goed. Waar de gonal-F op m'n gemoed sloeg. Valt dat hier wel erg mee. Ben wel heel moe. Buikpijn, constant gevoel van moeten plassen. (Waarschijnlijk omdat m'n eierstokken zo groot worden nu) Ik spuit sinds dinsdag naast Rekovelle ook Cetrotide. Om de eisprong tegen te gaan. Rekovelle spuiten gaat prima, Cetrotide heb ik wel last van. Dikke naald. Wat ik wat naar vindt. En daarna wordt het een hele grote rode plek, die jeukt. (Plaats van de injectie) En dan duurt het wel ff voor dat weg is. Kan dan ook niet op die zij slapen. En ik voel me nu net een broedkip ?. Merk echt wel dat het onderin m'n buik flink aan de gang is in die eierstokken. Al met al, het is te doen. Maar wel pittig. Maandag weer terug. Ze verwachten dat ik woensdag of vrijdag een punctie krijg. Ik heb ervoor gekozen om dat met een roesje te doen. Ik vond die baarmoederfoto toen ook echt vreselijk. Dus als ik door zo'n roesje mezelf wat pijn kan besparen..
Verder sta ik er redelijk rustig in. Ik onderga het. En bekijk het van dag tot dag. Goed weekend lieve meiden!