PCOS, Letrozol

Allemaal op naar de volgende ronde. Hopelijk is het in deze ronde raak voor iemand of voor meerdere.
Heel veel succes allemaal.
Ik heb eigenlijk helemaal geen bijwerkingen (gelukkig) dit is dag 1 van letrozol 2.5mg nog maar 4 te gaan.
 
Is het misschien een idee om hier ook een lijstje bij te houden van wat iedereen gebruikt en welke dosis + welke ronde, en nod kunnen we pas invullen als er een eisprong was maar dat kunnen we dan wel aanvullen ? ik kan niet zo goed bijhouden wie nu letrozol heeft en wie clomid en welke dosis enzo.
WilKindje - 25jaar - 3e ronde letrozol 2,5mg
 
Babygirlmom: welke dosis clomid had je deze ronde dan? En mag ik vragen waarom 2 van de 5 dagen iets omhoog gegaan en wat iets is? ?
 
Gebruiker 10077600 31 jaar - 1 zoontje - 3e ronde letrozol 5 mg
WilKindje – 25jaar – 3e ronde letrozol 2,5mg
Mariskavadg — 30 jaar –2de ronde letrozol 2,5 mg
 
Goed idee om een lijstje te maken want ik ben de draad af en toe ook even kwijt?
31jaar - 1 dochter 26-07-2018 - 1 ronde 2.5mg letrozol - 1 ronde letrozol 5mg - nu 3de ronde clomid 50mg 
Ik heb mijn dosis iets verhoogt dag 3 dag 5 en dag 7 van clomid heb ik op 50mg gehouden. En dag 4 en dag 6 heb ik 2 pilletjes ingenomen. Ik dacht miss krijg ik dan wel 2 eiblaasjes, dan heb ik iets meer kans?
Dit is in totaal ronde 5 bij elkaar opgeteld, ik ben een beetje klaar met het (verplichte op die dagen) gezellig te maken, en die medicijnen te moeten slikken etc, ik krijg een korter lontje omdat het niet lukt denk ik (of toch bijwerkingen)
Mijn eerste zwangerschap was voor me dochter kwam was de eerste keer met clomid 50mg al raak (werd een miskraam met 5 weken?)
En naarna bij ronde 3 was het raak, dus ik merk dat ik een beetje klaar ben dat dit nu ronde 5 word zonder vorige resultaten ?
 
 
Babygirlmom: krijg je daar geen gezeik mee dan ? als je dat op eigen initiatief doet ?
ik zat er ook aan te denken nu ik 10 pillen 2,5mg heb liggen maar durf het toch niet te doen geloof ik ?
 
Terug
Bovenaan