PCOS, Letrozol

@Liekee Wel mijn gynaecoloog heeft daarover niet gesproken. En het was mijn 1ste keer dat ik zo een echo kreeg, en was al helemaal in de wolken omdat hij aan 1 kant een eitje zag dat niet groot genoeg was maar aan de andere kant een perfect eitje volgens hem. Ik heb dat nu altijd voor. Op de moment vergeet ik dan zoveel dingen te vragen omdat ik onder de indruk ben van alles, maar daarna komen al die vragen. De volgende keer vergeet ik het allesinds niet meer te vragen! ?

@Channie succes met de eerste ronde!
@Datkomtlaterwel- ja begrijpelijk! Ben wel heel benieuwd naar dinsdag dan voor jou. Mogen we samen, ik heb dinsdag ook weer een echo!
@Joyyy welkom! Wat fijn dat de letrozol lijkt aan te slaan.
@BloemetjeInKnopp ja wat ik allemaal lees is het best veel getob... Geen eitjes, geen eitjes en dan ineens dikke overstimulatie. Hoop dus echt dat het op de goede manier aan gaat slaan.. Maar wauw, je BMS is echt dik! Die buikpijn en het gevoel te moeten plassen is minder, maar denk inderdaad dat het erbij hoort.. Wat bizar zeg, dat je zoveel last/pijn hebt van de Cetrotide. Spannend ook, woensdag of vrijdag! Wel heel fijn dat je de optie hebt om te kunnen kiezen voor een roesje. Ik hoop heel erg dat dit voor jou zijn werk gaat doen ???
Ik had vandaag weer een echo op CD13. Helaas geen groei in BMS/follikels zoals verwacht, dus ga vanaf vandaag 62,5EH Gonal-F spuiten en dinsdag weer terug voor een echo.

Dag allen ,

@femkeee wat een fijne opsteker die terugblik!

Ik haf gehoopt op korte termijn weer actief niet mee te kunnen kletsen. Maar helaas, ik zal geduld moeten hebben. Vandaag heb ik mij aangemeld voor een nieuw fertiliteitstraject maar er is nu een wachttijd van 2 a 3 maanden. Begrijpelijk in deze tijd en met mijn verstand weet ik dat dit goed te overzien is en dat ik aan een grote bofkont ben. Maat stiekem baal ik toch. Ik wil zo graag weer proberen zwanger te worden van een derde. Een duur wachten bevestigd mijn 'slechte legkip' gevoel ook wel wat ;(

@Datkomtlaterwel fijn dat ze er dan in ieder geval vroeg bij zijn en het niet gaan missen, zou zonde zijn als t weer te laat is
@Joyy wat een verschil dan nu met de vorige twee, hopen dat het met de medicatie wel snel raak is! :)
@Bloemetjeinknopp klinkt wel heftig zo allemaal, ik hoop dat de punctie met de roes dan wel mee valt, spannend allemaal!
@XBo wat jammer, hoe gaat t met je, grote tegenvaller? Hopen dat een hogere dosis wel effect heeft!

@joyy snap ik hoor! Heb ik zelf ook maar op gegeven moment weet je precies wat je moet zien en horen! 
@xBo hè balen zeg! Hopelijk dinsdag goed nieuws! 
@channie ja dat bedoelde ik indd. Ik volg jou. Je verhaal kwam me bekend voor! 

@gebruiker balen van de wachtlijst! Hopelijk gaat de tijd snel! 

hier nog steeds geen smiley/piektest/temperatuurstijging.. 

Terug
Bovenaan