PCOS, Letrozol

Lieve dames,

Jullie meningen graag!
Ik werk in de zorg. Nu moet ik maandag mijn zelf laten vaccineren tegen Corona. Wat denken jullie hierover?
Ik heb wel eens gehoord dat het slecht is voor de vruchtbaarheid.
Ik heb een beetje stress.

@Gebruiker misschien het beste even overleggen met de fertiliteitsarts hoe ze er nu in staan? Volgens mij verschilt het advies ook nog wat tussen België en Nederland. Hoe zit je nu in je cyclus? Volgens mij is het ook wel een risico als je het krijgt als je hoog zwanger zou zijn, maar ik zou het dus gewoon even navragen!

@Gebruiker10309210: Ik ben verpleegkundige in België, en heb mijn vaccin niet genomen. Mijn gynaecoloog heeft gezegd van het niet te doen. Ook niet als je pril zwanger bent. Eens je verder bent dan 6 maanden dan mocht het wel. Ik denk dat iedereen zelf moet beslissen of ze het risico willen nemen of niet.
Ik heb al vaak gedacht of ik het niet beter wel had gedaan. Maar het vaccin is nog zo nieuw dat je niet weet welke risico's eraan verbonden zijn.. Dus ik wacht nog eventjes :)

@joyyy, mijn werkgever belde mij en zei wil je je zelf laten vaccineren en zonder bij na te denken zei ik ja is goed. En later kwamen de twijfels naar boven. 

@Bloem, Ik slik de letrezol. Dit word mijn 3de ronde en zit op dag 6 van mijn cyclus.

@Gebruiker1007760 wat jammer dat de wachttijd toch een aantal maanden is. Het is ook logisch dat je zo snel mogelijk wilt starten, we moeten al zoveel wachten met alles. Gelukkig sta je nu op de wachtlijst en is de eerste stap gezet.

@Bloem- nee gelukkig niet. Had het verwacht dus dat scheelt! Ook door de verhalen op andere forums weet ik dat er binnen 1 dag al veel kan veranderen, dus wie weet dat er dinsdag iets is gebeurd.. Hoe is het met jou? Hou je het wachtbankje een beetje vol??

@Liekee wat irritant dat je geen ovulatie kunt meten.. Had je nou al een datum dat je terug moest komen? Of was het afwachten of je ongesteld werd of niet? Ik duim voor je dat je alsnog een goede eisprong hebt gehad!

@Gebruiker10309210 baas over eigen lichaam toch.. Neem aan dat je niet wordt gedwongen? Ook ik werk in de zorg en ik neem hem nu in ieder geval niet. Wie weet in de toekomst!

@XBo gelukkig, er kan inderdaad nog veel veranderen op een hoge dosis dus duimen voor een positieve echo op dinsdag ? het wachtbankje duurt lang haha, ik mag er eigenlijk niet over klagen omdat ik al lang blij ben dat ik een poging heb, maar ik kan het absoluut niet los laten. Ik probeer wat afleiding te zoeken maar dat is in deze tijd ook lastig ? deze ronde ben ik ook mijn temperatuur aan het bijhouden dus heb al een hoop forums af gelezen weer daar over ? we gaan het zien!

@XBo.. niet teveel zorgen maken dat er nog niets groeit. Ze beginnen altijd op 50 eenheden met spuiten. En dat draaien ze heel langzaam op. Om zo hopelijk tot 1 (of 2, bij mij mochten er max 2 groeien) goed eitje te komen. Kan goed zijn, dat als het deze ronde niets wordt, of niet raak is, dat je de volgende ronde al hoger begint. Ik ben uiteindelijk geëindigd op 125 eenheden. Ik ga voor je duimen dat er dinsdag wel groei te zien is?. 

@gebruiker10077600, balen dat je nog zo lang moet wachten! Kan me voorstellen dat dat ff een tegenvaller is! Hopelijk vliegt de tijd voorbij!
Gister had ik een slechtere dag. Vandaag ging het gelukkig wel wat beter. Ik voel m'n buik goed. Zeker toen we even met de auto weggingen. Elk hobbeltje denk je... oef.. Niet fijn. Ben wel echt gauwer moe. En lopen gaat iets minder lekker met 2 van die grote eierstokken in je buik?. Morgen lekker rustig aan doen. Beetje rommelen in en om huis. En dan maandag weer een echo. Ben benieuwd!

Voor de dames die ook eerst duphaston moesten slikken, hadden jullie ook zn last van krampen ter hoogte van je eierstokken? Ik heb al sinds gister aan de rechterkant echt last van krampen, soms klap ik ff dubbel... 

Terug
Bovenaan