PCOS, Letrozol

@Bloemetjeinknopp balen dat je meer last hebt, inderdaad maar proberen om een beetje rustig aan te doen dit weekend, en hopelijk trekt het snel een beetje weg! Succes morgen!

Meiden, wat denken jullie welke dag eisprong is geweest? App temperatuur zegt vrijdag CD17 maar ik had gisterenochtend pas positieve clearblue test  
Clearblue
CD18 - 7.30 negatief
CD19 - 7.30 positief
            20.30 positief
CD20 - 7.15 negatief 

Temperatuur 
CD17 - 36,22
CD18 - 36,32
CD19 - 36,35
CD20 - 36,51

@Bloem- haha oh jeetje, ik geloof het.  Wanneer was nou je NOD? Ik ben zo benieuwd voor je!?

@Bloemetjeinknopp ja klopt, bij mij willen ze er ook max 2! En ik snap helemaal dat ze het zo langzaam willen ophogen, maar met die stapjes van 12.5 gaat het zo traag. Je hoopt gewoon dat er een keer wel een eitje groeit! Maar dat wachten, wachten en nog eens wachten is niet mijn sterkste punt.
Pfff.. Wel heel naar hoor al die bijwerkingen, die vermoeidheid. Hoe was je echo vandaag????

@Liekee ik persoonlijk zou uitgaan van de CB test, maar heb er zelf nog geen ervaring mee.

Hi meiden, 
Wat een berichten weer. 

van nieuw naar oud en proberen niemand te vergeten..
@Channie, ik had primolut, maar volgens mij is het allemaal ongeveer hetzelfde. Ik heb nu 1x primolut gehad. De eerste 2 dagen veel krampen, de 3e dag kotsmisselijk. Daarna nergens last van. Uiteindelijk op dag 4 na het stoppen ongesteld geworden. Ik klapte er niet van dubbel trouwens. Wel het soort pijn dat je gewoon wil zitten of opgerold op je zij wil liggen. 

@Xbo, zijn je bijwerkingen toch nog net zo erg als de medicatie? Dat zou toch juist minder moeten zijn bij spuiten? Hoe laat heb je morgen een echo? Ik heb morgen ook mijn echo (dag 12 op 1e x 5mg). Zitten we straks naast elkaar in de wachtkamer haha.

@Liekee, ik heb geen idee. Had je nou nog echo's? Ik zou denken dat de tempratuur betrouwbaarder is, gezien de wisselende verhalen over ovulatietesten, maar zeker weten doe ik het niet.

@bloem, trek je het nog? Het wachten op NOD? 

@bloemetjeinknopp, Spannende week voor jou! Laat je weten hoe de echo was? Groot gelijk dat je een roesje vraagt voor de punctie. Ik heb ooit een punctie gehad in mijn hals, dat was niet heel fijn. Mijn vriend praat altijd heel makkelijk over IVF ("als het moet dan doen we dat toch gewoon"). Ik zou het wel doen, maar het is wel heel veel vervelender dan de fase van het pilletjes slikken met een echo erbij. Succes deze week. 

@Gebruiker10077600, balen zeg! Was dat eerder anders met die wachttijd? Ik moest na mijn 1e afspraak 5 weken wachten. De wereld was even te klein voor me toen... Zo vervelend dat een ander voor je kan bepalen dat je nog even aan de anti conceptie zit (want dat is wat ons lijf eigenlijk is zonder medicatie). Hopelijk verloopt alles straks snel!

@Gebruiker10309210 Ik ben nog lang niet aan de beurt, dus ik hoef er niet over na te denken. Voor allebei de kampen valt wat te zeggen. Als je zwanger bent en je krijgt het, dan ben je misschien goed de sjaak, maar tegen de tijd dat wij hoogzwanger zijn is bijna iedereen ingeënt toch? Verder zijn we jong en fit. Ik denk dat ik het niet zou doen als je de keuze nog hebt. Het blijft heel persoonlijk en voor mij makkelijk praten thuis met mijn computerbaantje. 

@Joyyy, wanneer heb je weer een echo? Bijna wel denk ik toch? 

Hier zit de 5mg letrozol erop en is het morgen alweer cd12 dus echodag. Mijn 1e ovulatietest op cd8 was veel duidelijker dan de vorige keren op cd8. Hij loopt alleen niet echt op, dat maakt me dan weer aan het twijfelen. Wel heb ik vandaag maar een sportbh aan, omdat mijn borsten aan de zijkant zo een pijn doen (alsof er gewichten aan hangen zo een trekkend gevoel). Ook mijn eierstokken voel ik regelmatig heb ik het idee. Met alles wat ik heb gelezen in de oudere berichten denk ik dat bij "mijn soort PCOS" de 5mg moet aanslaan. Af en toe uit mezelf menstruaties (3x per jaar ofzo) & goed baarmoederslijmvlies. Ergens probeer ik mezelf nog in de dekken voor het geval het morgen tegenvalt. Al met al is morgen een spannende dag :)

@XBo ik neig ook naar de clearbluetesten inderdaad, maar we blijven komende dagen maar gewoon temperaturen!
@Channie nee geen ervaring met Duphaston
@Femkeee Nee geen echo's meer dus moet het maar afwachten! 
Ik had met 5mg ook veel donkerder ovulatietesten dan ik gewend was! Liep ook niet op maar dat hoeft ook niet! Maar bij mij sloeg 5mg aan dus goede hoop dat ie bij jou ook aanslaat! Succes morgen! 

Terug
Bovenaan