PCOS, Letrozol

@femkeeee- bedankt voor je feedback!? ik heb nu alleen nog last van krampen maar klap er niet meer van dubbel dus denk dat het er even bijhoorde. Morgen is alweer de laatste dag gelukkig
@liekee- bedankt voor je antwoord!?

@femkeeee- bedankt voor je feedback!? ik heb nu alleen nog last van krampen maar klap er niet meer van dubbel dus denk dat het er even bijhoorde. Morgen is alweer de laatste dag gelukkig
@liekee- bedankt voor je antwoord!?

@Femkeeee nee ik heb nu vrij weinig bijwerkingen! Misschien dat ik wat sneller geïrriteerd, moe of afwezig ben? Maar kan ook komen door m’n drukke werkweken haha. Ik heb morgen om 10:00 een echo, en jij? Dat zou wel heel toevallig zijn zeg! Hihi. het klinkt bij jou alsof de letrozol zijn werk goed aan het doen is. Ben heel benieuwd naar morgen voor ons allebei ???  

@Liekee ja zou ik zeker doen! 

@XBo, ik pas om 11.20 uur. Duimen voor ons! Hier in huis kijken we al weken de dagen weg omdat we woensdag ook de sleutel krijgen van ons nieuwe huis. Elke dag die we voorbij zien gaan is weer een feestje en vandaag is ook alweer bijna om. Jeeej :)))

Hee dames, zo ik was even lekker een weekend weg en heb amper op mijn telefoon gekeken dus heb even 5 pagina's bijgelezen. Er staan zo te lezen veel spannende dagen voor iedereen op het programma!

Bo en Lieke, ik heb morgen ook mijn echo. 11.10 moet ik ? cd8 dus ben benieuwd hoe het nu gaat zijn. 

Ik hou mijn temperatuur ook bij voor een stukje houvast en nog geen stijging gelukkig. Wel mega laag vanochtend dus hopelijk niet morgen een dikke stijging, dat hij vandaag is geweest want was tot gisteren ongesteld. Dus dan amper kans gehad haha.? maarja we gaan het morgen wel zien. 

@Liekee misschien heb je niet genoeg temperaturen ingevuld voor een betrouwbare inschatting? Ik zou denk ik rekenen op de CB test ;) Ik ben deze cyclus nu ook voor t eerst aan het temperaturen
@XBo mijn NOD is volgende week dinsdag of woensdag. Succes morgen!!
@Femkeee doordeweeks veel afleiding op het werk, dat scheelt haha ;) Hopen dat je goede voorgevoel morgen bevestigd wordt, zou super fijn zijn!! En super leuk dat jullie bijna de sleutel krijgen, iets om naar uit te kijken!
@Datkomtlaterwel jij ook succes!! Lekker weekend weg geweest dan, even ontspanning :)

@Femkeeee : ik heb voor de moment geen echo meer gepland. In België zijn ze daar precies niet zo uitgebreid mee bezig als in Nederland ? ik zit nu op cd 20 dus nu is het gewoon spannend afwachten.. Veel succes morgen! Hopelijk heb je een knaller van een eitje ? 
@Datkomtlaterwel : jij ook veel succes morgen! Laat die eitjes maar komen ?
Deze ochtend zei mijn bazin opeens tegen mij dat er iets anders aan me is. Ik droeg mijn bril, wat ik normaal niet draag. Maar de bril was het niet volgens haar.. ben je zwanger vroeg ze opeens. Zij zou iets zien aan mij waarvan ze overtuigd is dat het is omdat ik zwanger ben. Zo een momenten haat ik eerlijk gezegd. Want nu is er toch ergens een klein beetje hoop aanwezig dat ze misschien effectief wel iets ziet aan mij dat anders is omdat ik misschien toch zwanger zou kunnen zijn.. En als het dan niet zo is dan komt die teleurstelling dan weer harder aan. 
Hoe lang zijn jullie het al aan het proberen om zwanger te proberen geraken? 

@Femkeeee haha dan zien we elkaar dus niet. Zou wel een x toevallig zijn! Maar wat leuk joh, morgen de sleutel! Ook wel fijn om ergens wat afleiding door te hebben. Hopen op goed nieuws straks!
@Datkomtlaterwel- heerlijk een weekendje eruit geweest, heb je ervan genoten? Wat fijn dat je temperatuur nog niet erg is gestegen. Hoe was het vandaag?
@Bloem- ooooh spannend! Nog een weekje uitzingen dus.. 
@Joyyy weet je bazin dat je bezig bent? Anders vind ik het ook een vrij rare opmerking, iets wat je niet zomaar zegt.. Laten we hopen dat haar gevoel klopt! Ik zelf weet al zo'n 11 jaar dat ik PCOS heb, ook allang van de anticonceptie af. Maar had van mijzelf helemaal geen cyclus. Dus begin januari gestart met het fertiliteitstraject.

Terug
Bovenaan