PCOS, Letrozol

@XBo Succes vandaag! 
@Femkeee jij ook succes met de echo! En spannend nieuw huis! Moeten jullie veel verbouwen? 
@Datkomtlaterwel- Lekker een weekend weg! Heb je genoten? Succes met de echo!
@Bloem- Dat zou kunnen inderdaad. Vandaag was ie nog steeds niet echt gestegen. Had net ook wat meer cervix slijm dus wellicht toch vandaag pas de eisprong? Blijft wel gek want de arts verwachtte eisprong afgelopen vrijdag/zaterdag. 
@Joyyy Ik heb hier, in NLD, ook geen echo meer gehad na CD15 met een eitje van 18mm. Laten we inderdaad hopen dat je bazin het goed heeft! Maar wel een gekke opmerking. 
Wij zijn sinds januari '20 aan het proberen. In nov '19 diagnose PCOS en sinds begin dec'20 actief in het fertiliteitstraject. 

[quote quote=10427821]’19[/quote]
Ik bedoel nov '20 diagnose. 
Ik vroeg me wel af, gebruiken jullie alleen letrozol? Of wie moet ook een ovitrelle of pregnyl? Ik lees enkele verhalen van mensen die dat wel moeten doen maar vraag me af hoe bepaald wordt wanneer je dit zou moeten nemen. Met IUI kan ik het me voorstellen ivm timing. 
En hebben jullie altijd standaard bloedonderzoek na de eisprong? 

Nou net voor de echo geweest. Eigenlijk weinig verandering. Vorige x was er 1 follikel 8mm en nog 1 ook iets groter dan de kleinste. Maar voor de termijn toen allemaal te klein en onder de 10mm. Nu lijkt er nog 1 extra mee te doen, maar ook weer onder de 10mm allemaal. Vrijdag weer terug, indien weinig verandering weer ophogen. Het lijkt dus wel iets te doen, maar nog steeds nihil. BMS ook nog steeds 4mm.
Nu ook weer bang dat als ik zou moeten ophogen ik dalijk weer overstimulatie heb.. Maarja, niet te snel denken en weer door maar vrijdag!

Spannend Bo! En als ze nu de juiste dosering vinden, start je daar de volgende cyclus meteen mee? 

Ik had net ook mijn echo. Follikel van 14mm. Bms begon ook op te bouwen. Dus eigenlijk gewoon prima voor cd8. Mag donderdag weer terugkomen, liever een keer te veel als te weinig door die rare cyclus. Maar vooralsnog positief gestemd. 

Wij zijn sinds juni 2020 bezig. Januari 2021 diagnose pcos. Werd gelukkig snel doorgestuurd door de huisarts. Dus eigenlijk pas vanaf januari actief omdat ik daarvoor geen cyclus had. En zelfs nu zoekende naar een fatsoenlijke cyclus. ?

@datkomtlaterwel hoe was je echo? Ben wel benieuwd na die rare cycli van jou de vorige keren!

@Xbo wat balen zeg. Hopelijk is dat extra ei en een voorbode en gebeurt er vrijdag wel wat.

@joyyy dat soort opmerkingen zijn zooooo irritant. Ik herken precies wat je zegt van al die illusies die zich dan vormen.

@lieke er wordt heel veel gedaan, maar gelukkig niet door onszelf. Ik hoef alleen maar af en toe te kijken of het goed gaat.? hier alleen primolut en letrozol trouwens. 

Ik ben best snel naar het traject gerold. Begin augustus van de anti conceptie af. December 1e x een echo gehad en PCOS gezien. Toen nog gewacht tot ik kon beginnen in februari. 

Mijn echo was denk ik best goed. 12mm op dag 12. Woensdag terug om te zien of het doorgroeit! We gaan voor een paasei?

@Femkeee, oehhh dat jouw vriend zo gemakkelijk praat over IVF.. Tis geen garantie. Idd, wat jij ook zegt. Tis veel vervelender dan pillen slikken. En ook heftiger dan alleen spuiten weet ik nu.. hopelijk hoeft het bij jullie niet zo ver te komen. 

@XBo, balen dat er nog steeds weinig verandering is. Hou vol! 

Korte update van mij. Ik heb even de puf niet om op iedereen te reageren. Sorry. 
Gister de derde echo gehad. Blijkt dus dat ik richting over stimulatie ga. Bloed wezen prikken gister om te kijken of t nog verantwoord is om de punctie te doen. Dat was in orde. Op t randje wel. Maar goed. Gisteravond m'n laatste 2 spuiten gezet om de eitjes los te krijgen van de blaasjes. Daar moest ik vanochtend bloed voor gaan prikken. Begin vd middag gebeld door de arts dat dat z'n werk goed heeft gedaan dus morgen de punctie. Maar geen verse terugplaatsing helaas. Ik ben ook kapot. Buikpijn, rug pijn, misselijk, duizelig. Ik heb ook 26 follikels in m'n eierstokken die gegroeid zijn. Dus de last komt daarvandaan. Vandaag is t echt de tijd uitzingen. En morgen om 6.45 uur melden in het ziekenhuis. Hopelijk heb ik het ergste gehad. Maar dat zal duidelijk worden na de punctie. T valt me allemaal dus wel tegen. Hopelijk komen er veel eitjes uit morgen. En ontstaan er genoeg embryo's. Zodat we, als ik hersteld ben, vol goede moed voor een terugplaatsing kunnen gaan. 

Take care all?

@datkomtlaterwel ik weet het niet! Ik denk inderdaad dat we dan op die dosering ook starten bij een volgende ronde. En zeker netjes zeg, je echo vandaag! Zo vroeg in je cyclus ook al. Op naar een goede echo weer donderdag! 
@Femkeeee ik hoop het ook.. Netjes je echo ook! 12mm op dag 12 is volgensmij heel netjes. Moet je morgen terug of donderdag/vrijdag? Je schreef woensdag namelijk? 
@Bloemetjeinknop jeeeetje, wat een verhaal! En logisch dat je jezelf zo naar voelt nu met alles wat er gaande is in je lichaam. Wel heel fijn dat de punctie morgen door kan gaan en het niet allemaal voor niets is geweest. Ik hoop dat het allemaal meevalt morgen, je vannacht goed slaapt en het een heel mooi resultaat gaat geven. Dikke kus voor jou ?

Terug
Bovenaan