@Joyyy toch wel een gekke opmerking. Ik ben vanaf april 2020 gestopt met de pil, ik heb uit mezelf nooit een cyclus gehad, toen ik 17 was ofzo pcos vastgesteld en toen was t advies om te starten met de pil zodat ik wel een cyclus had. Vanaf september traject in het ziekenhuis, vrij snel doorgestuurd omdat er niet echt de verwachting was dat ik zelf een cyclus zou krijgen haha.
@Liekee wel verwarrend dan! Toen ik letrozol kreeg, kreeg ik trouwens geen ovitrelle. Toen ik begon met menopur spuiten kreeg ik die wel mee, maar dat heeft nooit tot een eisprong geleid dus die heb ik uiteindelijk nooit hoeven gebruiken
Het bloedonderzoek na de eisprong heb ik nu 2x gehad. De eerste keer heb ik een eisprong gehad met letrozol 7,5 maar toen was mijn bms heel dun en progesteron ook niet hoog genoeg. Nu ik lutrelef gebruik heb ik na de eerste eisprong zelf gevraagd om een bloedonderzoek omdat ik wel graag wilde weten of t nu wel goed was, en nu was hij wel hoog. Nu 2e eisprong geen bloedonderzoek meer.
@XBo balen… hopen dat er vrijdag wel wat meer zichtbaar is!
@Datkomtlaterwel klinkt als een goede echo!
@Femkeee bij jou ook goed nieuws voor dag 12 dan!
@Bloemetjeinknopp klinkt heftig, hopen op een goed resultaat! Sterkte!
@Liekee wel verwarrend dan! Toen ik letrozol kreeg, kreeg ik trouwens geen ovitrelle. Toen ik begon met menopur spuiten kreeg ik die wel mee, maar dat heeft nooit tot een eisprong geleid dus die heb ik uiteindelijk nooit hoeven gebruiken
@XBo balen… hopen dat er vrijdag wel wat meer zichtbaar is!
@Datkomtlaterwel klinkt als een goede echo!
@Femkeee bij jou ook goed nieuws voor dag 12 dan!
@Bloemetjeinknopp klinkt heftig, hopen op een goed resultaat! Sterkte!