PCOS, Letrozol

Ik heb het even met mijn man overlegd of ik niet op dag 5 dan 2 pillen zal nemen en hij zegt nee, je lichaam bouwt een spiegel op door die reeks en neemt het daarna over, als je die reeks om gaat gooien dan kan het ook nog zijn dat er niks groeit omdat je lichaam niet een gelijke toename krijgt, dus ik zal braaf zijn ? ogeduldig maar braaf 
 
Dat zou ik eerlijk gezegd ook niet doen hoor. Voor mijn vorige zwangerschap heb ik clomid gebruikt en daarmee hing de dosis altijd zo nauw. Soms was de ene dosis weer net tree weinig maar had ik met 1 standje hoger weer over stimulatie en moest ik er echt net tussen in zitten. Over stimulatie kan echt risicovol zijn. Een tweeling klinkt schattig maar als je een drieling hebt en een moeilijke zwangerschap met problemen is dat ook niet wat je wilt. 
Ik bedoel door niet vervelend. Maak jullie keuzes. Maar ik zou er niet te ligt over denken...
 
Wel heel fijn gebruiker dat er nu zo vroeg wel iets groeit ☺️ Dit is nu de eerste ronde 5mg toch? 
Wat gebruiken jullie eigenlijk nog naast de letrozol of clomid? Ikzelf slik compleet mama en daarnaast 2x per dag omega 3 visieolie capsules, ik zag dat in de compleet mama met omega 3 de andere stoffen veel minder aanwezig waren, daarom heb ik ervoor gekozen om de omga 3 appart te doen. Vette vis lust ik niet en schijnt met pcos nog wel belangrijker te zijn dat je dit binnen krijgt ☺️
 
Al zou ik het willen kan ik het niet eens doen de dosis aanpassen ik krijg precies genoeg voor 1 cyclus.  Maar het lijkt me niet verstandig vanwege de opbouw in je lichaam. Die moet het toch over gaan nemen.
Ik slik foliumzuur en vitamine D voor de rest niks. Dit was aangeraden door de gyn.
 
 
Hoi allemaal, 
ik lees al een tijdje mee maar heb nog niet gereageerd. Ik ben begin januari gestopt met de pil maar we zijn pas in mei serieus gestart met proberen zwanger te raken. Mijn cyclussen waren behoorlijk lang dus toen ik naar de gyn moest omdat een uitstrijkje niet goed was, heeft zij ons doorgestuurd. Deze week heb ik de uitslag gekregen van m'n bloedonderzoek die we over twee weken gaan bespreken bij de fertiliteit kliniek. Het was duidelijk dat m'n androsteendion veel te hoog was. Dat, in combinatie met de vele eitjes die ze zag bij de echo, doet mij vermoeden dat ik pcos heb. 

Nu doe ik sinds mei wel ovulatietesten en ondanks dat ik lange cyclussen heb zie ik wel een opbouw en afbouw hierin. Vaak word ik 14 dagen na de piek ongesteld. Nu vraag ik me af of ik dan wel een eisprong kan hebben gehad. Of is het ook mogelijk een piek in lh te hebben maar dat er geen eitje springt en je vervolgens wel ongesteld wordt? 


ik hoop dat jullie me hier meer over kunnen vertellen! 
 
 
Terug
Bovenaan