PCOS, Letrozol

@Liekee, 17 of 18 april zou NOD zijn. De vraag is alleen of dan durf te testen?. Inmiddels wel genoeg negatieve testen gezien... 

Mijn nod is morgen of overmorgen, vanochtend toch een vroege test gedaan, die was negatief. Ik voel verder ook niks, behalve dat ik sinds zaterdag al humeurig ben haha :p hoop dat de menstruatie nu snel door zet en dat we door kunnen met de volgende ronde

@Femkeeee dat snap ik! Hopelijk vliegen de dagen voor je in de wachtweken. 

@bloem- hoe is je temperatuur? Ook naar beneden gegaan?
Hier inmiddels 8/10DPO. Temperatuur blijft nu stabiel hoog. Komende dagen afwachten! 

@Bloem, wat balen zeg! Moest je met dat pompje dan weer elke keer terug naar het ziekenhuis ook.

@Liekee, ja hoop dat jouw dagen ook snel gaan. Nog een paar voor jou! Moet je werken op de dag dat je gaat testen? Ik denk dat als ik ooit positief test op een werkdag, ik de rest van de dag niet meer functioneer?.

Mijn tepels doen hier trouwens weer pijn. Dat herken ik van die 2 keren dat ik uit mezelf ongesteld werd. Het duurde toen wel 2,5 week voordat ik ongesteld werd. Vraag me af of de LF dan bij mij zo lang is?. We zien het wel, ergens wel fijn om dat punt van herkenning te hebben ofzo. 

@Liekeee mijn temperatuur is nog wel hoog, hij schommelt tussen 37,1 en 37,2, misschien dat tie morgen pas zakt.
@Femkeee afgelopen 2 rondes met het pompje ben ik opgevolgd net als dat het was met letrozol en menopur, dus vanaf CD10 regelmatig terug. De eerste ronde moest de goede dosering toen nog gezocht worden, en bij de 2e ronde was het vooral checken of de dosering goed was als we hier op startten vanaf het begin van de ronde. Ik moet bellen als ik ongesteld ben en dan hoor ik denk ik of ik verder nog gevolgd word. Omdat het nu goed liep, denk ik dat ze me misschien niet meer opvolgen. Aan de ene kant fijn dat ik niet steeds naar t ziekenhuis hoef, aan de andere kant vind ik de controle fijn zodat ik precies zie waar ik sta haha. 
Ik probeer trouwens steeds te testen op een dag dat ik vrij ben haha, ik werk 4 dagen en ben de woensdag vrij, dus dat lukt dan op zich wel :p

@Femkeeee jij ook nog fijne dagen he! En spannend zeg.. Ik duim voor jou!?
@Bloem- he wat balen zeg.. Ik hoop dat de voorbodes niet uitkomen natuurlijk. Als je ongesteld wordt, moet je dan wel weer terug naar het ziekenhuis? Jawel zeker? Oh ik zie nu je berichtje terwijl ik dit heb getypt. Wel slim dat je altijd op een vrije dag probeert te testen! Is dan toch wel fijner..
@lieke spannend ook voor jou zeg.. Ik duim voor je!
Ik net weer voor echo geweest. Slijmvlies was dunner dan vrijdag, maar 2mm. Een eitje lijkt misschien iets mee te doen en te zijn gegroeid (10mm) maar kan ook zijn dat die de vorige x niet goed gemeten is. Ze kon er natuurlijk geen zekerheid over geven. Vrijdag terug, indien geen verandering dan weer ophogen. 

Hoi hoi dames ondertussen ben ik nu dag 5 na het laatste pilletje duphaston en er gebeurt helemaal niks... geen krampje niks. 

Terug
Bovenaan