PCOS, Letrozol

@Femkeeee ja ik moet werken, ik werk fulltime doordeweeks of ik moet tot zaterdag wachten. Maar ik werk al meer dan 1 jaar thuis, dat scheelt! 

kan het niet zijn dat je last hebt van je tepels door de eisprong? Ik had daarna héle pijnlijke. Nu is het weg!
@Bloem- ah oké. Ik lees trouwens ook dat er mensen zijn die pas 5 dagen na NOD positief testen dus wie weet? 

@XBo hé ik had je zo graag positief nieuws gegund! Hoe voel je er bij? Hopelijk vrijdag beter nieuws! 

Bo, he shit! Het wil niet vlotten he ? zit er een maximum aan de dosering die ze met spuiten kunnen geven? Netals bijvoorbeeld de max 7.5mg letrozol? 

Channie, balen! Hoop dat het snel op gang komt bij je. 

Ik test pas 2 weken na mijn eisprong. Maar mijn LF is kort dus meestal ben ik voor die tijd al ongesteld. 

@Xbo, dat schiet ook niet op! Hoe lang spuit je nu al? 

@Bloem-, ja dat herken ik wel. Ik word er ook een beetje onzeker van dat ze het nu maar hebben gevolgd tot 16mm. Dat icm ovulatietesten die niet werken, geeft me toch twijfels over of dienwel gesprongen is. Volgende ronde wordt voor mij ook een ronde zonder echo's, maat hopelijk hoeft dat niet. 

@Channie, ik denk dat je dan wel mag bellen naar de gyn morgen. Tegen mij zei ze dat ik met 5 dagen mocht bellen. Bedenk je anderzijds ook dat als het alsnog door komt, je de ronde wel opnieuw moet beginnen. Hoe was je BMS voor je het moest slikken?

@Liekeee, same here. Niemand die het ziet als ik door het huis huppel van blijdschap, dat is nou juist het gevaar denk ik, dan huppel ik de hele dag door?. Mijn tepels doen nu inderdaad ook pijn nadat ik als het goed is mijn eisprong heb gehad dit weekend. Ik herken het van de vorige keren en dan bleef het pijn doen tot ik ongesteld werd 2,5 week later. Ik vraag me dus af of mijn NOD nu ook pas over 2,5 week is?. Het is wel interessant om nu een soort van vast te kunnen stellen dat het na de eisprong gebeurt. De 2x eerder was dit het teken om aan de bak te gaan. Dat was dus te laat, als het ei al volgroeid was?

@Bloem- nee het wil nog niet zo vlotten nee.. Haha. Op naar vrijdag, hopelijk zet er is een keer iets door.
@Liekee ik had me er ergens wel weer op ingesteld, dus teleurstelling niet heel groot. Was ook aan het werk, dus hop daarna gelijk weer door. Al wordt ik er nu ook wel een beetje moe van hoor.. Haha. 
@Datkomtlaterwel- nee niet echt. Volgens mij kan je zelfs tot 300 ophogen wat ze zeiden, maarja dan heb je natuurlijk ook wel dikke kans op overstimulatie, want ze gaf vandaag ook wel aan dat dat echt wel een risico is. En, wil je met 12,5EH per week ophogen en tot 300 gaan zijn we er nog lang niet ? Hopen dat het niet zover hoeft te komen.
@Femkeeee nu 3 weken! Als er vrijdag niets veranderd is ga ik naar de 87,5EH. Ben zo benieuwd naar jou ook! Trek je het wachten een beetje?

Hee allemaal,
tijdje geleden dat ik iets heb geplaatst maar zat even in een flinke dip. Ben na vorige ronde ongesteld geworden dus nu weer nieuwe ronde letrozol, 5 mg dit keer. Ik had dit keer vlak voordat ik ongesteld moest worden vage klachten dus had goede hoop maar helaas. Heb het idee dat ik mijn lichaam af en toe niet meer herken, sinds ik weer een eisprong heb. Irritant omdat je niet weet wat nu wat precies is. Maar we gaan weer vol goede moed naar een nieuwe ronde! Heb as vrijdag weer echo op cd 12
spannend voor iedereen die nu zit te wachten, fingers crossed voor jullie.

@Liekee toch een voordeel dat je nu thuis moet werken dan nu!
@XBo ik ben benieuwd of ze dan ook echt tot de 300 gaan, bij mij was t met de menopur dat ze stopten op 112,5 EH omdat ze dan al iets van effect hadden willen zien, doseringen daarboven zouden geloof ik vooral voor IVF ofzo zijn, maar heb geen ervaring met Gonal F. Jouw moeder heeft ook het pompje gebruikt zei je eerder toch? Weet je toen wat bij haar de reden was, had zij hetzelfde beeld als jij?
@Yllw wat vervelend dat je in een dip zat, ik hoop dat je je weer iets beter voelt! Wel heel herkenbaar die dip! Hopen op een mooie echo vrijdag!
Ik ben gisteren de hele dag met mijn hoofd zo bezig geweest met of ik wel of niet zwanger zou zijn, ik werd helemaal gek van mezelf. Vorige cyclus heb ik positief getest met de digitale clearblue test op 14 dpo, ik zit nu vandaag ook op 14 dpo dus voor mijn eigen rust heb ik een digitale clearblue test gedaan vanochtend, die was negatief. Merk dat ik het nu wel echt los kan laten, dus wat dat betreft was het t wel waard. De action testen bleven vorige keer negatief dus ergens hield ik gisteren nog hoop. Hopelijk nu snel ongesteld en dan door naar de volgende ronde, vind het nu niet zo erg meer. Hopelijk voor de rest op het wachtbankje binnenkort wel een positieve test! :)

@Bloem- ja ik kaarte het vorige week even aan toen ik op gesprek was op de poli, en toen zei ze wel met Gonal-F kunnen we door tot 300. Dus denk dat ze dat misschien dan wel doen, al lees ik bijna nergens dat ze voor de ovulatie inductie zo hoog zitten. Mijn moeder heeft vroeger een pompje gehad omdat de tabletten niets deden en het spuiten voor overstimulatie zorgde. Ook dat vroeg ik vorige week, maar toen gaven ze aan dat ze daar eigenlijk niet mee werken in het fertiliteitscentrum waar ik loop (en is toch een vrij groot ziekenhuis!). Denk dan toch dat je dan over gaat op een ander traject, want over andere medicatie hadden ze het niet.. 
Ik baal wel voor jou hoor. Had het je zo gegund. Hoe is je vriend/man eronder? Fijn dat je het voor je gevoel los kunt laten. Ik hoop dan ook dat je menstruatie snel doorzet en je weer verder kunt. Het is in ieder geval fijn om te weten dat er nu iets bij je werkt. Dikke knuffel!?

@Yllw heel herkenbaar hoor, die dipjes. Mag je ook zeker aan toegeven. Op naar de 5mg en hopelijk een mooie echo!

Terug
Bovenaan