@Xbo, dat schiet ook niet op! Hoe lang spuit je nu al?
@Bloem-, ja dat herken ik wel. Ik word er ook een beetje onzeker van dat ze het nu maar hebben gevolgd tot 16mm. Dat icm ovulatietesten die niet werken, geeft me toch twijfels over of dienwel gesprongen is. Volgende ronde wordt voor mij ook een ronde zonder echo's, maat hopelijk hoeft dat niet.
@Channie, ik denk dat je dan wel mag bellen naar de gyn morgen. Tegen mij zei ze dat ik met 5 dagen mocht bellen. Bedenk je anderzijds ook dat als het alsnog door komt, je de ronde wel opnieuw moet beginnen. Hoe was je BMS voor je het moest slikken?
@Liekeee, same here. Niemand die het ziet als ik door het huis huppel van blijdschap, dat is nou juist het gevaar denk ik, dan huppel ik de hele dag door?. Mijn tepels doen nu inderdaad ook pijn nadat ik als het goed is mijn eisprong heb gehad dit weekend. Ik herken het van de vorige keren en dan bleef het pijn doen tot ik ongesteld werd 2,5 week later. Ik vraag me dus af of mijn NOD nu ook pas over 2,5 week is?. Het is wel interessant om nu een soort van vast te kunnen stellen dat het na de eisprong gebeurt. De 2x eerder was dit het teken om aan de bak te gaan. Dat was dus te laat, als het ei al volgroeid was?