PCOS, Letrozol

Hey reiziger, wat rot dat je waarschijnlijk ook pcos hebt gelukkig is dat met medicatie goed te doen.. helaas nog geen succes maar wel een normale cyclus hier.. je kunt wel gewoon eisprong hebben na je piek hoor, ik had ook gewoon een cyclus alleen heel wisselend en kon daardoor niet goed zien wanneer ik vruchtbaar was, bij mij was alleen mijn lh verhoogd hierdoor kan ik de streepjes testen niet doen om mijn ovulatie te vinden misschien nu wel maar voor de medicatie niet omdat ik meerdere keren een oplopende test had en ook altijd streepjes, clearblue werkt wel..
het kan ook zijn dat je geen eisprong hebt maar dat moet dan blijken als ze je cyclus gaan volgen. Spannend ik hoop dat je snel kunt starten na je gesprek over 2 weken ☺️
 
Haha 1 dag niet gekeken en heb heel wat berichten gemist. Gebruiker spannend weer, hoop dat ie doorgroeit.
Ik gebruik alleen daarnaast de foliumzuur.
Ik ben al klaar met me clomidpillen voor deze keer, we gaan het volgende week beleven met me eisprong, en afwachtingsweken. Iedereen alvast fijn weekend?
 
 
Bedankt voor je reactie Willkindje. We wachten het gesprek af. Ga ervan uit dat ik daarna hier wel vaker te vinden ben?. Succes allemaal dames!! 
 
Reiziger: wel fijn dit forum, zoals je hier kunt lezen is pcos niet het einde van de wereld ja je moet pillen slikken maar wij hebben amper bijwerkingen en hierdoor wel een kans iedere maand + cyclus word een stuk korter en regelmatiger ☺️ 
Hopelijk ook een goed eind deze maand voor een aantal ☺️
 
Dag 13 en mijn bms is nu 8 mm. Ik ben blij!!! Eifollikel is nu 2,2 en slijm in baarmoeder duid op vruchtbare dagen.  Ik ga ondanks mijn verkoudheid/bijna ziek zijn mijn best maar doen haha
 
Wat goed gebruiker! ik vandaag ook dag 13 maar nog geen positieve ovulatietest, wel gisterenavond gezelligheid gehad?. Ondanks je griep, zet um op. Ik heb ook nog restverschijnselen van griep?. Overigens deze maand geen controle (folikelmeting)
 
Fijn gebruiker dat het toch goed aanslaat die 5mg, nu lekker gezellig maken om de dag, doe je nu ook nog ovulatietesten of dat niet?
babygirlmom: ik hoop voor je dat je nu toch wel een eisprong krijgt, helaas dan geen idee hoeveel maar hopelijk wel iets ? spannend, maar vorige maand was de piek ook later als dag 13 toch? 
Hier nu dag 8 en nog geen vruchtbaarslijm, ga vanaf dag 11 of 12 weer ovulatietesten starten, hopelijk deze ronde ook weer tussen dag 14 en 16 een positieve test ☺️
 
Nee,  ik heb geen ovulatie testen gedaan. Heb ik vorige maand wel in huis gehaald maar ik denk er steeds niet aan een nu was het met de echo's ook werk een duidelijk verhaal
 
Terug
Bovenaan