PCOS, Letrozol

@Femkeeee spannend!!! Hoever zit je nu in je cyclus? Ik ga zoooo hard voor je duimen. Ik denk aan je!
@Liekee hoe gaat het bij jou? Nog opnieuw getest? Of alsnog ongesteld geworden...?

@Femkeeee spannend! Hoeveel dagen DPO/NOD zit je? Oh Xbo vraagt hetzelfde haha. 

Hier geen nieuws. Heb vandaag niet getest maar ook nog geen ongesteldheid. Ik denk dat ik morgen of dinsdag ongesteld wordt. Maar heb 0 symptomen, ook geen tekenen dat menstruatie eraan komt dus ik heb echt geen idee haha. 

Femke, spannend!! Ik duim voor je. Je kan ineens van alles voelen he☺ ik heb ook al zo vaak gedacht, zijn dit dan dé symptomen? Hoeveel dpo zit jij nu?

Ik zit inmiddels op 9dpo en nog geen menstruatie te bekennen. Heb max de 8dpo (gemiddeld 6-8 dagen) gehaald. Op vorige maand met 3 dagen zwanger zijn na dan. Dus vind het ook spannend! Ben het liefst zwanger natuurlijk maar is het niet zo dan vind ik het niet heel erg, want dan is mijn cyclus wel weer iets normaler. Daar zou ik al heel blij mee zijn. 

Ik heb echt nergens last van dus verwacht er ook niet veel van hoor.. ik wacht gewoon rustig af! 

Lieke, ben ook wel heel benieuwd hoe het bij jou gaat!!

@lieke, ik lees jouw berichtje nu pas haha! Was tegelijkertijd aan het posten. Bij jou ook heel spannend dus. Hoeveel dpo zit jij nu? Heb je wel een idee wanneer je opnieuw wil testen?

@datkomtlaterwel- fijn dat je de 9DPO hebt gehaald! Spannend. Wanneer ga jij testen?
Als ik op de arts af ga zit ik nu op 15/16DPO maar ik denk zelf dat ik 14DPO zit. Ga morgenochtend weer testen! 

@Liekee wat spannend!!! Ik duim voor je morgen!

@datkomtlaterwel, ja dat snap ik wel. Ik hoop gewoon stiekem dat je de 9dpo ook gehaald hebt omdat je zwanger bent. Ben je van plan al snel te gaan testen?

Volgens de gyn zou ik nu op 8 dpo zitten. Ik had alleen het idee dat ik mijn eierstokken nog steeds voelde na die dagen en dan die lichte ovulatietesten nog. Ik weet dus ook echt nog niet wanneer ik ga testen. Toch wel heel bang voor een negatieve test. ?

Wat spannend Femkeeee
Zal voor je duimen morgenochtend Liekee!
Ongesteldheid heeft hier doorgezet, nooit gedacht dat ik daar ooit nog blij om zou zijn. Morgen dus beginnen met de letrezol, spannend!
Heb vanmorgen ook een kinderwens invulboek besteld, zijn er nog meer meiden die dit bijhouden? Vind het zelf een mooi idee om dit bij te gaan houden,  ook omdat mijn vriend natuurlijk alleen maar mee zou mogen naar de echo mochten we zwanger zijn en ook voor later..

@Niesss ik kende dat helemaal niet. Ik zat te kijken en zag in 1 van de boekjes nog "dingen te doen voor de zwangerschap" bij wishlist. Nou... ik wist het wel hoor. Japan, Zuid-Afrika.... en toen kwam corona. Ik ben 32, dus we zijn maar begonnen. Voordat dat reizen weer kan ben ik 35 denk ik???. Ik houd een boekje bij waar ik allerlei testen in plak. Geen boekje met vragen, maar nu ik het gezien heb, lijkt het me wel leuk. Als ik een dochter krijg, dan zou ik het graag door willen geven. Mocht ze dan PCOS hebben, dan voelt ze zich niet zo alleen (hoop ik dan) en hoeft ze niks te vertellen. Ik ben op een gegeven moment naar mijn moeder gegaan met de boodschap dat ik al 3 maanden niet menstrueerde. Zij heeft me toen dat zetje gegeven om naar de huisarts te gaan. Dat was dus weg geheimpje...☹

Terug
Bovenaan