PCOS, Letrozol

@Datkomtlaterwel in ieder geval wel positief dat je cyclus nu langer is, hopen dat het komt doordat je zwanger bent!
@Liekeee ik ben benieuwd naar je test!
@Femkee snap dat je niet graag een negatieve test hebt, wachten duurt lang he... Die wishlist komt me wel bekend voor haha, wij wilden graag afgelopen zomer onze "voorlopig laatste verre reis" maken, maar dat ging dus ook niet door.

Wat onwijs balen Liekeee! 

@Femkeeee ja wij hadden ook zo'n soort wishlist. Zouden nog één zomer alle festivals pakken die we graag wouden en een verre reis maken. Ik durf pas sinds 2 jaar te vliegen dus had graag nog wel wat meer van de wereld willen zien, met een camper door Amerika/Canada of juist naar Thailand/Bali ofzo. Mijn vriend heeft al veel meer van de wereld gezien en heeft ook al eens met een aantal vrienden 3 weken door Amerika gereden en hij zou dat juist weer heel graag met zijn kinderen willen doen dus toen corona kwam hebben we dat ook maar opzij gezet. En ik wil ook nog heel graag eens naar Curacoa en ook dat kan prima met kinderen natuurlijk.

Ja ik zag bij een vriendin die een webshop heeft zo'n 9 maanden boek voorbij komen, maar het leek mij door de situatie ook juist bijzonder om dit vast te leggen dus ben maar gaan googlen haha! Eens kijken of het is en een ander vriendinnetje zei ook al jij bent anders creatief genoeg om er zelf eentje te maken en misschien is dat ook nog wel een idee voor later voor andere meiden die hetzelfde meemaken! En precies wat je zegt mocht je een dochter krijgen, kan het echt een steun zijn denk ik. Hier is het geheimpje ook wel weg doordat mijn menstruatie lange tijd uitbleef.

@Femkeeee ja jammer, maargoed meteen in de eerste ronde lukken was miss ook te optimistisch gedacht! Ik zit nu op CD34 dus ik denk dat als ik woensdag nog niet ongesteld ben ik de gyn bel want dan zit ik er echt overheen!

@Femkeeee ben zo benieuwd! ?Wel lastig he als je niet precies weet wanneer je eisprong is geweest..

@Liekee he wat balen!?

@Datkomtlaterwel oh wat spannend zeg!?? Ik hoop natuurlijk dat het komt omdat je zwanger bent, maar anders is het zoals je zegt ook al fijn dat je cyclus weer wat normaler is!
@Niesss fijn dat je kunt beginnen met de letrozol! Ik zelf heb niet zo’n boekje, maar zag het wel voorbij komen. Mischien dat ik het nog wel ga bestellen!

Ik mag vanmiddag weer voor een echo, en vind het sinds tijden echt spannend. Normaal bescherm ik mezelf wel met het idee dat er niets veranderd zal zijn, maar heb nu ergens wel de stiekeme hoop dat de ophoging net het extra zetje geeft. ik hoop zo dat het nu iets heeft gedaan!  
Vanavond de nachtdiensten in dus daar zie ik ook wel tegenop.. 

Femke, haha jouw verhaal klinkt herkenbaar! Ik ben 31 en we hadden nog niet helemaal het plan om aan kinderen te beginnen voor corona. Wij doen allebei veel hardlopen dus zouden de marathon van new york gaan lopen, grote reis door amerika etc etc. En toen kwam corona en hadden we zoiets van ja al onze plannen kunnen nu sowieso niet doorgaan. Als we daarop wachten en dat eerst willen doen ben ik straks idd 35 voordat we beginnen. Maar het stomme is; sinds ik gestopt ben met die pil is de wens echt zo super groot geworden. Terwijl daarvoor hadden we eerst nog allemaal andere plannen.?  
Lieke, ah jammer!! Dus nu toch een beetje wachten op je menstruatie?   
Nies, hee dat klinkt idd als een super leuk boekje joh! Wat grappig dat je dat zo gevonden hebt.   
Bo, veel succes vandaag! Hopelijk eindelijk een positief bericht bij je. Ik gun het je!
Mijn temp is weer verder omhoog. 10 dpo inmiddels. ? verwacht er nog steeds niet veel van hoor, heb nergens last van. Maar iedere dag dat mijn menstruatie uitblijft ben ik blij nu. ☺

Datkomtlaterwel, wat jij zegt klinkt mij ook zo bekend! Ben zelf 28 dan nu maar op het moment dat wij stopte met de pil was mijn vriend was daarin ook echt al wel wat verder (hij is ook 5 jaar ouder dan dat ik ben), ik had echt nog wel zoiets van ja maar ik wil dit nog doen en dat en straks kan dat allemaal niet meer. Was de eerste maand ook direct overtijd maar moet zeggen bij de eerste test was ik echt wel gespannen van shit dit gaat wel heel snel allemaal, maar de maand daarna was het bij een negatieve test al zo'n teleurstelling en nu wordt de wens alleen maar groter... 
Spannend hoor, wanneer ga je testen?

Succes vandaag Bo, ga voor je duimen!

Voor degene die geinteresseerd zijn, dit is het boekje wat ik gisteren besteld heb: https://www.invulboekjes.nl/p/baby-bunny-baby-kinderwensboek/.
Zie dat ze nog 2 andere versies hebben ook! :) 

Terug
Bovenaan