PCOS, Letrozol

Thanks meiden. Laten we nu maar hopen dat ik snel ongesteld ben! 
@XBo succes vandaag!
@Datkomtlaterwel- wat goed! Spannend voor je zeg! 
@Niesss bedankt voor de tip. Misschien ga ik die ook nog bestellen. Lijkt me ook wel mooi dat als het gelukt is je andere mensen kan laten zien/lezen hoe het traject verlopen is. 

@Xbo, succes, hoe laat is je afspraak? Ik ga heel hard voor je duimen! Jammer ook wel dat het niet denk ik niet echt lekker aansluit met het werk he? Moet je 2x naar het ziekenhuis geen en weer?

Bedankt allemaal voor de succes wensen. Helaas waren de 2 eitjes van 10mm zelfs geslonken naar 8mm. Ben direct weer opgehoogd naar 100EH en moet vrijdag terug. Ik baal als een stekker en heb echt geen vertrouwen in mijn lijf. Wanneer gebeurd er eindelijk eens wat!???

XBo, neee! Wat balen!! Ze gaan ook wel heel lang door moet ik zeggen! Ik zou haast voorstellen om deze ronde af te breken en dan de volgende ronde gelijk flink hoger te beginnen. Met 100 bijvoorbeeld. Bij mij hebben ze 1 ronde afgebroken toen m'n BMS dunner werd.. en toen ben ik daarna hoger gestart. Maar goed. Ze zullen vast weten wat ze doen. Je moet iig een hele lange adem hebben! Knuffel voor jou ❤️

XBo, aah nee wat balen zeg! Snap dat je vertrouwen in je lichaam kwijt raakt maar hou moed hoor! Dikke knuffel vanaf hier voor jou!

Hee Xbo wat vervelend, heel veel succes!! Aan alle anderen die mij welkom hebben geheten, heel veel dank! En alle nieuwelingen: welkom :) Echt een fijne community zo.

@XBo, wat frustrerend en wat een domper als je op iets anders had gehoopt meis?.... misschien vrijdag even vragen of ze enige verwachting durven uit te spreken van wanneer ze verwachten dat er iets kan gebeuren?

@LotteMarit, ik zie ook een streepje hoor. Voorzichtig gefeliciteerd!?

LotteMarit, ik heb nog maar weinig verstand van positieve testen maar ik zie ook wel een heel licht streepje! Voorzichtig gefeliciteerd!

Terug
Bovenaan