PCOS, Letrozol

@bloemetjeinknop ja als er vrijdag niets gebeurd is ga ik dat misschien wel aankaarten.. Wie weet dat er dan iets gebeurd. Baal er zo van.. Heb er wel vertrouwen in dat ze het goed doen, maar alsnog ?
@niess dankjewel ?
@LotteMarit ik zie ook wel wat! Voorzichtig gefeliciteerd!☺️
@femkeeee ja had ik laatst al een x gevraagd, maar toen zeiden ze; ja je zou tot 300eh door kunnen gaan indien je geen overstimulatie hebt, maar heb nog nooit gelezen dat vrouwen tot daar gaan haha. En over een eventueel vervolg zou je dan echt even moeten gaan zitten om dat te bespreken. Ga er vrijdag wel even wat meer over vragen. 

@XBo, bij mij zeiden ze eerst ook: we gaan net zolang door tot we een mooi eitje hebben. Tot we bij de 5 weken aan kwamen. Toen zeiden ze wel, het duurt heeeel lang bij jou. Te lang door spuiten is ook niet goed. Dus toen kwamen ze er wel een beetje op terug. Maar.. onder de 100 deed het bij mij ook niets. Ik ben de tweede ronde begonnen op 100 IE spuiten. En geëindigd in 125 IE. Je mag altijd je eigen mening inbrengen ook hè. Doe ik ook. Vandaag heb ik zelf een gesprek gehad. En bij ivf moet je na de punctie beginnen met utrogestan. Daar werd ik op meerdere manieren niet happy van. Dus ben ik zelf gaan zoeken. En hier op het forum een draadje gezocht en aan andere meiden gevraagd. Zo kwam ik vandaag zelf met een alternatief. En dat vonden ze ook helemaal niet vervelend. Ze zeiden juist dat het fijn is dat ik zelf zo actief mee denk. Toi toi toi! Niet opgeven!

@XBo pff, wat shit zeg... Had je zo een keer goed nieuws gegund ? hopen dat er vrijdag wel iets te zien is..

@datkomtlaterwel mooi dat je temperatuur stijgt!!

@lottemarit voorzichtig gefeliciteerd

@Liekee balen, hopelijk volgende ronde beter resultaat en hopen dat je cyclus nu niet lang meer duurt!

XBo, neee, weer niet! Ik had na de vorige keer gehoopt voor je dat er nu wel iets zou groeien. Vind het zo rot voor je steeds. ? vind het knap hoe je het doet hoor!   
Bloemetjeinknopp, wat voor alternatief voor de utrogestan heb je nu? Aangezien ik normaal dus een korte LF heb, was ik ook op zoek naar iets daarvoor maar de standaard dingetjes die je dan vindt is de utrogestan. 

@datkomtlaterwel. Crinone heb ik nu als alternatief aangedragen. Ze gaan uitzoeken of ik dit ook kan gaan gebruiken. Ipv utrogestan. Dat is een gel in een applicator die je 1x per dag in brengt?. 

@Bloemetjeinknop ja zoiets lieten ze bij mij ook doorschemeren hoor. Ergens zeggen ze ja we kunnen tot zoveel ophogen en we zien zovaak dat de gonal-f het doet, maar een andere x laten ze ook doorschemeren dat we eventueel verder moeten kijken. Maarja, wat dan.. Merkte vandaag dus ook dat ze het lang vond duren, vandaar ook direct de ophoging ipv weer af te wachten tot vrijdag. Maar ga dit vrijdag wel aankaarten, of we dan deze ronde gewoon niet moeten afbreken, provera moeten nemen en opnieuw moeten beginnen op een hogere dosis.  Hoe was jou gesprek vandaag verder?
@Bloem- dankjewel.. Hoe is het bij jou nu? Alweer in het ziekenhuis geweest?
@Datkomtlaterwel- ja.... Zo balen he. Lief hoe iedereen zo meeleeft!

XBo, misschien als gonal-F niet aanslaat, Rekovelle eens voorstellen? Dit heb ik gebruikt tijdens m'n ivf. Maar misschien kun je het in lagere dosering ook gebruiken voor ovulatie inductie. Maar mijn eerste gedachte is echt, afbreken. Alles even resetten met een menstruatie en dan hoger beginnen. Die eitjes moeten wakker geschud worden. Ik ben natuurlijk ook geen expert. Alleen heb ook met dit bijltje gehakt. En wellicht is het ook een oplossing voor jou.
Mijn gesprek ging goed. Het was een evaluatie. Hoe ik het allemaal ervaren heb. Vanmorgen is m'n menstruatie begonnen. Dat vindt ik normaal nooit fijn. Nu was ik wel blij. Even een reset. Hopelijk gaan hier mee ook weer allerlei hormonen m'n lijf uit. En gaat in de komende weken m'n vermoeidheid er wat van af. Ik heb voor 18 mei een uitgangsecho gepland. Als alles dan mooi is hoef ik niet opnieuw aan de provera en kan ik 'blind' beginnen aan de nieuwe ronde. In dit geval m'n eerste ronde voor een terugplaatsing. 
Nu deze maand gebruiken om bij te komen, me weer fitter te voelen. En alles te verwerken. Komt goed. Ik merk dat 'de tijd' ook z'n werk doet. Dat alles wat bezinkt enzo. 

@Bloemetjeinknop dankjewel! Ik ga het opschrijven.  Het is zo moeilijk, want je weet zelf ook niet alles. Weet alleen niet of ze dan alles gewoon even willen laten rusten of echt provera willen geven, aangezien mijn BMS continu schommelt tussen de 2-4 mm. Rekovelle werkt dan net iets sterker misschien? Je mag jou ervaring altijd delen, kan er alleen maar iets uithalen ?
Fijn dat jou gesprem goed is gegaan en je mensturatie is doorgezet. Kan je gevoel wel begrijpen hoor. Dat je nu weer 'schoon' kunt beginnen. Ik hoop dat je jezelf snel wat beter voelt en de rust je goed doet!

Terug
Bovenaan