PCOS, Letrozol

@XBo.. maar dat je BMS schommelt tussen de 2-4 mm geeft naar mijn idee ook aan dat het niet goed aanslaat. Ik zou eerst eens opperen om gewoon deze ronde af te breken. Dan eventueel provera ja, en dan opnieuw beginnen met een hogere dosis. Gelijk hoger beginnen. Of Rekovelle sterker is weet ik niet. Maar als je lijf echt niet reageert op gonal-F zou het wellicht een alternatief kunnen zijn. Wat een gedoe hè. Kan me je wanhoop of gevoel van 'wat nu' heel goed voorstellen hoor! 

Ja.. in het ziekenhuis noemen ze de menstruatie ook een 'reset'. Ik ga deze maand lekker rustig aan doen. En dan is het zo 18 mei?. Ik geniet stiekem al een beetje van het feit dat ik nu niet allemaal hormonen in m'n lijf aan het proppen ben. 

Ik las trouwens dat er iemand een boekje aan het bijhouden was. Super leuk! Ik heb zelf een mooi schrift met harde kaft, in A4 formaat, gekocht. Van Pip studio. Hierin hou ik alles bij. En dan niet m'n afspraken en de medicatie, daar heb ik een ander schriftje voor. Maar hoe ik alles ervaar. Welke weg we aan het afleggen zijn. Stel dat het ooit lukt. Kan ik het later als ons eventuele kind volwassen is, geven. En anders is t voor mezelf. Dat ik altijd kan terug kijken. Op hoe hard ik m'n best ervoor gedaan heb?

Ik hoefde ook steeds niet ongesteld te worden omdat mijn Bms zo dun was met letrozole en spuiten, weet niet of 't verschil maakt, ik was wel blij dat ik steeds meteen door kon ? zou in ieder geval wel informeren naar een alternatief, bij mij wilden ze na spuiten eerst hysteroscopie doen. 't wachten is zo frustrerend als ze nog geen goede oplossing hebben gevonden...

Ik moet vrijdag pas weer voor een echo, dan is dag 10

Lieve dames,

Ik zit nu in mijn derde ronde letrezol op 19 april verwacht ik mijn menstruatie, maar tot heden heb ik nergens last van. Terwijl vorige twee ronde had ik veel last van lage rugpijn en opgezette buik.

Iemand hier ervaring mee?

Heel veel succes aan iedereen die in wacht zijn. 

@Bloemetjeinknop ja, je wordt er echt een soort van wanhopig van. Ook omdat je zo weinig verhalen leest van vrouwen met PCOS die voor ovulatie inductie echt hoger dan 100EH zitten. Dan is het allemaal voor IUI bijvoorbeeld..
Ik hoop voor jou dat de tijd lekker vlot gaat en het inderdaad zo 18 mei is. Maar ook voor jou fijn dat je lichaam nu even rust hebt. Vind je het ergens ook niet lastig? Ik heb nu continu het gevoel dat ik door wil..

@bloem- ja dat is waarom ik tot nu toe geen provera heb gehad, en in het verleden er niets op deed.. Ben benieuwd wat ze vrijdag aangeven. Ben benieuwd naar jou ook vrijdag! 

@XBo Wat ontzettend balen zeg!! Wat fijn dat BloemetjeInKnopp wat advies kan geven. Ik ben benieuwd vrijdag! Welke CD zit je nu? 
@LotteMarit ik zie hem ook! Spannend! Was dit een normale test of die ultravroege?
@BloemtjeInKnopp fijn even zonder hormonen en even bijkomen! 
Hier heb ik vanmorgen op CD34 licht bloedverlies. Hopelijk zet het goed door vandaag en kan ik donderdag weer starten met Letrozol. Voor degene zonder controles, gaven jullie dit nog door aan het ZH?

Lieke, hoe gek het ook klinkt; ik hoop ook voor je dat het doorzet. Ik heb tot op heden steeds controles gehad dus weet ook niet of je dat moet doorgeven.

Ik had vanochtend ook licht bloedverlies op 11dpo. Dus dacht ook mijn menstruatie te hebben, maar was eigenlijk wel tevreden ivm langere LF. Maar het bloeden is volledig gestopt. Sinds vanochtend vroeg niet meer. ?‍♀️ misschien TMI hoor, maar zat op het toilet voor grote boodschap (??) en toen had ik dus dat bloedervlies. En las nu dus ook online dat als je pril zwanger bent je baarmoedermond extra doorbloed kan zijn waardoor je met ontlasting (plus fysiek werk, zelfs na seks) dus bloedverlies kunt hebben. Dus ik weet het niet... temperatuur was ook gewoon nog hoog. Dus maar even afwachten wat er gebeurt de rest van de dag en mijn temperatuur morgen. Normaal zet mijn menstruatie namelijk altijd meteen goed door. 

Spannend Datkomtlaterwel! Hou je ons op de hoogte?

Liekeee, hoop ook dat je menstruatie doorzet voor je, succes met de volgende ronde Letrozol!

BloemtjeInKnopp fijn dat je even tot rust kan komen, voor je lichaam ook wel even goed! En ik was dat inderdaad van het boekje, wat leuk om te horen dat er meer meiden zijn die het bijhouden en de reden waarom!
Ik wil eigenlijk wel alles in het boekje proberen te verzamelen, dus van de afspraken tot de medicatie, tot hoe ik maar ook hoe mijn vriend het ervaart. Hopelijk later voor ons kind, maar ook voor mezelf als verwerking of als vriendinnen tegen hetzelfde aanlopen.

Heb sinds gisteravond echt enorme koppijn, komt met vlagen maar soms echt het idee dat ik scheel kijk van de pijn. Zijn er meer meiden die hier last van gehad hebben bij gebruik van de Letrozol of is dit gewoon toevallig?

@Datkomtlaterwel- Spannende dagen voor je! Sorry als je het al eerder hebt gezegd (hoofd is een zeef) maar wanneer ga je testen? 
@Niesss hmm ik moest even terugkijken en ik zie dat ik regelmatig hoofdpijn heb gerapporteerd. Kan inderdaad wel van de letrozol komen!
Welke CD zit jij nu?
Hier zet het goed door dus dan donderdag weer starten met Letrozol. Ik hoop wel dat ik nu kortere cyclus heb (=minder kansen) maar dat gaan we zien! 

Terug
Bovenaan