@Liekee ik zit nu op CD31, en op CD3 gestart met de gonal-f. Fijn dat je menstruatie is doorgezet en je weer verder kunt. Ik hoop op een mooie ronde!
@Datkomtlaterwel wat gek zeg! Een beetje bloedverlies en nu weer gestopt. Maar je hoort het vaker he, ook wanneer vrouwen zwanger zijn! Zo spannend!?
@Niesss ik had op 5mg en 7,5mg letrozol enorme hoofdpijn vanaf dag 2/3 dat ik het slikte tot 3/4 dagen nadat ik klaar was. Kan geen toeval zijn! Heb normaal nooit hoofdpijn..
@Bloemetjeinknopp wat je zegt is waar.. Het internet kan je gek maken, maar ergens zoek je toch de bevestiging om gelijkgestemden te zoeken. Ga wel proberen om vrijdag wat meer duidelijkheid te krijgen tijdens de controle. Eventueel dus de ronde afbreken, wel/geen menstruatie opwekken, volgende startdosis en wat eventueel als dit niet aanslaat. Andere medicatie? Welke dingen zijn mogelijk? Hopen dat ze me antwoorden kunnen geven.
Wat je zegt begrijp ik volkomen. Ergens wil je continu zo graag door. Maar denk ook dat het heel goed is om even die rust te nemen, helemaal als je je hoofd een beetje zou kunnen uitschakelen. Maar anderzijds is dat ook zo moeilijk. Ik zelf ben nogal perfectionistisch en streverig, dus wil altijd alles precies op een bepaalde manier doen. Gezond leven, sporten, wandelen, me-time, niet teveel bezig zijn met het traject, maar mijn hoofd staat altijd aan. Soms denk ik weleens, moet ik niet eens een week echt volledig rust nemen, niks doen, chillen, lekker eten, proberen even niet aan het traject te denken, maar ik weet dat m’n koppie daar ook niet goed op gaat. Vind die balans zo moeilijk.
@Femkeeee hmmm… Die negatieve test zegt nog niets he, helemaal niet als je NOD pas over een paar dagen is. Ik houd hoop voor je! En wat je zegt over je vriend hahaha. ZO herkenbaar! Die mannen.. ?