PCOS, Letrozol

@Liekee je cyclus is nu wel net korter dan 35 dagen toch? Hopen in de volgende ronde op beter nieuws!
@Datkomtlaterwel je maakt t wel heel spannend! Nog wel hoop met een hoge temperatuur in ieder geval!
@Femkeee hoop dat je test dit weekend wel positief is! Dat van die symptomen herken ik ook haha, ik let zelf dan echt overal op, en deel niet alles met mn vriend, ik denk dat hij nu ook al af en toe gek van mij wordt haha

@Niesss Thanks!
@Femkeeee ik had hiervoor nog wel een ronde met controle maar ga nu indd ronde in zonder controle. Vind het heel spannend maar aan de andere kant geeft het ook meer rust! Achteraf gezien hebben de ovulatietesten bij mij wel gewerkt want ik werd dag 16 na de positieve test ongesteld! En mijn app met thermometer had het mis en Fertility Friend had de eisprong goed bepaald! 
En wat betreft je verhaal met delen met je vriend snap ik ook heel goed. Ik merk dat hij soms niet alles wil weten omdat hij het moeilijk vind om om te gaan met de onzekerheid en ergens op hopen terwijl je niet weet of het komt. Ik kan er niet teveel over uitwijden ivm privacy maar daarom kan ik ook niet alles met hem delen en vind ik het zo fijn om hier lekker van mij af te schrijven! 
Oeps, ik snap dat vroege testen wel haha nog even volhouden!
@Datkomtlaterwel- Ziet er goed uit bij je!! 
@Bloem- ja cyclus van 34 dagen nu! 

[quote quote=10434157]@datkomtlaterwel als je niet zwanger bent, dan heb je echt een hele nette cyclus nu. Maar ik hoop het 1e voor je natuurlijk! ?[/quote]
Nou inderdaad! Alleen daarmee zou ik echt al heel blij zijn hoor!

@datkomtlaterwel nou je houdt het spannend hoor!!???
@Femkeeee jij nog geen menstruatie of andere klachtjes??
Op aanraden van jullie heb ik vandaag ook een mooi notitieboekje gekocht met fijne/mooie pennen. Kan ik af en toe ook eens echt wat van me afschrijven en het een en ander op papier bijhouden ipv in mijn telefoon! Toch wel mooi ook als herinnering voor later.

Ik vroeg me trouwens af hé, kun je weten/zien/merken bij je menstruatie of je bent gaan menstrueren omdat de eicel niet bevrucht is of doordat de bevruchte eicel niet ingenesteld is? Weten jullie dat?

@liekee volgens mij kun je dit zelf niet zien en is bloed dan ook bloed. Volgens mij zie/merk je geen verschil in hoe het er op dat moment uitziet. Dit vind ik nog op internet: In verreweg de meeste gevallen blijft de eicel onbevrucht. Het slijmvlies is niet nodig en kan dus afgevoerd worden. Daarom maakt je lichaam het stofje prostaglandine aan, dat ervoor zorgt dat je baarmoeder zich samentrekt om het baarmoederslijmvlies af te stoten: je bent ongesteld. Bij ongeveer de helft van de bevruchte eitjes slaagt de innesteling. Lukt dit niet? Dan sterft het opgebouwde baarmoederslijmvlies af. Dit verlaat samen met het bevruchte eitje je baarmoeder via de vagina: je bent ongesteld. Weet niet of je er wat aan hebt haha?  

Terug
Bovenaan