PCOS, Letrozol

Ik denk dat ik vanavond of morgen mijn ovulatie heb,(dag 14) had vanochtend slijm erbij, wel een ovulatietest gedaan maar ik krijg een foutmelding op de ovulatie test en zou een nieuwe test moeten kopen, dus ik doe het gewoon zonder, we maken het gewoon vanavond en morgen even gezellig?
 
Succes gebruiker en babygirlmom. 
Wilkindje nog even wachten en jij kan ook aan de klus.
Gister cd 10 en had een eitje van 14mm en een bms van 6.2. Het is lekker aan het groeien. Van het weekend kunnen wij het gezellig maken. Ga deze cyclus voor het eerst ovulatie testen gebruiken. Heb begrepen dan met PCOS de testen soms niet werken. Hoe gaat dat bij jullie? Verschilt het per test?
 
Dat klinkt goed Mariska! En handige timing in het weekend haha
Ik heb eigenlijk geen ervaring met ovulatie testen.  Krijg je deze ronde verder geen echo's meer?
 
MariskavAdG: wij maken het al om de dag of om de 2 dagen gezellig maar alleen als we willen ☺️ Vanaf de positieve ovulatietest dan mogen we er echt tegen aan, als het “moeten” word doen wij vaak insemineren, minder prestatiedruk voor mijn man ☺️ Nu cd10 dus nog even gezellig houden. Bij mij was eigenlijk alleen lh verhoogd in mijn bloed, dit zag ik ook terug op de streepjestesten, had altijd streepjes. Bij mij werken die van clearblue wel goed, duur maar nu mijn cyclus wat normaler is hoef ik er niet veel te gebruiken ? kan ook lekker met ochtendurine ook fijn ☺️ Heb wel die of rondje of streepje niet die met een knipperende smilie al ben ik wel benieuwd soms of die ook zouden werken, dan kun je wel zien dat je piek eraan komt ?
 
Ik hoef niet meer terug voor controle. In principe hoefde ik deze keer helemaal niet langs te komen maar vond het zelf wel een fijn gevoel om toch langs te gaan, dat was geen enkel probleem. Als er een volgende ronde komt dan mag het ook maar hoeft niet. Heb wel al direct een recept meegekregen.
Heb nu de ovulatie testen van de action en van sensitest. Ga ze beide gebruiken dan kijken welke goed zijn voor mij.
We zitten dadelijk wel allemaal redelijk tegelijk op het wachtbankje. Heel veel succes allemaal??
 
Ik denk dat 20 of 21nov mijn NOD is. Maar vorige keer had ik ook geen 14dagen ertussen maar 11 dus dan kom ik op 18novemver. We gaan het beleven. Succes allemaal, en idd we gaan allemaal het welbekende wachtbankje op.
 
 
Terug
Bovenaan