PCOS, Letrozol

Zo er ia echt heel veel besproken, ik zal zo alles na lezen ? 

ik had een beetje een tegenvaller... ik moest maandag naar het ziekenhuis voor een echo want dat was "cyclus dag 14" en dr was helemaal niks gebeurd BMS was nog steeds 2 MM en kleine eitjes. Nu mag ik volgende week maandag terug komen. Ik heb nu nog wat extra ovulatie testen in huis gehaald ze worden wel wat donkerder dan eerst. Ik wou een foto toevoegen zodat jullie mee konden kijken alleen mupload doet het niet meer 

Heej iedereen!
Ik lees ook nog steeds mee ?. Vandaag ben ik 12w+1 ver. Gisteren hebben we weer een echo gehad en alles is helemaal in orde met dat baby'tje in mijn lijf ☺️. Het was flink aan het bewegen en alle organen werken naar behoren. Het lijkt soms echt nog wat onwezenlijk dat het toch gelukt is... We hebben het nieuws nu aan het brede publiek bekend gemaakt en al veel fijne reacties gekregen. Het maakt het toch ook wel weer wat echter. Ik had gelezen dat het onlangs toch wel even een dipje was hier op het forum. Ondertussen bij verschillende meiden alweer goed nieuws en vooruitgang! Wat zijn jullie goed bezig! Ik hoop dat jullie binnenkort massaal bij ons zullen kunnen aansluiten.
@Bloem Zo fijn dat dit pompje voor jou z'n werk doet! Klinkt alsof je er prima mee verder kan ?.
@xBo Fijn dat het spuiten eindelijk resultaat geeft! Jammer dat het nu plots zoveel eitjes waren, maar we duimen voor de volgende ronde ?!
Aan alle andere dames: veel moed nog! Die letrozole kan echt een geweldig ding zijn wanneer je de juiste dosis gevonden hebt, ongeacht die lastige bijwerkingen als hoofdpijn of acne die je er even moet bijnemen... Succes nog!

@BloemetjeinKnopp snap ik helemaal hoor, geef naast je lichaam je koppie ook een beetje rust! Geniet van het mooie weer en neem echt even je tijd om bij te komen (hoe dubbel en lastig het soms ook is). Bizar wat die over stimulatie met je lichaam heeft gedaan, heftig hoor! Ga ook zo keihard voor je duimen dat één van de 7 cryo's een mooie baby mag worden in jouw buik!

@xBo, wat balen dat het er ineens 3 zijn geworden zeg maar wel fijn dat je weet dat je lichaam nu reageert. Geeft weer moed voor de volgende ronde!

@Channie, aah wat balen zeg! 

@Mateke, wat fijn om te horen dat alles goed gaat met jou en de kleine baby. Wat zal dat enorm genieten zijn zeg.

Hoii, Gisteren mijn inwendige echo gehad, de blaasjes van de pcos waren na 3 jaar extreem toegenomen maar dit kon niet veel kwaad zei de gyn. Ik mag morgen starten met provera voor 10 dagen en dan zal ik voor het eerst na 1,5 jaar weer ongesteld worden... de 3e dag van de cyclus mag k starten met 2,5 mg letrozol. Ik ben benieuwd wat het doet.   succes allemaal

@Bloem- ja ik baal wel hoor.. Volgensmij heeft ze niet eens goed gekeken naar het BMS, want toen ze de echo erin stak zag ze direct die grote follikels in beeld.. Het waren niet alleen 3 eitjes van 22mm, maar ook nog een aantal van 15, 14, 12 en 10. Echt we overstimulatie dus helaas.. Maarja, wie weet als we hoger starten dat het scheelt. Het is gewoon zuur dat je zolang in een ronde zit, het er goed uitziet en dan zo eindigd. Maar nu even 3 weken rust, wie weet is dat ook wel even goed.
@Channie balen he, dat wachten continu.. Ik hoop dat er wat doorzet voor je.
@Mateke wat leuk je berichtje, en wat fijn om te horen dat het goed met jullie gaat ?.
@Niesss dankjewel ?
Net de Ovitrelle gezet, dus hopelijk komt mijn menstruatie soepel over zo'n 2 weken door. Ik ben benieuwd!

@Niesss... jaa. M'n hoofd even op pauze krijgen vindt ik lastig hoor. Heb vandaag ook ff een baaldag. Hoofdpijn. Blabla. Gedoe. Maar komt goed. Tis ook een stukje verwerking denk ik van de heftige periode die we, vooral ik, gehad hebben. Zo lief dat jullie zo met me meeleven. Ik hoop het ook zo ontzettend. Maar anderzijds hou ik wel steeds m'n reserve. 

@XBo.. pfffff... kuuut! Super balen!! Alsof ik m'n eigen verhaal zit te lezen. Weken niks en dan ineens, bam! Hopelijk gaat de volgende ronde beter en blijft het bij 1, max 2 follikels. 3 weken even bijkomen en niet hoeven prikken is wel fijn. Alleen is t nu ff zuur dat die 6 weken voor Jan ... geweest zijn. Ik ga ook voor jou duimen! ? 

@hopeforminime: wow, anderhalf jaar! Das heel lang! Ik wordt ook niet uit mezelf ongesteld. Maar m'n max is ongeveer een half jaar. En dan kreeg ik provera. Bij mij hadden ze het er ook over, dat als we het traject hebben afgerond en ik niet meer aan de pil wil, we 4x per jaar kunstmatig een menstruatie moeten opwekken. Ook voor de andere dames, hoe is dit bij jullie? Als je niet vanuit je zelf menstrueert? De pil dan, of provera, of?
succes trouwens hopeforminime met deze ronde! ? 

Xbo, nou joh! Wat balen! ? sjonge jonge, nog geen echte eerste kans. Wel fijn dat je lichaam wel iets doet, maar nu dus net iets te veel... hoop voor je dat deze 2 weken snel voorbij gaan! 

Bloemetjeinknopp, ik denk dat ik na dit traject een spiraal wil laten zetten. De pil ben ik wel klaar mee, kwam er nu wek achter dat ik me daar toch wel wat anders door voelde. ?

Hopeforminimi, welkom! En heel veel succes!

Terug
Bovenaan