PCOS, Letrozol

Datkomtlaterwel. Oja, spiraal kan ook nog. Maar zou dat ook werken bij mensen zoals ik zonder cyclus? Ik geloof dat mijn gynaecoloog toen zei dat ik 4x per jaar een menstruatie moest opwekken. En dat het dan goed was. En ik heb t er met mijn wederhelft over gehad dat hij eventueel een knoopje in kan laten leggen ter zijner tijd. Maar ergens twijfel ik daar ook over. Stel dat de natuur dan anders wil, houden we t misschien daardoor tegen. Ik heb PCOS maxi, dus eigenlijk verwacht ik er niets van. Mja. De wonderen zijn de wereld nog niet uit hè?. Maar heb er zo zijdelings nog maar is over gedacht. Eerst andere prioriteiten ?. Maar was eigenlijk wel benieuwd hoe andere meiden hierin staan?

@BloemetjeinKnopp zal zeker een stukje verwerking zijn en je kan het natuurlijk niet helemaal uit je hoofd zetten, maar er even iets minder mee bezig zijn kan soms wel een beetje rust geven.
Mijn gyn zei inderdaad ook 1 x in de 4 maanden een menstruatie/onttrekkingsbloeding opwekken. Ik ben zelf geen fan van de pil, maar wij hebben eigenlijk nog helemaal niet nagedacht over wat hierna dus ben ook wel benieuwd naar jullie ideeën hierover.

@Hopeforminimi, welkom en veel succes!

@Niess... de pil wil ik ook niet meer hoor. Heb m ruim 13 jaar geslikt. Maar toen ik ermee stopte en dus aan het ontpillen was.. Ik was er gewoon ziek van. Dus die rotzooi stop ik m'n lijf niet meer in?. Staat ook zo lekker haaks met alle rotzooi die ik nu m'n lijf in stop. Maar... dat is tijdelijk. En gaat m'n lijf wel weer uit. 

@BloemetjeinKnopp, ik heb, voordat ik mijn vriend ontmoette, bijna 3 jaar niet aan de pil gezeten en knapte daar toen echt zo gigantisch op, echt bizar wat het allemaal met je doet eigenlijk! 

@Bloemetjeinknop haha, we zijn bijna hetzelfde joh.. Vind het nog steeds zo bizar, zoveel groei in 2 dagen. Ergens voelt het zo gek om er niks mee te doen en het zo te laten gaan.. Maarja voor jou ook herkenbaar denk ik. Al zitten we op een drieling ook niet te wachten, maar 2 zijn wel
welkom ?
Ik heb trouwens van mijzelf geen cyclus, en heb een spiraal gehad. Werd toen ook helemaal niet ongesteld.. 

@datkomtlaterwel ja precies dat.. Even balen, en nu even rust. 

@Bloem zo is het!? En heb jij je eisprong nu gehad denk je?

Oh meiden, even jullie mening. De gedachte spookt sinds gister continu door mijn hoofd. Ik had 3 goede follikels van 22mm (teveel dus). Ik heb gister om 17:30 de Otrivelle gezet, dus kan morgen ongeveer tussen 05:30-09:30 mijn eisprong verwachten. Wetende dat deze maximaal 24 uur in leven blijven, en de kwaliteit natuurlijk met het uur afneemt. Mijn gevoel zegt: Waag zaterdagochtend eind van de ochtend de gok, en heb gemeenschap. Ergens voelt de ronde dan niet compleet verspild. Echter wil je natuurlijk ook niet teveel risico lopen. Mijn hoofd zit zo in tweestrijd! De kans dat er dan nog een eitje zou zijn, en die ook nog bevrucht raakt lijkt me al vrij nihil. De arts had aangegeven: tot 24 uur na de eisprong geen gemeenschap, dus dat zou dan tot zaterdag begin de morgen zijn. Eigenwijs he.. ??

@Bloemetjeinknopp Ik heb 10 jaar aan de pil gezeten om ongesteld te worden elke maand, ik ben nu 27 en ben 1,5 jaar geleden gestopt om proberen zwanger te raken... maar vanwege dat ik ook uit mezelf geen menstruatie heb, dacht ik al dat het moeilijker zou gaan..
dus stel dat we nu een kindje hebben gekregen, denk ik dat ik ook kunstmatig en menstruatie opwek, want ik had hele nare bijwerkingen van de pil en wil deze echt niet meer slikken..
maar ik hoor wel vaak dat je wat vruchtbaarder bent als je een kindje hebt gekregen. maar ik vind die onzekerheid gewoon erg lastig.
heb vandaag mn eerste tablet genomen.

Terug
Bovenaan