@Bloemetjeinknop haha, we zijn bijna hetzelfde joh.. Vind het nog steeds zo bizar, zoveel groei in 2 dagen. Ergens voelt het zo gek om er niks mee te doen en het zo te laten gaan.. Maarja voor jou ook herkenbaar denk ik. Al zitten we op een drieling ook niet te wachten, maar 2 zijn wel
welkom ?
Ik heb trouwens van mijzelf geen cyclus, en heb een spiraal gehad. Werd toen ook helemaal niet ongesteld..
@datkomtlaterwel ja precies dat.. Even balen, en nu even rust.
@Bloem zo is het!? En heb jij je eisprong nu gehad denk je?
Oh meiden, even jullie mening. De gedachte spookt sinds gister continu door mijn hoofd. Ik had 3 goede follikels van 22mm (teveel dus). Ik heb gister om 17:30 de Otrivelle gezet, dus kan morgen ongeveer tussen 05:30-09:30 mijn eisprong verwachten. Wetende dat deze maximaal 24 uur in leven blijven, en de kwaliteit natuurlijk met het uur afneemt. Mijn gevoel zegt: Waag zaterdagochtend eind van de ochtend de gok, en heb gemeenschap. Ergens voelt de ronde dan niet compleet verspild. Echter wil je natuurlijk ook niet teveel risico lopen. Mijn hoofd zit zo in tweestrijd! De kans dat er dan nog een eitje zou zijn, en die ook nog bevrucht raakt lijkt me al vrij nihil. De arts had aangegeven: tot 24 uur na de eisprong geen gemeenschap, dus dat zou dan tot zaterdag begin de morgen zijn. Eigenwijs he.. ??