PCOS, Letrozol

&Niesss. Echt hè, die pil doet stiekem veel meer met je dan je eigenlijk verwacht. 

@XBo.. ik heb serieus met letrozol 1 rond gehad. Waarbij er 3 zaten en we moesten afbreken. Ik dacht dus ook... hoeveel kans heb je nou dat ze alle drie bevrucht raken en ook nog eens alle drie blijven plakken. Maar mijn vriend durfde het niet aan?. Ik heb t later aan m'n arts gevraagd. En die zei dat die kans groot was. Maar omdat ze dat zei vanuit t oogpunt dat ze t gewoon niet willen hebben, of dat het echt zo is... ik weet het niet. Tis me nog wel lang bij gebleven eigenlijk. Dus mijn advies.... hmmm. Als je wijs bent, beter van niet. Dalijk heb je 3 kids in je buik. En daar zitten echt heel veel risico's aan.

@hopeforminime.. ohh. Wist je toen nog niet dat je PCOS hebt? Of dat wel, maar misschien de hoop dat je cyclus op gang zou komen?

@Bloemetjeinknop ja een drieling heeft gewoon teveel risico's. Echter denk ik; Hoe groot is die kans na zoveel tijd!? Mijn vriend zit in twijfel, maar snapt me wel. Het is zo dubbel joh! Haha. Waar we onszelf gek mee kunnnen maken he..

@Bloemetjeinknopp ik weet ook nog niet echt hoe ik het zou doen qua anticonceptie hierna, ik heb nog nooit uit mezelf een cyclus gehad, en heb inderdaad ook wel begrepen dat het goed is om af en toe wel een menstruatie te hebben. Maar inderdaad een zorg voor later haha.
@XBo ja als het goed is heb ik mijn eisprong nu gehad, ik denk woensdag, dus we wachten weer af! Ooh ik snap je dilemma wel, zou fijn zijn als je toch nog ergens een kleine kans hebt deze ronde, maar stel ze zijn wel alledrie bevrucht dan is het wel een groot risico, dus lastig… Vind het ook moeilijk in te schatten hoeveel kans er dan nog zou zijn dat ze alledrie bevrucht zouden zijn. Succes met de lastige keuze!

@xbo- ik begrijp je twijfels, tuurlijk zitten er risico's aan een meerling zwanger maar er zijn meerdere dames die 2 of 3 eitjes hadden en er toch maar 1 bevrucht is. Ik zou zeggen volg waar jij en je partner zich goed bij voelen ?

Jeetje wat is er weer veel geschreven!
@BloemetjeInKnopp fijn dat het oké met je gaat en dat je ook kunt genieten van de lekkere zon! Snap heel goed dat je wisselende gedachtes hebt, dat heb ik ook echt. 
@XBo wat een achtbaan voor jou! Hopelijk kun je volgende ronde direct met een goede hoeveelheid starten! Ik snap je gedachtegang maar ik zou zelf het risico niet nemen. Aan meerlingzwangerschappen kunnen echt grote risico's hangen. 
@Channie jammer dat er nog niets te zien was op CD14. Afwachten tot maandag!
@Mateke bedankt voor de oppepper! Ik merk dat ik soms echt een topic mis met allemaal positieve Letrozol verhalen waarin iedereen kort zijn verhaal vertelt. Mocht het bij mij zo ver zijn heb ik mij voorgenomen een soortgelijk topic te maken!
@hopeforminime succes! Hopelijk wordt je snel ongesteld!
Hier inmiddels op CD11. Ik test deze keer met ovulatietesten van thuistestenkopen en niet van Action, maar die van de Action waren nu al veel duidelijker dan deze. Nu echt dun licht streepje. Maakt me best onzeker. 
Aan de meiden die met Letrozol een meerdere eisprongen hebben gehad. Hadden jullie met dezelfde hoeveelheid ongeveer dezelfde dag een positieve test/eisprong? Ik merk dat ik echt bang ben dat ik het verkeerd time en dat ik onzeker ben wanneer het juiste moment is...

@Lieke geen probleem ?. Soms heb je even een peptalk nodig om weer verder te gaan ☺️. Bij ons was het de vierde ronde raak (zelfs met zaad van mijn man dat eigenlijk niet goed was). Ik had telkens rond dezelfde dag mijn eisprong bij de 5mg. Ik had met de letrozole echt een mooie regelmatige cyclus van 31-32 dagen.

@Bloem- ooooh wat spannend! Voor jou weer de wachtweekjes dus. Merk je nu ook iets van je eisprong of dat niet? 
@Liekee ik hoor over de testen van de Action altijd wel goede verhalen. Ben wel benieuwd of ze uiteindelijk tegelijk een LH piek laten zien!
Ik denk dat wij het gewoon veilig houden en deze ronde er echt niets mee gaan doen. Kan er niet mee aankomen als verpleegkundige om de gok te wagen en straks alsnog zwanger te zijn van een drieling ? Jammer van deze ronde maar het zij zo.
Heb dan vandaag wel mijn eisprong gehad, maar jeeetje wat een gevoel. Eigenlijk sinds zondag al, de continue kramp. Maar sinds woensdag is het wel extreem. Lig nu met een kruik op de bank en hoop echt dat het morgen wat afzakt en het allemaal kalmeert. Voelt net of heel de boel in de knel zit daar.

@Liekeee hopen dat je je ovulatie vindt met deze testen!

@XBo ik voelde woensdag wel steekjes in mijn rechter zij, maar kan ook goed zijn dat ik het me inbeeld en dat het gewoon mijn darmen zijn ofzo die ik voel haha. Snap je beslissing inderdaad, het is toch wel een risico! Vervelend dat je nu zoveel last hebt, voelt t vandaag weer wat beter?

Terug
Bovenaan