PCOS, Letrozol

Letrozol 2,5mg deed bij mij helaas niks,
mag binnekort met 5mg beginnen ben nu bezig met provera maar voor me verbazing zijn me ovulatie testen echt een knaller of het door provera komt geen idee!

succes met je eerste ronde ??

Nou dames ik had bijna de hoop opgegeven vanwege dat mijn ovulatietesten weer heel licht werden en nog geen piek had gehad maar nu heb ik een bijna positieve  ovulatie heb hem nog nooit zo gehad. Ik hoop dat ze morgen op de echo ook daadwerkelijk een ei kunnen zien??

Dames ik heb een ei van 18,6 MM !! Ik voelde al wat krampjes maar dacht beeld het me vast in omdat ik het graag wil??? hopelijk worden we zwanger van dit ei

xBo, snap je wel tweestrijd wel maar inderdaad het risico bij meerlingzwangerschappen is zoveel groter dus snap je beslissing zeker. Hoe gata het nu met je?

Ow Channie wat goed, ga voor jullie duimen! Klus-ze!

Hier nog weinig veranderingen, ben dus ook wel erg benieuwd naar de echo woensdag maar ik verwacht er niet zoveel van heel eerlijk gezegd...

@bloem hihi, nou zal vast je eisprong zijn geweest!

@channie oh fijn!! Wat een goed nieuws! Maak het maar gezellig dan hahaha. Ik duim voor je!?

@niess ja heel dubbel.. Nog steeds wel buikpijn maar wel een stuk minder al! Ook minder opgeblazen. Benieuwd naar jou ook woensdag!

Zo, ik dacht laat ik na een week klachten toch nog even contact opnemen met de poli. Zou volgens hun echt uuuuiterlijk zaterdagochtend vroeg vruchtbaar moeten zijn (vrijdagochtend i.p. eisprong gehad) en mocht tot 24 uur na de eisprong geen onbeschermde gemeenschap hebben. Zaterdagavond dit wel gehad. 
Zeggen ze aan de telefoon vandaag: ja waarschijnlijk heb je je eisprong gewoon gehad door de Ovitrelle, en kan het zijn dat er een wat kleiner eitje achterliep en nu alsnog is gesprongen; maar meestal lost het lichaam dit vanzelf op. Advies om geen onbeschermde gemeenschap te hebben. Heb maar niet gezegd dat we dus wel onbeschermde gemeenschap hebben gehad.. Vind het nu wel spannend. Misschien toch een kans? Hoop alleen niet dat we nu teveel risico hebben gelopen.. Wat een gezeik!?

Terug
Bovenaan