PCOS, Letrozol

Hier al wel meer slijm dus morgen cd12 ovulatietesten beginnen ☺️ Ik hoop echt dat er deze ronde wat positieve testen mogen komen, als ik het dan zelf niet ben iig fijn om bevestiging te hebben dat letrozol ook echt kan helpen om zwanger te worden ? 
 
En wilkindje hoe staat het ervoor? 
Ik heb deze keer zonder testen en zonder zh bezoek gedaan, maar begin nou erg te twijfelen wanneer me ovulatie was.
Gisteren was dag 17 en had op dag 16 en 17 veel slijmverlies. Dus uiteindelij hebben we het voor de zekerheid maar nog even gezellig gemaakt gisteren.
 
 
Hey sorry eerder had ik niets te melden. Vandaag cd15 een smilie gevonden en erg veel slijm, een dag later als vorige maand maar goed op schema, nu hebben we het eergister spontaan heel fijn gezellig gehad en omdat ik gister geen smilie had maar zo gelaten, nu vanavond dus weer aan de slag ☺️ 3e ronde letrozol 2,5mg werkt dus nogsteeds goed, wat ben ik daar blij mee.. deze maand ook echt een gevoel van we zien het allemaal wel of het mag lukken, nog 4 kansen voor we naar het ziekenhuis terug gaan en hoop natuurlijk dat het binnen die 4 mag lukken ☺️ 
Babygirlmom: hoe is het nu met slijm enzo? Denk je dat je eisprong geweest is en heb je het gezellig gehad ? 
hoop zo op een positief verhaal, zodat ik zie dat letrozol echt tot zwangerschap kan lijden ? nu weer wachten 
 
[quote quote=10264482]Hey sorry eerder had ik niets te melden. Vandaag cd15 een smilie gevonden en erg veel slijm, een dag later als vorige maand maar goed op schema, nu hebben we het eergister spontaan heel fijn gezellig gehad en omdat ik gister geen smilie had maar zo gelaten, nu vanavond dus weer aan de slag  3e ronde letrozol 2,5mg werkt dus nogsteeds goed, wat ben ik daar blij mee.. deze maand ook echt een gevoel van we zien het allemaal wel of het mag lukken, nog 4 kansen voor we naar het ziekenhuis terug gaan en hoop natuurlijk dat het binnen die 4 mag lukken  Babygirlmom: hoe is het nu met slijm enzo? Denk je dat je eisprong geweest is en heb je het gezellig gehad  hoop zo op een positief verhaal, zodat ik zie dat letrozol echt tot zwangerschap kan lijden  nu weer wachten[/quote]
 
He Wilkindje,
Hou asjeblieft meod en wees positief! Weet precies hoe je je voelt maar ik heb vorige week positief getest met Letrozol 2e ronde dus het kan écht! 
 
 
O Mayyy wat super fijn om eens te lezen dat het echt kan! Ik ben iedere keer al super blij als ik een eisprong krijg en het dus nog werkt alleen nog zonder resultaat, wel heb ik het gevoel dat ik er nu meer rust in heb dat het gewoon werkt en kan ik het beter los laten ☺️ Die 2 weken die nu weer komen zullen wel spannend zijn maar voel me wel goed, veel stress op werk dus verwacht niets maar mijn eisprong ging iig gewoon door ?
 
Even het lijstje aangepast nu ik mijn nod ong weet ☺️ 
Gebruiker 10077600 31 jaar – 1 zoontje – 3e ronde letrozol 5 mg
WilKindje – 25jaar – 3e ronde letrozol 2,5mg - 1e kindje - nod 27-11
Mariskavadg — 30 jaar –2de ronde letrozol 2,5 mg
 
Wilkindje me slijm is weg sinds zondag en zit nu op dag 20 uit me hoofd. Benieuwd of er weer minder dan 2 weken tussenzit.
Tuurlijk zijn er ook mensen die zwanger worden met letrozol. Vaak is minder ermee bezig zijn ook een ding? al weet ik hoe lastig het is. Gefeliciteerd Mayyy???
 
Terug
Bovenaan