PCOS, Letrozol

@bloemetjeinknopp Nee dat heb ik pas in 2018 te horen gekregen.. toen hebben ze me goed onderzocht. huisarts vond het allemaal wel mee vallen omdat mijn vriend toen nog geen kindjes wou.

Nou had een heel bericht getypt en opeens is ie weg ??‍♀️

@niesss-bedankt! Ik had ook de hoop opgegeven en opeens had ik een positieve ovulatietest. Ik duim voor je???

@liekee- ik mag volgende week maandag voor progesteron prikken en dan over 2 weken op zwangerschap testen als ik niet ongesteld word

@Xbo- dat gaan we zeker doen! En ik duim ook voor jou???

@Channie wat een mooi resultaat!
@XBo fijn dat het iets beter gaat met je.  Lekker duidelijk zijn ze dan haha, maargoed dan zullen t er vast geen 3 meer zijn die nog klaar zaten zaterdagavond? Je hebt hun advies opgevolgd, dus daarin heb je niks fout gedaan! Toch nog wel een beetje spannend nu dan!

Hoi allemaal,
Ik ben een hele tijd afwezig geweest, maar wilde even wat positief nieuws delen?
voor degene die laatst nieuw recent zijn aangesloten ik heb 4 maanden letrozole 2,5 mg geslikt en wegens bijwerkingen overgestapt op Gonal F met Ovitrelle. Ik zit vandaag 14 dagen na ovitrelle en zie t resultaat: https://ibb.co/93213bR 
??? ik heb om de dag getest om te zien of de Ovitrelle afliep en had 9,10 en 11 dagen na de Ovitrelle een negatieve test. Sinds eergisteren begon hij weer op te lopen. Ik ben zelf nog in schock en kan het niet geloven..
Ik wens jullie allemaal nog heel veel succes in het traject en hoop dat een ieder snel zwanger mag raken! Ik ga voor jullie duimen en hoop dat er de komende maand meer positieve resultaten zijn❤️

voor degene die al actief waren toen ik in het topic verscheen, dank dames voor het meeleven en de steun!! Ik zal jullie stiekem blijven volgen totdat ik weet dat jullie ook positief nieuws hebben ???
Heel veel liefs Zoë

@Bloem- haha als dat zo is slaat de Gonal-F wel bijzonder hard aan ? toch ergens wel spannend nu inderdaad, al verwacht ik er niks van. Hoe voel jij je nu?
@ZZzowie gefeliciteerd!?✨ Wat geweldig zeg!

Ik voel me goed, voor mijn gevoel lijken mijn borsten wat gevoeliger sinds afgelopen zondag, maar ik zit nu pas op 7 dpo dus kan er eigenlijk nog niks mee te maken hebben ? ik sport de laatste paar weken ook wat meer dus misschien is 't gewoon een soort spierpijn die ik voel haha, kan mezelf zo gek maken ?

@bloem- dankje wel! en ik ken het pff achter elk "kwaaltje" denk je zal het? Wanneer ga je testen ? Ik duim voor je???

@ZZzowie- gefeliciteerd!?

Terug
Bovenaan