PCOS, Letrozol

Gefeliciteerd ZZzowie! Geniet van je zwangerschap. 

Spannend Bloem, wanneer wil je gaan testen? 
Vanmorgen de tweede echo gehad en gaan de cyclus afbreken, er is niet voldoende groei te zien. 
Had ergens al beetje een voorgevoel na de echo van vorige week, maar je weet het nooit natuurlijk. Balen maar volgende ronde beter! :)

@Niess balen.. Was dit de eerste ronde letrozol? Hopen dat je volgende ronde wel goed resultaat hebt! ?

Ik twijfel nog over het testen, misschien komend weekend een vroege test, alhoewel ik weet dat het beter is om langer te wachten tot mijn nod ?

@Bloem was inderdaad de eerste ronde, dus gaan nu vol goede moed naar 5 mg. Zie alleen echt als een blok op tegen de provera, ga zo even zkh nog bellen om te vragen of dat direct moet of dat ik dat beetje mag plannen. Ben met hemelvaart een paar dagen vrij dus als ik dan paar nachten slecht slaap is dat minder erg.. 
Spannend voor je test, snap wel dat je zo snel als mogelijk wilt gaan testen maar misschien toch even wachten tot je NOD. 

@Bloem- haha je kunt jezelf vanalles gaan inbeelden he. Ik heb nu natuurlijk voor het eerst (als het goed is) sinds jaren een eisprong gehad door de Ovitrelle (HCG). Heb nu dus ook bijvoorbeeld hele gevoelige borsten/tepels, zo'n gekke gewaarwording. Nog nooit gehad ?
Spannend he, wanneer je gaat testen.. Ik zou persoonlijk denk ik toch even wachten tot de 14 dagen. Met een early test is er nog zoveel kans dat hij alsnog positief wordt. Al begrijp ik het ook volledig als je het wel zou doen hoor ?
@Niesss hé wat jammer. Maar zoals je zegt is er nog voldoende hoop! Hopen dat de 5mg zijn werk netjes gaat doen en je minder last hebt van de provera..
Ik verwacht volgende week vrijdag mijn menstruatie. Toch wel spannend hoor, met de 'misschien kans' die we toch hebben gehad. Agh, heb besloten voor vrijdag niet te gaan testen in ieder geval en er 95% vanuit te gaan dat ik gewoon een menstruatie ga krijgen ?. Maar toch ergens dat beetje hoop!

Hoe is het hier met iedereen?
@Niess ben je al gestart met de provera?
@XBo kun je t een beetje los laten tot komende vrijdag?

Ik kon de afgelopen dagen niet reageren op het forum.. heel gek!

@bloem vanmorgen in het ziekenhuis geweest. Kreeg acuut zoveel pijn rondom mijn linker eierstok en ze wilde me toch zien. Verging van de pijn, en had natuurlijk al anderhalve week (bijna 2) last. Net echo gemaakt: links een follikel van 4cm en rechts 3 van rond de 3cm en daarbij wat vrij vocht in de buik.
Ze gaf aan dat ik waarschijnlijk wel een eisprong heb gehad en deze week mijn menstruatie kan verwachten. Het lichaam moet dit zelf opruimen maar verklaart de klachten zeker! Vind het wel gek dat er links dus een follikel van 4cm zit terwijl er bij de laatste echo en voor de Ovitrelle er niks zat.. Maarja, het was me weer een ochtend! Het loslaten gaat door deze klachten dus niet heel goed, want je wordt er continu mee geconfronteerd haha.

Hoe is het met jou??

@XBo wat gek, wel heftig... Echt rot dat je daar nu dan nog zo'n last van hebt, hopelijk gaat 't snel beter! ?

Ik heb vanochtend een vroege test gedaan, en die was positief ? aangezien 't een vroege test is, nog niet zo betrouwbaar, hoop dat het komende dagen oploopt. Vorige keer dat ik een positieve test had was dat ook een vroege die pas positief was op nod, van clearblue, en de action testen bleven wit. Nu zit ik op 11 of 12 dpo en zijn zowel de vroege clearblue als action test positief, dus hopelijk betekent dit dat het beter loopt nu dan vorige keer, 't dringt nog niet echt door omdat ik niet zoveel vertrouwen heb in mijn lichaam haha ?

Hee allemaal, ik heb ook een tijdje niet gepost. Inmiddels alles wel teruggelezen! Ik heb van de gynaecoloog gehoord dat ik de komende 6 maanden zelf mag proberen. Heel fijn om niet eerdere keer voor echo's te hoeven maar vond het ook heel spannend. Wat als ik weer geen eisprong krijg? Aangezien de 2.5mg eerst wel aansloeg en een maand later weer niet. Waarom zou dat nu niet met 5mg ook gebeuren? Dus daar werd ik heel onzeker van dus vandaar dit forum ook even gemeden. ? inmiddrls cd16 en vandaag positieve ovulatietest! Dus dat is fijn. Hoop dat mijn temperatuur het overmorgen ook bevestigd.

Bloem, jaaa wat fijn! Voorzichtig gefeliciteerd! Ik hoop dat hij blijft plakken. ☺

Bo, oeiii een follikel van 4cm joh! Kan me voorstellen dat je daar last van hebt. Gek dat die niet gesprongen is joh. 

Terug
Bovenaan