PCOS, Letrozol

[quote quote=10441469]@XBo wat gek, wel heftig... Echt rot dat je daar nu dan nog zo'n last van hebt, hopelijk gaat 't snel beter! ?

Ik heb vanochtend een vroege test gedaan, en die was positief ? aangezien 't een vroege test is, nog niet zo betrouwbaar, hoop dat het komende dagen oploopt. Vorige keer dat ik een positieve test had was dat ook een vroege die pas positief was op nod, van clearblue, en de action testen bleven wit. Nu zit ik op 11 of 12 dpo en zijn zowel de vroege clearblue als action test positief, dus hopelijk betekent dit dat het beter loopt nu dan vorige keer, 't dringt nog niet echt door omdat ik niet zoveel vertrouwen heb in mijn lichaam haha ?[/quote]Jaa wat fijn! Voorzichtig gefeliciteerd!! Ik hoop op een plakker voor je. ☺

@Bloem, gefeliciteerd!!!! Zo leuk ?? hopelijk een plakkertje. voor alle andere meiden, ik lees nog steeds jullie berichtjes en ben dus nog steeds van alles op de hoogte. Hier inmiddels 15.5 week zwanger en alles gaat goed. Ik kon op dit forum niet, nu inmiddels wel op dit forum en op het andere forum waar alle zwangere onder ons van deze pagina zitten ook nog niet reageren. 

@Bloem- whaaaaa! Ik ga je feliciteren meid! Ik hoop zo ontzettend voor je dat het lekker blijft plakken, wat spannend ???
@Datkomtlaterwel- wat fijn dat je verder mag zonder alle controles. Maar ik begrijp je angst ook wel hoor! mag je niet bijvoorbeeld na een maandje het alsnog laten checken? Of een x bloedprikken na je eisprong?
@Xxlara wat leuk dat je nog meeleest! Fijn dat het goed met je gaat ? Ik heb dat ook. Kan alleen in dit topic reageren! Heel vreemd..

@Bloem- Gefeliciteerd! Hopen dat het blijft plakken!

Hier inmiddels wel wat onzekerheid hoor. Door drukte een een beetje twijfels gekregen over of alles nog wel goed ging (verhuisd, erg veel stress van gehad) en bij de echo die ik vorige week had, gaf die vrouw aan dat ze het idee had dat ik geen 5,5 week zwanger zou zijn, maar pas 4,5 week. Dat was wel ff slikken (en huilen thuis) dus. Geen idee of het een voorbode is van een miskraam, we wachten het maar af denk ik. Ik merk dat ik mentaal vast ben uitgecheckt bij de zwangerschap.

@Bloem voorzichtig gefeliciteerd ;). Heb je ondertussen nog opnieuw getest?
@Femke Ow, geen fijn nieuws... Hopelijk blijft het toch nog plakken. Heb je binnenkort opnieuw een afspraak?
Ik ben morgen 14w ver en wij hebben vrijdag vernomen dat we een meisje krijgen! Superblij met dat nieuws :D!

@Femkeeee ha meid! Wat rot al die twijfels.. Maar heb je al een echo gehad? Die stond op moederdag gepland toch? Zei ze verder nog iets behalve dat ze dacht dat je wat eerder was? Ik denk aan je

Terug
Bovenaan