PCOS, Letrozol

[quote quote=10264687]Wilkindje me slijm is weg sinds zondag en zit nu op dag 20 uit me hoofd. Benieuwd of er weer minder dan 2 weken tussenzit. Tuurlijk zijn er ook mensen die zwanger worden met letrozol. Vaak is minder ermee bezig zijn ook een ding al weet ik hoe lastig het is. Gefeliciteerd Mayyy[/quote]
Dankjewel :-D
 
[quote quote=10265225]Confrontatie. Ik heb het er even moeilijk mee. Niet goed voor mijn zelfvertrouwen. Niet goed voor mijn vertrouwen in een zwangerschap. Kut[/quote]
Heftig je gevoel, ik herken het wel. Veel sterkte :-( 
 
Mayy gefeliciteerd. Een succes verhaal is altijd leuk om te lezen. Hoop er deze maand nog meer te gaan lezen.
Zit nu op CD 19 heb een positieve ovulatie test gehad. Wat was ik daar blij mee. Die werken dus bij mij. Zeker omdat ik niet meer terug hoef voor controle van mijn ei vind ik dit een erg prettig gevoel.
Mijn NOD deze maand zal rond de 27ste zijn. Blijft de menstruatie weg ga ik pas het weekend testen. Zodat ik echt overtijd ben gewoon voor de zekerheid.
Ladies heel veel succes met het wachten.
 
MariskavAdG: wat fijn dat je nog gezien had dat het groeide allemaal en nu ook bevestiging hebt dat hij gaat springen. Nog even gezellig maken zou ik zeggen vanavond en wellicht morgen weer ? Heb jij een LF van 11 dagen dan aangezien hij morgen of zelfs overmorgen pas zal springen na een positieve ovulatie test? 
 
Het gezellig maken hebben we zeker gedaan. Want maandag was die positief.  Vorige keer was LF 16 dagen en cyclus van 31 dagen dus daar ga ik nu ook maar vanuit. Dit is voor mij de 2de ronde
Heb het een beetje raar geschreven zie ik nu. Was even snel in mijn pauze. En heb het niet nagelezen niet zo slim zie ik nu haha
 
Lieve dames, 
 
Sorry voor mijn negatieve bericht van van de week. Haag hem even goed zitten,  nu gaat het gelukkig weer iets beter.  Ik heb nog helemaal geen symptomen en mijn nod is di/wo dus dat is niet echt veelbelovend :(
Spannend dat jullie ook weer in de wacht dagen zitten. Ik duim mee!
En mayyy van harte gefeliciteerd!
 
Terug
Bovenaan