PCOS, Letrozol

@Xbo- Wat stom! Dikke knuf! Ik verloor ook het vertrouwen in mijn lichaam toen er op dag 14 helemaal niks veranderd was . Wat voor mij helpt op de zware dagen is het van mij af te schrijven of te tekenen. En het is helemaal geen lang verhaal wij zijn allemaal een luistert oor voor elkaar , ook al kennen we elkaar niet persoonlijk❤️

Hoi allemaal, echt fijn om dit met elkaar te kunnen delen. Ik voel al sinds 2 dagen een soort spanning op me buik, echt buikpijn kan ik het niet noemen. Wordt dit de 'eipijn' genoemd of is het toch gewoon stiekem van de spanning?

Zit nu op CD 12, hopelijk snel een keer een positieve ovu test in handen.. deze heb ik nog nooit gehad 

@BloemetjeInKnopp Geniet van je versnaperingen! Hopelijk snel ongesteld van de Provera!
@XBo Ik zat hiervoor op 5mg en nog geen uitslag van het bloed gehad, maar zal in de loop van de ochtend wel komen!
Waardeloos dat je eitjes zo eigenwijs zijn en niet reageren. Ik snap heel goed dat je vertrouwen in je lichaam kwijt is. Heb je dit ook aangegeven bij je arts? 
Ik heb niet helemaal dezelfde situatie, maar ik had 3x een ronde Clomid welke niet aansloeg, toen 1 ronde Letrozol die wel werkte en nu (wss) een ronde Letrozol die niet aansloeg. Dus ik herken wel wat je zegt, elke keer heb je positief nieuws én hoop maar dan toch ineens weer niet meer. 
Ik heb eerlijk gezegd geen tips, ik begin het ook steeds lastiger te vinden. Ook omdat het steeds meer invloed heeft op je leven, wat jij ook zegt dat je graag een nachtje weg wilde enzo.  Wij gaan over 5 weken op vakantie en ik hoop echt daar even op te laden. 
Dikke knuffel voor jou in ieder geval en weet dat je niet alleen bent!

@XBo wat ontzettend kl*te zeg. Snap volkomen dat je het vertrouwen in je lichaam kwijt raakt. 

Zou toch kijken of jullie wel lekker dat nachtje weg kunnen gaan, even wat afleiding is toch wel fijn! 

En ik zou willen dat ik de tip voor je had (en voor alle andere meiden hier), maar die heb ik helaas niet... Blijf vooral wel de dingen doen waar je blij van wordt, van ontspant en het even, al is het maar een klein beetje, los kan laten. Dikke knuffel voor jou!

@jongemamaworden, spannend! Succes vanmiddag en houdt ons op de hoogte! 

@Xbo, ik leef nog steeds zo met je mee en ik zou willen dat ik iets voor je kon doen, maar ik ben geen arts. Ik ben ook onzeker geweest, maar hoe lang ben ik nou bezig geweest, dat is niet te vergelijken met jouw situatie. Het helpt natuurlijk ook niet mee dat de artsen zo laten merken dat ze het ook niet weten... 

Ik denk dat jij gewoon onzeker mag zijn nu. Misschien na deze ronde even een maandje pauze zodat je weer een beetje op kan laden? Wat mij hielp was om naar soortgelijke ervaringen op zoek te gaan. Daardoor kon ik toen vol zelfvertrouwen beginnen met de 5mg letrozol. Misschien eens googelen naar situaties met een vergelijkbare situatie en kijken wat bij hen het "wondermiddel" was? Had @bloem niet dat pompje omdat er overstimulatie was bij prikken? Misschien kan je eens nagaan of er een ziekenhuis in de regio is die dat wel wil proberen? Erasmus misschien als universitair ziekenhuis? 

@Channie ja ik probeer inderdaad af en toe van me af te schrijven in een boekje, en vind het forum ook heel fijn om even het te kunnen bespreken met mensen die in een soortgelijk iets zitten.. 
@Lieeke had wel gezegd gister dat ik het heel vreemd vind hoe mijn lichaam reageert. Niet persé dat ik het vertrouwen kwijt ben. Morgen een afspraak met mijn eigen arts volgens mij, dus wil er dan wel even wat dieper op ingaan.. En super lief van je ? Het is inderdaad gewoon frustrerend. Begonnen met de letrozol, sloeg totaal niet aan, en nu dan best een flinke dosis met spuiten waar ik of niet op reageer, of teveel. Heb nog geen enkele kans gehad ?
@Jongemamaworden succes vanmiddag!
@Niess ja zo stom! Gaan dit weekend in ieder geval proberen wat leuks te doen. Als het geen nachtje weg wordt dan maar een dagje. We moeten er wat van maken.. 
@Femkeeee lief van je meid! ❤️ Soms denk ik ook: ik mag niet klagen. Ben net een halfjaar bezig met het traject en sommige zitten er zolang al in. Maarja, ik zou allang blij zijn als er uberhaupt een eisprong is, dat je weet dat je iets hebt gevonden wat werkt. Een ronde pauze nemen voelt ergens ook weer niet goed, wil nu ook wel doorpakken en kijken naar iets wat wel werkt. Maar ondertussen zit ik 4x per week in het ziekenhuis, en dat is soms best pittig als het alleen maar stomme afspraken zijn haha. 
@Bloem had volgens mij niet echt de typische PCOS. Heb het hormoonpompje ook weleens nagevraagd in het Maasstad maar hun gaven aan dat er weinig onderzoek naar is gedaan, en het voornamelijk wordt ingezet bij mensen met schildklierproblemen.
Er is ook een ander forum hier op Ouders van Nu, voor vrouwen die Gonal-F spuiten. Zitten toevallig 2 meiden in die ook actief zijn, dus dat is fijn. En dit forum natuurlijk ook! Haal daar wel veel steun uit. Morgen dan hopelijk de afspraak met mijn eigen arts, en wil ondanks de uitslag van de echo wel doorvragen wat nu het plan verder wordt wanneer er wel overstimulatie komt, en wat de opties zijn.. We gaan het weer zien!

een moment geledenNIEUW

Update, follikel was 23 mm in linker eierstok en zal de komende dagen gaan springen. We hebben groen licht gekregen om morgen en zondag gemeenschap te hebben, het was 1 follikel en ik zit op CD 12 met Letrozol 5 mg. Baarmoederslijmvlies was perfect.
Ik ben zo blij!!!

Terug
Bovenaan