PCOS, Letrozol

gebruiker soms is dat goed even te uiten hé.
Mijn nod is ook dinsdag of woensdag denk ik zo maar zou ook donderdag of vrijdag kunnen zijn? maar heb ook totaal geen gevoel van een eventuele zwangerschap. Dat zou poging 3 zijn van clomid die niet lukt. We wachten nog steeds maar af
 
 
Ik kon mij net niet inhouden om te testen. Spierwit. Ik weet dat ik eigenlijk 1 of 2 dagen te vroeg ben maar ik voel aan alles dat ik niet zwanger ben. 
Zo kunt. Al drie x een eisprong en steeds schieten we mis. Vandaag ga ik een midweekje weg met vrij er en en kind waarbij ik dus ook ongesteld zal worden.  Zxo geen zin in :(
 
gebruiker balen weer, ondanks wel veel plezier je midweek weg probeer te genieten en dingen los te laten. Ik ga volgende week met mijn moeder en dochter ook een midweekje weg naar Limburg, en ook ik zal dan volle bak ongesteld zijn. Hier hetzelfde nog geen teken van menstruatie, en vroege test blijft ook negatief. Ik denk ook dat ik het proces ga stoppen en dat we het bij 1 gezonde dochter moeten houden ookal vind ik dat best een heel lastige beslissing, maar word gek van de onzekerheid elke keer, + de verplichte nummers op bepaalde dagen. ?
 
 
He kak meiden, ik had zo gehoopt op wat positieve berichten ? is het ook al doorgezet? Ik vind het ook zo moeilijk soms om positief te blijven en te merken dat andere dat ook niet zijn. Ik heb nog geen kindje, ben nog nooit zwanger geweest, waarom zou het dan nu ineens wel gaan lukken.. ik blijf hopen natuurlijk iedere maand weer maar ik zie het eigenlijk echt niet gebeuren, bij ons gaat nooit iets vanzelf.. maar dames jullie hebben al een kleine frummel, snap dat het rot is maar het is pas ronde 3 voor de nieuwe baby, het blijft je eigen keus als je er toch mee wilt stoppen maar denk er goed overna zodat je geen spijt krijgt! Nu weer genoeg negativiteit, iemand zal toch wel deze of volgende ronde geluk hebben! Ik blijf duimen iig voor ons allemaal ☺️
 
O balen babygirlmom! Ik hoopte zo dat jij wel een positief bericht zou hebben!
Hier heeft het nog niet doorgezet.  Dinsdag wel echt van die menstruatie krampen maar daarna niets meer.  Aan de ene kant krijg ik dan stiekem wel weer hoop maar ik weet eigenlijk wel dat het deze ronde nog niet zo is. 
Wilkindje ik denk dat je gelijk hebt. Het is heel heftig allemaal weer maar ik weet van vorige x dat het ook zo ineens raak zou zijn en dan is zo'n kindje alles weer waard.
Ik hoop ook op een positief bericht van iemand hier, dat zou weer een mooie oppepper zijn.
Babygirl kom, sterkte met deze tegenvaller en ik hoop dat je een keuze maakt wat je vrede mee kan hebben.  Liefs!
 
Had jij dan ook op een gegeven moment het gevoel dat iedereen je vanalles kon vertellen dat het goed zat en wel ging lukken enzo met pillen maar dat je dat gewoon niet echt geloofde ofzo, dat je je niet voor kon stellen na een langere tijd dat het überhaupt zou gebeuren?
 
Hoi allemaal!   Ben hier via via gekomen, tijdje terug is bij mij dus pcos vastgesteld. Nu aankomende week weer in gesprek met de arts hoe nu verder :(   Hoop dat het bij iedereen goed gaat!
 
Terug
Bovenaan