PCOS, Letrozol

@Mateke wat lief je berichtje! Super leuk dat je nog een beetje mee spiekt hihi. En 18 weken alweer, wat gaat dat toch ook weer hard! Jammer van de bekkeninstabiliteit, heb je er heel veel last van?
@Femkeeee hahaha nee, wel een klein vreugdedansje ? Zo lief!
@Bloem- lieffff!? Stiekem lees ik in het andere forum af en toe ook mee en ik zag dat je echo goed was, wat geweldig! Het is je zo gegund ?.
Jullie voelen allemaal ergens een beetje als vriendinnen, gek hé? Haha

@Mateke, leuk om weer even wat van je te horen!
Vervelend dat je last heb van bekkeninstabiliteit, maar goed om te horen dat het deze week wat beter gaat!

@XBo, ik heb ook hetzelfde hoor. Je leeft zo met iedereen mee en je kan je hart even luchten, soms nog beter dan je bij echte vriendinnen kan. Ben je nog aan het stuiteren na het goede nieuws of begint het allemaal al een beetje te landen? 

@AnnekEs Ik heb gelezen dat als je teveel sport (langer dan 45 minuten)  er teveel cortisol wordt aangemaakt in je lichaam. Dan kan zorgen voor een te hoog stress niveau en is niet goed voor je hormoonhuishouding maar ieder moet zelf bepalen wat goed voor haar voelt. 
Inmiddels al een vaste smiley?
@XBo YESSS!!! heel veel plezier! Mag je nog bloedprikken volgende week?
@Mateke alweer 18 weken! Balen van bekeninstabiliteit. Kan dat nog beter worden nu of blijft dat tot het einde van de zwangerschap? 

@xBo en wat je zegt over dat iedereen hier precies vriendinnen zijn, lijkt wel echt zo hè ?. Iedereen kent elkaars achtergrond zo stilaan meer en meer en je leeft zo erg mee met ieders successen en dipjes!
@Lieke dat is iets waar ik tot het einde van de zwangerschap rekening mee zal moeten houden en misschien ook nog even erna tot de hormonen terug in balans zijn. Met de oefeningen die ik nu doe (buikspieren, bekkenbodemspieren, bilspieren), zou ik het wel wat onder controle moeten kunnen houden in principe. Ik bekijk het gewoon dag per dag nu. Teveel last? Dan maak ik mijn dagplanning wat rustiger. Qua werk probeer ik nu het schooljaar hier uit te zingen als logopediste. Tijdens de zomer is het meestal rustiger qua werk en kan ik flexibeler plannen. Dus dan proberen we de zomer tot een goed einde te brengen en dan afwachten wat het nieuwe schooljaar brengt. Ik ga er wel al van uit dat ik enkele weken vroeger zal moeten stoppen met werken dan ik eigenlijk van plan was ?. Maar goed, we zien wel. Ben al heel blij dat ik nu een best goede week heb ?.

@Liekee: geen vaste smiley nog, maar vandaag wel buikkramp in het laagste deel van mijn onderbuik. En gevoelige borsten. Maar volgende week dinsdag bloedprikken voor progesteron, dus komen we er gauw genoeg achter of het allemaal werkt of niet. 
Dat klopt enigszins wel van de cortisol. De cortisol die tijdens het sporten wordt aangemaakt is geen blijvende cortisol. Het is puur aangemaakt om het tijdens het sporten vol te houden. Daarom doe ik altijd een cooling down van 10 min, dan zakt het weer. Het is niet zoals de stress cortisol die wel blijft hangen. Althans, dit heeft mijn voormalig personal trainer me vorig jaar verteld. Heb vandaag ipv een uur maar 50 min gesport, waarvan al 10 min cooling down. Netto maar 40 min dus.
Bij jou nog nieuws? Vandaag echo toch?

Terug
Bovenaan