PCOS, Letrozol

@AnnekES lastig soms hè wat je moet aanhouden. Je leest zoveel verhalen en wat is nu goed. 

Ik heb geen nieuws, zit nu op CD5, volgende week echo!

@XxLara haha dankjewel meid!❤️
@Mateke wat stom! Denk dat je daar meer last van kunt hebben dan je vooraf bedenkt. Hopen dat het niet verder doorzet en het wel behapbaar blijft voor je. 

@Niesss haha, het is geland hoor. De Otrivelle zit erin dus nu aan de bak en kijken hoe het gaat lopen. Het is al een heerlijk idee dat ik even 2 weken niet naar het ziekenhuis hoef voor echo's etc. Die 4x in de week hakt er wel in. Jij moet vrijdag bloedprikken toch? Hoor je dan diezelfde dag nog de uitslag of weet je het nog niet? En hoe gaat het wachten????
@Liekee nee bloedprikken is niet nodig. Moet zeggen dat ik er nu ook wel op vertrouw. Even genoeg gerommel gehad aan mijn lijf, nu maar even vertrouwen hebben dat die eisprong wel goed zit. Vorige x na de overstimulatie werd ik netjes na 13 dagen na de eisprong ongesteld (ook na Otrivelle) en had ik een goede menstruatie, dus dat geeft me ook wel rust.
@AnnekES doen wat goed voelt. Eventueel is Iris de Goede een inspirerende meid om te volgen m.b.t. je hormoonhuishouding. Haal daar veel tips uit.

Vervelend Mateke, maar fijn dat je oefeningen heb meegekregen waarmee je het onder controle kan houden. Eén van de vriendinnen uit de vriendengroep van mijn vriend heeft er ook bij beide zwangerschappen last van gehad en bij de laatste heeft ze bij 22 of 23 weken al moeten stoppen met werken, lijkt me ook echt wel heel heftig hoor... Hopelijk krijg jij er niet teveel last van. 

@XBo, ja snap ik, even 'rust'. Spannend hoor, succes met het klussen! Ik moet vrijdag inderdaad bloed prikken.. Al wil ik daar vanmiddag nog wel even over bellen, twijfel beetje over de timing. Maandag kon ze natuurlijk niet met zekerheid zeggen of die al gesprongen was of dat het nog moest springen en dinsdag had ik echt heel doorzichtig slijm en gisterochtend was mijn temperatuur van 36.2 naar 36.7 gegaan, dus vraag mij af of vrijdag niet te vroeg is. Qua uitslag zal ik ook meteen eens navragen inderdaad, geen idee eigenlijk haha. De vorige keer toen ik een bloedonderzoek had om PCOS vast te stellen zat er een dag tussen.

Edit: Net contact gehad met zkh en morgen gewoon prikken, ze bellen dan rond de middag voor de uitslag.
Mocht de waarde toch te laag blijken dan maandag nog een keer bloed prikken.. 

Hoi hoi dames,
Ik vind het lastig om te delen omdat ik weet dat jullie het ook zo graag willen. Maar ik kon mij gisteren (10 dpo) en vandaag( 11dpo) niet meer inhouden… gister een licht positieve clearblue early en de kruidvat. Vandaag was de kruidvat test ietsjes donkerder en de clearblue digital zegt zwanger 1-2 weken en dit klopt ook. Het voelt zo onwerkelijk, hopelijk blijft ie plakken.
Dames ik wens jullie veel succes en ik duim voor iedereen dat jullie in 2021 zwanger mogen raken en een gezonde baby(‘s) in 2022 hebben???✨ en super bedankt voor jullie steun! Ondanks dat we elkaar niet kennen

@Channie Wow gefeliciteerd! 
@XBo succes in de wachtweken! Wanneer is je NOD?
@Niess jij ook succes in de wachtweken. Wanneer is jouw NOD? 
@BloemetjeInKnopp hoe is het met jou? 

Terug
Bovenaan