Vervelend Mateke, maar fijn dat je oefeningen heb meegekregen waarmee je het onder controle kan houden. Eén van de vriendinnen uit de vriendengroep van mijn vriend heeft er ook bij beide zwangerschappen last van gehad en bij de laatste heeft ze bij 22 of 23 weken al moeten stoppen met werken, lijkt me ook echt wel heel heftig hoor... Hopelijk krijg jij er niet teveel last van.
@XBo, ja snap ik, even 'rust'. Spannend hoor, succes met het klussen! Ik moet vrijdag inderdaad bloed prikken.. Al wil ik daar vanmiddag nog wel even over bellen, twijfel beetje over de timing. Maandag kon ze natuurlijk niet met zekerheid zeggen of die al gesprongen was of dat het nog moest springen en dinsdag had ik echt heel doorzichtig slijm en gisterochtend was mijn temperatuur van 36.2 naar 36.7 gegaan, dus vraag mij af of vrijdag niet te vroeg is. Qua uitslag zal ik ook meteen eens navragen inderdaad, geen idee eigenlijk haha. De vorige keer toen ik een bloedonderzoek had om PCOS vast te stellen zat er een dag tussen.
Edit: Net contact gehad met zkh en morgen gewoon prikken, ze bellen dan rond de middag voor de uitslag.
Mocht de waarde toch te laag blijken dan maandag nog een keer bloed prikken..