PCOS, Letrozol

Net gebeld door het ziekenhuis, er heeft nog eisprong plaats gevonden. Dinsdag weer een echo en afhankelijk van de beelden daarop aansluitend bloed prikken... 

Hi Ladies, daar is ze weer. Ik ben zo aan het genieten van het mooie weer dat ik zo weinig mogelijk op m'n telefoon zit. Lekker in de tuin bezig, lekker eten buiten, naar het strandje bij ons om de hoek (wonen aan de Maas). Maar natuurlijk ben ik ook 24/7 in m'n hoofd wel bezig met het traject. En dat zit m in de kleinste dingen. Maar ook in grotere dingen. Zag vandaag dat een kennis zwanger is van de tweede. Super leuk. Gun het ze enorm. Maar gun het mezelf ook zo. Maar goed. Ik zit inmiddels op cd 7. Woensdag een echo om te kijken of m'n BMS mooi en genoeg gegroeid is. En hopelijk een week later op cd 19 een terugplaatsing. Ik hou met alles rekening. Dat m'n BMS goed gegroeid is. Of helemaal niet. Beetje zelf bescherming. En die is ook wel nodig met zo'n traject. 
XBo: lekker hoor! Goed nieuws! Ik vond op 'commando klussen' (we hebben 1 kans gehad in ruim 2 jaar) best lastig?. Hopelijk gaat het bij jullie wel goed, haha. Succes iig! Toitoi!
Channie: gefeliciteerd! Hopelijk een plakkertje!
Nies: ik wordt niet helemaal wijs waar je nu bent in je traject.. had je goede follikels die op springen staan/stonden? Succes iig!
Lieke: thnx voor je berichtje! Zie hierboven ?. Waar ben jij nu in het traject? Lang niet meelezen is niet altijd handig hihi!

@BloemetjeinKnopp fijn om weer wat van je te horen! Goed dat je even wat tijd voor jezelf neemt en dit weer is toch ook wel echt genieten toch!
Dat soort nieuws blijft altijd een beetje dubbel he, je gunt het de ander maar je bent er zelf zo mee bezig dat het soms ook oneerlijk kan voelen.
Ik ga voor je duimen in ieder geval woensdag, hou ons op de hoogte he! ?
Ik zelf ben ook beetje de kluts kwijt deze cyclus, had maandag (CD16) op links een follikel van 19.6 mm, ze dacht dat deze al gesprongen was of op springen stond dus moest vandaag (CD20) om bloed te prikken. Helaas dus geen verhoogde progesteron waarde, dus geen eisprong so far. Weet ook niet zo goed meer wat ik moet voelen of iets dus we wachten gewoon dinsdag (CD24) de echo maar weer af, afhankelijk van wat er op de beelden te zien is aansluitend ook weer bloed prikken. 

@BloemetjeinKnopp fijn dat je zo lekker aan het genieten bent van het mooie weer. Klinkt goed. Ondanks dat je 24/7 met het traject bezig bent toch wel beetje afleiding toch?
wij lopen gelijk! Ik zit ook op CD7 en woensdag op CD12 een eerste folikkelmeting!

@Channie van harte gefeliciteerd, geweldig nieuws!
@Niesss je wordt wel in spanning gehouden zeg! Ik had een vriendin en haar eitjes groeiden door tot zo'n 30mm. Kan best dat ze dus wat later springen bij jou. Heel spannend dinsdag, ik denk aan je!
@Liekee ik verwacht vrijdag de 14e. Dan is het precies 2 weken na mijn eisprong, en het is dan 16 dagen na de Ovitrelle. Vorige keer (bij de overstimulatie) begon precies 14 dagen na de Ovitrelle het lichte bloedverlies en zette het ook op dag 16 door. Ben dus heel benieuwd!
@BloemetjeInKnopp groot gelijk heb je, het weer is heerlijk en je zinnen verzetten voor zover het kan! Ben heel benieuwd naar je echo woensdag, en hoop natuurlijk dat het er allemaal al positief uitziet en je die week erop voor een terugplaatsing kan. Dat zou geweldig nieuws zijn, en is jullie van harte gegund! Ik denk aan je meid!

Wat denken jullie meiden? Vanmorgen een ovulatietest gedaan, vind deze soms zo lastig, volgende x een andere haha maar wat vinden jullie?
https://ibb.co/pb2qhJX
Spannend XBo, succes op het wachtbankje! ???

Terug
Bovenaan