PCOS, Letrozol

@Niesss... ik heb weinig verstand van ovulatie testen. Heb daar nooit mee 'gewerkt'.. 
Jaa.. tis wel dubbel om steeds om je heen te horen. Dan is die zwanger, dan die. T voelt voor mij ook zo ver weg. Iets onbereikbaars ofzo.. 
@Lieke, succes woensdag met jouw echo! Wel grappig dat we exact gelijk lopen! Hopelijk voor ons allebei een goede ronde?. 

@XBo, hoe is het? Veel last van de ovitrelle? Of valt het mee? 

Met mij gaat t wel goed. Merk wel nu woensdag dichterbij komt, ik wat nerveuzer begin te worden. Niet de hele tijd. Maar met vlagen. En dan denk ik, ohjee.. t kan tegen vallen. Of volgende week onze eerste terugplaatsing. En hoe ga ik me daar dan bij voelen. En hoe hou ik m'n zenuwen in bedwang. En hoe voelt t als ik toch ongesteld wordt dan. Of als het blijft plakken? Zoveel vragen die dan door m'n hoofd schieten. Toch weer een heel ander traject zo. 

Moet wel zeggen dat ik met m'n medicatie nu (Zumenon) wat sneller geprikkeld ben, of juist verdrietig. Terwijl ik met de Rekovelle die ik gebruikte voor de punctie echt geen last had. Ik voelde me daar juist redelijk zen onder. Rustig in m'n hoofd. Tis eigenlijk allemaal maar troep. Spul wat niet thuis hoort in je lijf..

@Niesss mijn inziens lijkt hij positief, maar ook ik heb er geen ervaring mee.. Succes met klussen in ieder geval!
@BloemetjeInKnopp had vrijdag mijn eisprong en heb die dag wel echt een heeeele gevoelige buik gehad. Ook gister en vandaag nog steeds last, maar in veel mindere mate. Kan het niet goed omschrijven. Het voelt alsof het gehele onderstel geprikkeld is zegmaar. Verder tot nu toe geen kwaaltjes!
Logisch dat je nerveuzer wordt, het is ook gewoon heel spannend! Gek he, hoe je jezelf zo druk kan maken. Om elk puntje blijf je nadenken. Ik heb wel vaker gehoord dat men zich onder de Rekovelle wel goed voelt, maar zodra ze wat anders moeten gebruiken het een wereld van verschil is! Vervelend dat jij het ook zo ervaart.. Hopelijk hebben jullie woensdag goed nieuws ???
Ik maak me op dit moment weer een beetje druk om aankomende week. Heb een heerlijk weekend gehad, maar heb morgen/dinsdag avonddiensten en woensdag/donderdag nachtdiensten. Dat betekend: helemaal uit mijn ritme zijn en weinig slapen. Ben veel meer van de dagdiensten en daar doe ik het beter op. Ben dan 'bang' dat een eventuele innesteling verstoord kan worden door deze diensten, omdat het meer stress geeft op mijn lichaam. Iemand hier ervaring mee? Ga proberen maar zoveel mogelijk lief te zijn voor mezelf en het weekend goed bij te tanken!

Bedankt voor jullie reacties meiden! 
Ga (mocht het nodig) zijn voor de volgende ronde ook maar die van Clear Blue halen, vind deze niet zo duidelijk maar het lijkt er wel op alsof er een LH piek is gemeten. Morgen de echo maar weer afwachten... 

@BloemetjeinKnopp ik ben al zo keihard aan het duimen voor jou, het is je zo gegund! 
Het is logisch dat je wat nerveuzer wordt en ook al die vragen snap ik hoor, het is ook allemaal zo onzeker.
Wat naar dat je zoveel last heb van de medicatie en het is inderdaad zooi! Hopelijk is het snel allemaal niet meer nodig voor jou!

@XBo, snap dat je daar zorgen over maakt, ik heb er alleen geen ervaring mee dus heb helaas geen tips voor je. Probeer op de momenten dat het kan toch goed je rust te pakken en lief te zijn voor jezelf! 

@niesss - mijn ovulatie testen zagen dr het zelfde uit en werd ook niet donkerder, elke lichaam is anders bij de ene donkerder als bij de ander ?

@BloemetjeInKnopp jij ook succes woensdag, ik ben erg benieuwd en kan me goed voorstellen dat je het spannend vind!
@XBo geen ervaring mee maar wat Niesss zegt goed je rust pakken en lief voor jezelf zijn!

Vanmorgen de echo gehad en alles is 'weg'. Ze dacht zelf dat er niets was gebeurd deze ronde maar omdat ik toch die positieve test had voor de zekerheid toch nog even bloedprikken aanstaande vrijdag. Snap er echt even helemaal niets meer van, maar laten we vrijdag maar weer rustig afwachten.

Succes morgen Liekee & BloemetjeinKnopp, ik duim voor jullie!

@Niess nou je wordt wel in spanning gehouden zeg! Maar ik neem aan dat je nu dus voor 95% zeker wel een eisprong hebt gehad. Kan toch niet anders met de groeiende follikel en de positieve ovulatietest? Ben benieuwd naar de uitslag, ik ga voor je hopen!
@BloemetjeInKnopp & @Liekee ik denk aan jullie morgen meiden!!

Hey meiden, ik lees al een poosje mee maar had nog niet eerder geschreven. Fijn dat iedereen elkaar hier zo steunt! Ook ik heb pcos, gelukkig wel een 'milde' variant (ik word elke 5 weken tot 4 maanden ongesteld en heb dan ook een eisprong) Zijn nu 1,5 jaar bezig, maar zonder succes. Nu net begonnen met de eerste ronde letrozole 2,5mg. Op CD10 was er nog niet veel te zien (grootste was 10mm, maar er waren meerdere van 9-10mm, niks wat eruit sprong). Morgen weer een echo (CD15). Ik heb volgens mij nog niet gelezen dat iemand reageert op 2,5mg, dus ik ben wel bang dat het bij mij ook niks doet! Zijn er meer meiden hier die zelf wel een soort van cyclus hadden? 
Voor jullie ook een spannende dag morgen lees ik, heel veel succes!! 

Terug
Bovenaan