PCOS, Letrozol

@datkomtlaterwel haha, groot gelijk heb je. Wanneer je er even geen zin in hebt het even lekker laten! En dat ermee bezig blijven blijft altijd denk ik. Vind het heel knap als men het ergens kan parkeren!
Maar wat irritant zeg dat je menstruatie telkens zo vlot doorzet. Hebben ze daar ook een verklaring voor? Want je hebt een goede eisprong toch? Met utrogestan heb ik geen ervaring, maar ik hoop voor je dat het helpt! Welke CD zit je nu?
Ik heb nu inderdaad een eerste eisprong gehad dus zit in mn eerste wachtweken. Tijd kruipt haha!

@BloemetjeInKnopp gek he, dat het dan ineens zo kan lopen. Het is je in ieder geval onwijs gegund dat het eens meezit! Lijkt me zo’n bizar idee dat je straks inderdaad gewoon met een embryo rondloopt. In ieder geval heeeeel lief voor jezelf zijn die tijd!?
Met mij verder oké hoor. Zit nu in de nachtdiensten en de wachtweken kruipen voorbij haha. Volgende week vrijdag echt m’n NOD maar kijken of ik me kan bedwingen om woensdag niet al een test te doen (ben die dag vrij). We gaan het zien!???

@Liekee snap ik, ik vond dat ook echt een stap. Ergens ook wel weer fijn dat ze nu weten wat er speelt. Hoop natuurlijk alsnog dat het niet nodig is voor je ?

@datkomtlaterwel, fijn dat je er weer bij bent meid! Maar wat rot dat het nog niet is wat je ervan verwacht had. Hopelijk krijg je niet teveel last van de Utrogestan en helpt dat!

@BloemetjeinKnopp snap je voorzichtigheid, maar dit is inderdaad zo'n stap in de goede richting voor jullie. Nog een weekje, spannend!!!

@Liekee fijn er even een weekje tussen uit. Wij zouden eigenlijk niet gaan dit jaar, maar nu er toch steeds meer mogelijk is zijn we deze week toch maar gaan kijken of we eind september niet lekker 2 weken weg kunnen. Bij mij was hert echt een opluchting toen ik het op mijn werk verteld had, ze reageerde ook echt super. Elke keer als ik geweest ben vragen ze er naar, heel lief dat zo zo meeleven! 

XBo spannend zo voor het eerst op het wachtbankje! Wij lopen redelijk gelijk! Mijn NOD is volgende week zondag.

Vanmorgen dus bloed wezen prikken en er is inderdaad een eisprong geweest! Het leek me al heel gek als die er niet was geweest maar toch wel even spannend weer. Nu eerst een week op het wachtbankje voor het eerst, spannend! 

Xbo, nee hebben ze geen verklaring voor helaas. Als de utrogestan niet werkt dan 'hoort het gewoon bij mij en kun je daarmee prima zwanger worden'. Lijkt me een beetje gek, dan breekt eea al af voordat er zich iets kan innestelen. Maargoed eerst dit maar eens testen. Ik zit nu cd5.

Spannend bij jou dus! Nog een weekje dan! Ik snap dat je vroeg wil testen maar ik zou je echt proberen te bedwingen hoor. Tuurlijntjes zijn ook vreselijk. ?

Niesss, jij ook in je wachtweken dus. Spannend!!

@Liekee Wat klote dat je een goed gevoel had en dat het dan toch tegenviel! Snap dat je echt even die knop moet omzetten… Gek ook dat 5mg iets werkt en dan later 7.5mg niet!
@Bloemetjeinknopp Wat fijn dat het er allemaal goed uitziet. Supernieuws! Jeetje spannende weken worden dit dus. Ik duim dat dit de oplossing voor jullie blijkt te zijn!
@Datkomtlaterwel- Ik hoop dat de utrogestan helpt, succes!
@XBo Spannend, voor het eerst op het wachtbankje begrijp ik! Lastig hè om niet eerder te testen, zeker op een vrije dag. Ik vind zelf een witte test wel echt erger dan ongesteld worden… 

Ik moet op CD20 nog een keer terugkomen, om nog een keer te checken of er nog steeds niks te zien is. Daarna gaat ze overleggen met de arts en dan hoor ik hoe we verder gaan. Dat zal wel menstruatie opwekken en dan medicatie ophogen worden. Ik vind het alleen wel jammer dat ik hierdoor misschien wel langer geen eisprong heb dan met mijn ‘normale cyclus', maargoed als we de goede dosis vinden is dat niet meer zo natuurlijk!

Hopen dat jullie ook lekker van het goede weer hebben genoten. 
@MilouP: goed dat ze op CD20 nog een echo willen doen. Fingers crossed. 
Mijn wachtweken zijn voorbij. Menstruatie is vandaag begonnen. Blij dat de Letrozol 5mg werkt, maar ook weer jammer dat ik niet zwanger ben. Nieuwe ronde dus. Volgende week vrijdag CD12 weer een echo. 

Echt genieten dat mooie weer inderdaad, net vakantie!
@AnnekES fijn dat je weet dat het werkt! Maar natuurlijk ook balen dat het niet gelukt is..
ik heb vanmorgen weer een echo gehad, maar wederom niks te zien... Vanmiddag de provera ophalen en dan daarna met letrozol 5mg beginnen.. duimen dat dat wel iets doet! (En hopen dat de bijwerkingen van de provera meevallen, geloof dat ik hier best vaak gelezen heb dat meiden daar bijwerkingen van hebben?) 

@AnnekES
Oeps wilde ik nog vragen vandaag, maar vergeten haha. Balen dat je menstruatie is begonnen. Had je een nette cyclus?
@Datkomtlaterwel- 
Ja héél vreemd. Ik heb telkens zitten denken van "Wat doe ik nu anders dan doen?", maar zult er nooit achterkomen denk ik. Snap heel goed dat je het spannend blijft vinden zonder echo's.
@XBo hoe is het met je? Trek je de wachtweken een beetje?
@Niesss ja ik hoop zo dat de vakantie doorgaat. Lekker dat jullie ook aan het kijken zijn. Buitenland?
@MilouP 
Zijn lange cyclussen dan he. Snap je gevoel, maar inderdaad hopelijk als je de juiste dosis hebt dan heb je meer kans! Provera had ik vooral last van als ik 10dagen moest slikken, met 5 dagen vind ik het meevallen. Jij moet denk ik ook 5 dagen toch? 
Ik had vanmorgen op CD17 een echo. Weer niets te zien, bms was onder de 6. Blijft gek, want zelfs met Clomid had ik geen dominate eitjes maar was mijn bms wel 8? Naja we hebben het hoofdstuk Letrozol afgesloten. Na mijn vakantie gaan we starten met injecties dus nu even een mini break. Begin juli starten met Provera, en dan prikles. Ik zit nog wel even te dubben wanneer ik start met provera ivm prikles. 
Had wel bij de arts aangegeven dat ik begin juli corona vaccinatie heb maar ze zei dan zien we het wel even mocht je zwanger zijn bij de 2de prik. Dat gaf wel moed haha. 
Ik kijk nog wel even of ik in dit topic blijf schrijven of dat ik verhuis naar het Gonal-F topic! 

Hallo allemaal,

Mag ik ook gaan meeschrijven in dit topic? :)
Even kort voorstellen: ik ben 30 jaar oud en sinds vorig jaar zomer bezig voor ons eerste kindje. Helaas tot op heden nog geen baby-in-wording te bekennen. In het ziekenhuis is pcos vastgesteld en inmiddels mag ik gaan beginnen met letrozol .

Vind het spannend en frustrerend tegelijk. Zou fijn als ik hier mee mag schrijven; meerdere mensen in hetzelfde schuitje en ik kan erover praten , in mijn eigen omgeving hang ik dit (nog) niet aan de grote klok.

Groetjes!

Terug
Bovenaan