PCOS, Letrozol

Ja de signalen zijn nog steeds misleidend. Nadat ik gister ook een inimini druppeltje lichtroze bloed had kon ik me niet meer in de hand houden dus heb vanmorgen getest en... er leek een heel licht verticaal lijntje van het plusje te staan (zowel ik als vriendlief dachten het in ieder geval te zien). Ik ga nu gewoon maar gewoon wachten tot het weekend, dit maakt je alleen maar nog meer aan het twijfelen. 

@Datkomtlaterwelwat vreemd zeg zo vroeg, ben ook wel benieuwd naar je temperatuur?

@XBo, wat Liekee al zegt kan het geen innestelingsbloeding zijn? Misschien toch nog over 3 dagen nog een keer testen als je nog niet ongesteld bent geworden? 

Nu we het toch over temperatuur hebben, is er bij jullie qua tempratuur een touw aan vast te knopen? Het gaat bij mij namelijk echt omhoog-omlaag, had laatst mijn curve van deze cyclus meegenomen en zij begreep er ook weinig van. Nou schijnt ook dat weer bij PCOS heel wisselend te zijn zei ze.. 

@Liekee, goed dat je het verteld hebt. Goed vooruitzicht zeg, dat laatste weekje is ook zo om! Waar ga je heen in Griekenland? 
Ja  echt zo'n zin in Curacao! Ik durf pas sinds 2 jaar te vliegen en deze stond echt nog zo hoog op mijn wensenlijstje om ooit eens te bezoeken, net als een camperreis door Amerika/Canada. Zouden eigenlijk niet gaan dit jaar, maar gezien de ontwikkelingen gaan we toch de gok maar wagen. Vanavond boeken, loop nu al te stuiteren haha!

@BloemetjeInKnopp ben zo benieuwd hoe het vandaag bij jou gegaan is! 

@Liekee: Griekenland.. Hmmm even wegdromen bij die blauwe zee. 
@Niess: dat klinkt positief.. Met welk merk had je getest? Bij mij werkte temperatuur meten niet. PCOS kan een heleboel onzekerheden met zich mee brengen op het gebied van allerlei thuistestjes. Daarvoor had mijn arts me al gewaarschuwd. Heb je al geboekt voor je reis?

@liekee heerlijk, alvast heel veel plezier gewenst! Italië lijkt me prachtig. Voor nu is een inlegkruisje nog genoeg, maar het wordt al meer. Precies zoals de vorige x dus ik wordt gewoon ongesteld. Balen, maar hopen dat we bij de volgende ronde eerder mijn eisprong te pakken hebben.
@niesss mwah, daar geloof ik niet meer in haha.  Ik doe niet aan temperaturen dus heb daar helaas geen ervaring mee. En als er nu al iets te zien lijkt te zijn, zo vroeg, kan het bijna niet anders dan dat het positief is gok ik? Voorzichtig gefeliciteerd! En veel plezier met boeken en de voorpret!

Hoi lieve meiden, 
Ik ben officieel 'Pupo' ?. Ik was toch wel wat gespannen. Niet zo erg als bij de punctie. Heb ook prima geslapen afgelopen nacht. Maar toch, het was en is een gekke dag. De terugplaatsing is goed gegaan. Met een volle blaas mocht ik me melden. De bekende 'eendenbek' is geen pretje. Maar ik heb goed op m'n ademhaling gelet. Het was een paar minuten werk. Dus voor ik 't wist, stonden we weer buiten. Ben wel erg moe nu. Denk toch stiekem de spanning die los komt. En voor nu weet ik eigenlijk niet zo goed wat ik moet voelen. M'n wederhelft zegt ook: laat het even bezinken. Het is ook gek allemaal. Ik hoop zo dat het blijft plakken. En dat dat hele k.t traject eindelijk eens een keer klaar is. Als ik vanmiddag dan weer in die stoel lig, denk ik ook.... pffff. Maar goed. Ik ga heeeeel vaak over m'n buik wrijven. En toespreken dat het moet blijven zitten. Toen de arts vanmiddag het embryo in m'n baarmoeder plaatste zei ze erna: welkom thuis. En ik ben best nuchter. En mijn vriend ook... dus we keken elkaar eens aan??. Maar snap t wel. Je moet wat zeggen op zo'n moment, hihi. 

Nou lieve meiden, ik lees morgen jullie berichtjes even door. Ik ga opruimen en naar bed. Liefs! ? 

Ow wat spannend Bloemetjeinknopp! Ik duim zo voor jullie dat het gewoon mag blijven plakken!

Ik vond het hele temperaturen dus ook al beetje onzin maar blij dat het dus niet aan mij ligt zo te horen!
@AnnekES heb getest met de Kruidvat Early. 
@Xbo, dankjewel! Ik ben zelf nog wel een beetje pessimistisch hoor zeker omdat het zo'n vaag lijntje was. Zaterdag nog maar een keertje proberen mocht ik nog niet ongesteld geworden zijn, ik durf er nog niet teveel van uit te gaan.. 

@Liekee ik moet 7 dagen provera nemen. De logica ontgaat me een beetje, ik hoor vaak dat meiden 5 dagen moeten, maar soms ook 10 dagen… mijn bms was geloof ik 6mm, dus ik verwacht wel dat t iets gaat doen.
Geniet van je vakantie, lekker uitrusten en bijkomen en ik hoop dat gonal-f daarna jullie oplossing gaat zijn!!
@flipflap welkom! Ik ben ook pas net aangesloten (1 ronde letrozol gehad) en heb het ook (bijna) niemand verteld.. 
@xbo Is het al echt doorgezet? Heel herkenbaar…. Ik tel ook steeds de dagen die ik weer moet wachten tot ik verder kan… en het zijn steeds weer meer dagen dan ik wil..
@Niesss nog 3 dagen, aftellen!! Je merkt altijd zo veel hè als je er op let… ik lees nu verderop dat je een heel licht positieve test had! Wauw, zo vroeg voor je nod, dat is hoopvol!! Ik hoop het zo voor jullie. Maar je durft er opgegeven moment ook niet echt in te geloven hè, ik hoop op een knaltest komend weekend! 
@Datkomtlaterwel kunnen ze niet prikken of je een eisprong hebt gehad? Lijkt me toch een stuk duidelijker!
@Bloemetjeinknopp duimenduimenduimen voor een plakker!!

Ik heb vanavond dus de 4e provera ingenomen, moet officieel door tot zondag. Al vind ik het dus een beetje gek dat ik 7 dagen moet, want ik lees vaak 5. Maarja ik zal maar niet eigenwijs zijn en het gewoon doen (al heb ik de neiging om na 5 of 6 dagen te stoppen, dan gaat het allemaal wat sneller, maar dat doe ik maar niet). Ik vind het altijd fijn om te vragen waarom ze bepaalde keuzes maken, maar de laatste tijd zie ik nooit de arts maar de verpleegkundige en die zegt op mijn vragen steeds dat ze het niet weet… maargoed hopelijk over een week ongeveer ongesteld en door met de volgende ronde!

@MilouP ik had inderdaad ook 5 dagen Provera, zal misschien te maken hebben met hoe dik je BMS al is. Wat vervelend dat de verpleegkundige jouw vragen niet kan beantwoorden, hebben ze bij jullie geen telefonisch spreekuur? Ik kan elke werkdag tussen bepaalde tijden bellen met al mijn vragen en als ze het niet weten overleggen ze altijd met de arts. Succes met de volgende ronde ???
Ik ben vanmorgen in het ziekenhuis geweest, niet gepland. Onwijze last van mijn onderbuik, linker eierstok. Was na de laatste echo al heel gevoelig maar is de laatste 2 dagen erger en gezien de lichte positieve testen van de afgelopen dagen maakte ik me toch een beetje zorgen.Maar gelukkig niets geks te zien op de echo, nog wel voor de zekerheid bloed laten prikken om te kijken of de hcg waarde niet te hoog was i.v.m. kans op een buiten baarmoederlijke zwangerschap maar dat was gelukkig niet het geval, maar de hcg waarde was wel verhoogd (111) er is dus inderdaad sprake van een prille zwangerschap! ?? Vind het nog zo bizar!

@BloemetjeInKnopp wauw meid, wat bizar allemaal. Gek he, dat zoiets groots dan eigenlijk op dat moment zo gepiept is. Hoe voel je je nu? Een beetje bijgekomen van alles? Ik hoop dat je een lekker weekend hebt waarin je even de tijd hebt voor alles. Je hoeft nu niet 2 weken te wachten voor je mag testen toch, of is dat nu weer wel? Ik denk aan je!
@MilouP ik hoor inderdaad wisselende verhalen over de Provera. Bij vragen moet je gewoon het ziekenhuis bellen hoor, of schrijf de vragen op voor je volgende afspraak. Het is jouw lichaam! Ik zelf heb het niet hoeven te gebruiken aangezien ik helemaal geen cyclus had van mijzelf, en de letrozol niet aansloeg. Mijn BMS was dus continu ook niet dikker dan 2mm, dus niks om af te breken. Ik mocht dus blind starten, en wanneer een dosering niet aansloeg zo ophogen.
Mijn menstruatie is woensdag echt doorgezet en vanavond gaat de 2e dosering Gonal-F er alweer in. Vrijdag de eerste echo.
@Niesss jeetje, wat bijzonder! Gefeliciteerd! Je bent dan nu 4 weken? Geniet van dit nieuws ?

Terug
Bovenaan