PCOS, Letrozol

@Niesss spannend! Dan lopen we inderdaad ongeveer gelijk. Ik denk dat ik echt pas vrijdag ga testen indien mijn menstruatie nog niet is doorgezet. Vind die wachtweken wel intens lang duren hoor!
@Datkomtlaterwel- hmmm, soms begrijp je het lichaam echt niet helemaal he. Ik zou dan ook denken dat een vruchtje geen mogelijkheid heeft om zich in te nestelen. Echter zullen ze het wel weten, daar moeten we dan maar op vertrouwen.. Hopen dat je luteale fase gewoon langer duurt nu!
@MilouP voor mij inderdaad de allereeste wachtweken! Duurt eeeerg lang haha. Balen dat er bij weer niets te zien was vandaag.. Hopen dat je weinig last hebt van de Provera en dan op naar de volgende dosering. Ik had er weinig bijwerkingen van! Fingers crossed!
@AnnekeES STOM! Op naar de nieuwe ronde dan maar.. Hopen op een prachtige ronde!
@Liekee balen meid.. Had zo fijn geweest als dit iets had gedaan voor je. Je BMS vind ik wel netjes, maarja dat van mij was hooguit 4,5mm dik haha. Ging je nog een weekje weg, was wel de planning toch? Hoop dat je daar even je zinnen kunt verzetten en daarna door kunt met het prikken. En zoals ik al zei, dat valt echt mee! Al reageert iedereen natuurlijk anders op de eventuele bijwerkingen. Het is een lange adem, goed zoeken naar de juiste dosering maar het schijnt dat ze er veel specifieker mee kunnen doseren. Ik ben er ook nog niet, zit nu in een cyclus die waarschijnlijk 45 dagen duurt, maar de vorige duurde 60 dagen. Dus dit is al een verbetering haha. En dan zie ik je in het Gonal-F topic! Zit daar met nog 2 andere meiden ☺️
De wachtweken duren inderdaad erg lang, al komt mijn NOD (vrijdag) nu wel dichterbij gelukkig. 
@Flipflap welkom! Hoop dat je je ervaringen hier kunt delen. Hoop dat de letrozol goed zijn werk gaat doen voor je ?
Voor mij komt het dan ook in de buurt, vrijdag de NOD! Vorige x begon de menstruatie heel licht en precies 2 weken na de Otrivelle, a.s. woensdag dus. Het zette toen donderdag op vrijdag nacht door, dus echt 14 dagen na de eisprong. Vind het wel spannend hoor. Heb nog steeds hele gevoelige tepels en af en toe een hele gekke steek in mijn onderbuik, iets wat ik voor mijn eisprong nog nooit heb gehad. Een collega die er vanaf weet zegt vanmiddag tegen me: Ik zag je vanmorgen zitten en je zou zo zwanger kunnen zijn. Ook mijn moeder vind mijn gedrag anders, en mijn vriend is overtuigd dat het raak is ? Ach, je kunt jezelf helemaal gek maken en meer dan afwachten kunnen we niet doen. Al hoop ik er stiekem wel op!

@Datkomtlaterwel wat ontzettend frusterend ook zef, hopelijk doet de utrogestan in ieder geval wel wat het moet doen!
@AnekkES balen dat je menstruatie is begonnen maar wat je zegt het is 'fijn' dat het wel doet wart het moet doen. 
@MilouP balen zeg, hopelijk slaat de 5 mg wel aan! Ik zelf heb de eerste x behoorlijk last gehad van de Provera,  de 2e keer Provera had ik corona dus was ik al erg moe en toen eigenlijk ook weinig tot geen last gehad daarvan (elk nadeel heeft zijn voordeel zeg maar)
@Liekee, knuffel voor jou! Goed om even een break te nemen, ook lekker even genieten van jullie vakantie! Succes met de injecties straks. Wij willen eind september naar Curacao, even kijken hoe alles loopt :)
@FlipFlap, welkom! Succes met de letrozol!@XBo, ja die wachtweken zijn wel het ergste eigenlijk haha! Ik dacht ik zal niet zo zenuwachtig worden, maar daar heeft deze meid dus écht al wel last van hoor. Succes nog even de laatste daagjes, ik duim voor je! 

Hier nog weinig nieuws, zondag is mijn NOD, dus nog een paar dagen in spanning.
Heb wel echt al een paar dagen last van mijn onderbuik en misselijkheid. Nou is het ook ontzettend warm en dan ben ik wel vaker misselijk. Ben afgelopen donderdag ook voor het eerst bij de dietiste geweest, moet mezelf vooral meer leren (water) drinken, ik drink echt te weinig. Dus ik probeer nu overdag in ieder geval 4 x een dopper leeg te drinken dus moet logischerwijs ook vaker naar de WC, dus tot nu toe is alles ook nog gewoon logisch te verklaren...

@MilouP: succes met de provera en de 5mg. Provera werkte bij mij niet. Kreeg er zelfs een cyste van 4 cm bij mijn linkereistok, maar die ging vanzelf weg. Ik had nauwelijks BMS waardoor de provera niet werkte.
@Liekee: zo rot dat er niets groeit. Lekker eerst van je vakantie genieten, lekker ontspannen, de hormoonmolen komt later weer. Keep the faith! Had een cyclus van 29 dgn, dat is keurig denk ik. De vorige was 32. Wel erg veel PMS klachten dit keer, buikpijn, misselijk, slapeloosheid, ineens veel onzuiverheden op mijn gezicht, mood swings, trek in cheesecake (ik eet echt nooooit cheesecake). 
@Flipflap: welkom! Het is idd spannend en frusterend, maar gelukkig kun je hier anoniem van je af schrijven. Doe ik ook. Herken het hoor, ik heb het ook niet aan de grote klok gehangen. Niemand buiten je partner hoeft het te weten als je dat niet wilt. 
@xBo: dat klinkt veelbelovend! Hopen dat het is gelukt..
@Niesss: spannend. Dat wachten kan soms zo lang voelen. En die pijn in je onderbuik en misselijkheid kunnen zo misleidend zijn. Hopen dat het is gelukt voor je deze ronde.. Had zelf ook last van steken en pijn in mijn onderbuik rond negen dagen na de eisprong, maar weet nu (helaas) waar dat vandaan kwam.

XBo, spannend!! Ik hoop zo voor je dat het raak is! ?

Lieke, eerst lekker op vakantie en genieten. Wanneer wil je weg? Wij gaan in augustus 3 weken naar italie. Me voorgenomen om wel de letrozol te slikken maar verder niet mee bezig te zijn. Even genieten, dit komt dan daarna wel weer. Hopelijk kun jij het ook even van je afzetten en van je vakantie genieten!

Flipflap, welkom en veel succes in het traject. Af en toe fijn om alles even van je af te schrijven.

Ik zit op cd9 en mijn temperatuur was vanochtend ineens 0.5 hoger dan gisteren. Dan zou ik weer zo'n vroege eisprong hebben gehad wat ik al eerder een keer had. Zo vreemd dit. Ben benieuwd hoe hoog hij morgen is want moet dus eigenlijk na de eisprong met de utro beginnen maar durf nu nog niet. ? moest eigenlijk beginnen een dag na positieve ovulatietest maar daar was ik nog niet mee begonnen aangezien ik 2x mn eisprong pas op cd17 had. Heb het ook niet extreem warm gehad ofzo vannacht, niet meer dan de afgelopen dagen. Het is al dagen warm natuurlijk. Dus we gaan het morgenochtend wel zien. Hoop stiekem dat het nog niet zo is want van het weekend waren we weekend weg met mn schoonouders dus logischerwijs is er toen weinig actie geweest. ? dus als mn ei is geweest, is er denk ik maar een kleine kans op....

@Niesss oh meid wat spannend! En de klachten die je beschrijft, zo dubbel. Enerzijds kunnen het natuurlijk prima signalen zijn! Anderszijds omdat we erop letten kan het ook vanalles zijn haha. Ik duim met je mee!
@Datkomtlaterwel- ik hoop voor je dat je natuurlijk je eisprong pas over een aantal dagen krijgt! Ben wel benieuwd naar je temperatuur morgen. Ik zelf doe niet temperaturen, bang om daar verkeerde conclusies uit te trekken maar je leest er veel goede verhalen over. Je eisprong zou anders ook wel echt mega vroeg zijn zeg! Hou ons op de hoogte ??
Ik had vanmorgen wat een klein beetje lichtroze bloedverlies, en later op de dag nog een keer (al was dat wel nog minder). Heb er dus weinig hoop op dat deze ronde is gelukt helaas. Balen, want het idee dat deze ronde 45 dagen duurde, ik weer een nieuwe ronde in moet met het zoeken naar de juiste dosering, echo's a 2/3 dagen frustreert me even. Tot nu toe is er nog niets doorgezet, dus als het zo blijft morgenochtend voor de zekerheid een testje doen ?
Edit woensdagochtend: test is negatief, de ene x wel iets lichtroze bloedverlies de andere x niet. Hopen dat de menstruatie nu snel doorzet en ik weer verder kan. 
@BloemetjeInKnopp lieverd, heeeeel veel succes (en misschien ook wel plezier? haha) vandaag! Ik duim voor een prachtig resultaat. Take care!?

@Flipflap Welkom! Hopelijk ervaar je net zoveel steun als ik in dit topic. Heel fijn! 
@XBo Ja volgende week gaan we lekker een weekje naar het buitenland. Even lekker rust! Inmiddels best wel wat succesverhalen gelezen over Gonal-F dus kom maar op. 
Ik heb maandag ook mijn manager verteld. Ben er nog niet helemaal overuit of ik nu opgelucht ben maar het is wel goed dat ik het gedeeld had. Ze had wel verwacht dat wij de kinderwens hadden maar zag niet aankomen dat we al langer in het traject zitten. 
hmm kan het geen innestelingsbloeding zijn? Kun je het af met een inlegkruisje?
@Niess Oh lekker Curacao. Hopelijk gaat dat lukken! Moeilijk soms he water drinken. Ik probeer het nu ook meer t eodoen. Succes nog met de dagen in spanning. Ga je eerder testen of wacht je af?
@AnnekES 29 dagen is indd heel netjes! En cheesecake hahaha. Wel aan toegegeven?
@Datkomtlaterwel- Wij gaan volgende week weg! Schiet ineens heel hard op! Lekker naar Italie, zo mooi land! Hoe was je temperatuur vandaag? Zou wel vroeg zijn indd. Ben benieuwd!

@Liekee: Fijne vakantie! Italië? Idd prachtig land en verrukkelijk eten. Wij gaan in augustus naar Italië. En ja, toegegeven aan een puntje cheesecake met mango-passievrucht.
@xBo: zo jammer dat het negatief is. Veel succes met de volgende ronde. 

Terug
Bovenaan