PCOS, Letrozol

@Niesss, wauwww! Zo bijzonder ❤️. Proficiat! Geniet!!!!!
@MilouP... gewoon alles blijven vragen hoor in het ziekenhuis. Ik heb een keer 10 dagen provera gehad en een paar keer 5. Geen idee eigenlijk waar t verschil in zit? Ik weet wel dat je mag stoppen met de provera als je menstruatie goed is doorgezet. En je je pillen reeks nog niet op hebt.. succes in ieder geval!

@Xbo, zo balen dat je ongesteld bent geworden!! Ik had zo de hoop voor je dat het goed zou gaan. Net als voor iedereen trouwens hier hoor. Vol goede moed weer verder! You go girl! ❤️
Met mij gaat t goed. Ben wel moe, last van m'n buik (onder in m'n buik), m'n onderrug en heb gekke benen al 2 dagen. Ik heb geen idee waar t mee te maken heeft. Ik maak mezelf maar niet gek. De kans dat t gelijk in 1x lukt is zo klein. Volgende week woensdag mag ik testen. 2 weken na de terug plaatsing. Denk dat ik stiekem toch al eerder een testje ga wagen hoor?. Woensdag, of donderdag? Maar misschien is dat wel veel te vroeg. Geen idee, haha.  Fijne zondag meiden!

Thanks girls! 
Ja genieten doen we zeker, vanmorgen gebeld en 12 juli hebben we de eerste echo. Denk dat het besef dan pas echt komt. 
Ondertussen al wel van alles al aan het bedenken voor de opa & oma's in spé, die willen wij het na de eerste echo gaan vertellen. 

@BloemetjeinKnopp, het heeft jullie al zoveel tegen gezeten, gun het jullie zo dat dit wel in 1 keer mag lukken! Ik blijf duimen voor je.
Misschien is woensdag/donderdag beetje aan vroege kant, al weet ik niet precies hoe dit bij een terugplaatsing zit eigenlijk. Zou zelf voor het weekend gaan misschien? 

@XBo inderdaad 4 weken nu. 

@Liekee nou dit hadden we inderdaad echt alles behalve verwacht, door dat gedoe voor de eisprong al wat onzeker geworden en dan het hele corona verhaal, maar het hoeft er dus inderdaad echt maar eentje te zijn! 

Lieve meiden, ik blijf hier zeker nog even meelezen om jullie traject  te blijven volgen maar ik wil jullie toch bedanken voor jullie steun & wijsheden de afgelopen tijd! Het is jullie ook allemaal zo gegund, hoop snel dezelfde berichten van jullie te lezen. Ik blijf voor jullie duimen!

@BloemetjeInKnopp ooooh ik zou gek worden van al die 'signalen' haha. Hoop zooooo dat het iets betekend! Hoelang duurt normaal gesproken je luteale fase, of heel wisselend? En echt nog 2 weken wachten met testen dus na je terugplaatsing. Had altijd het idee dat dat wat eerder kon, maar dat is dan denk ik met een verse terugplaatsing? Ik blijf aan je denken en voor jullie duimen ???

@Niesss, ja... ik weet ook niet wat handig is haha. Ja, vanuit het zkh zeiden ze, na 2 weken testen. Maar ik lees zoveel verschillende dingen op forums. De 1 test nog eerder dan de ander. Er zijn er maar weinig die wachten tot de volle 2 weken erop zit denk ik?. Geniet van alle voorpret jij!!
@Xbo, ja... nog steeds 2 weken wachten. Geen idee waarom. Je zou denken dat t eerder kan omdat je ook al een paar dagen van het lab erbij hebt? Maar goed.. eens kijken hoe lang ik het vol houdt?. Geen idee hoelang mijn lf is normaal. Bij mij is t nog nooit normaal geweest. Als ik ff ga graven in m'n schriftje zal ik er vast wat wijzer uit kunnen worden. Maar ik kan t zo niet benoemen. Ik gebruik nu ook progesteron he, dus m'n menstruatie kan door dat spul ook tegen gehouden worden.. We wachten het maar af. Gekke periode zo. Ben redelijk rustig. Maar me wel heel bewust van m'n lijf. 

Terug
Bovenaan