PCOS, Letrozol

Hoi meiden,
Even weer een update vanaf deze kant. Ik heb afgelopen woensdag een test gedaan en deze was negatief. Ik ben vannacht ongesteld geworden dus ik kan vandaag een afspraak maken voor een echo over twaalf dagen. 
Ondanks dat ik een voorgevoel had en de test het me zei is die menstruatie wel echt balen, meteen zo definitief he?! Ik heb jaaaaren de pil geslikt en na het stoppen geen menstruaties gehad door de PCOS dus vind het nu ook wel even pittig hoor. Lang leven de Aleve Feminax! 
Zondag start ik met de Letrozol 5 mg. En nu ik ongesteld geworden ben wil ik ook zo snel mogelijk weer die volgende ronde in. 
@Chantal Hoe is het nu bij jou? Doet de Provera zijn werk? Qua eten leef ik eigenlijk altijd al gezond. Natuurlijk pak ik ook gerust een stukje taart op een verjaardag of een lekker sausje bij de BBQ. Ik wil voor nu dit proberen en mocht het zo zijn dat het echt niet lukt dan wil ik in de toekomst misschien wel een strenger dieet volgen. Maar voor nu gun ik mezelf af en toe ook wel een beloning, er komt al zoveel op je af :) Ik heb overigens geen overgewicht, al mag het hier en daar wel wat strakker hoor hihi! 
@Sofia Schiet het bij jou al een beetje op? Of ben nog steeds niets wijzer?
Lfs 
 
 
Hi Eve,
ahhh nee wat jammer :( het gevoel ken ik dat je zo snel mogelijk weer met de volgende ronde wil beginnen. Neemt niet weg dat het een teleurstelling is. Waarom begin je deze ronde met 5mg?
Ik ben in afwachting van mijn menstruatie wil ook starten met letrozol haha. Ben nu 5 dagen geleden gestopt met provera en de vorige keren werkte het sneller. Mijn buik is opgeblazen dus kom maar door :)
@Sofia, hoe was het vandaag bij de internist?
 
gr. Chantal
 
Hi Chantal,
Ja helaas, maar nog even een paar dagen doorbijten en dan zijn we er weer vanaf! 
Ik had voorheen geen cyclus, door de 2,5 mg kreeg ik weer een cyclus maar die is te lang dus nu gaan we 5 mg proberen. 
Het kan soms wel twee weken dus geloof ik voor ze menstruatie door zet met Provera. Dat wachten, dat vind ik het meest killing van allemaal. :|
Ik duim voor je dat je snel kunt beginnen met de Letrozol! 
 
Hi Eve,
Ja het wachten is het meest killing ja, helemaal eens ?. Ik ben van nature al niet erg geduldig haha. Nu na een week gestopt te zijn met Letrozol nog steeds niet ongesteld, zelfs geen teken. Ik heb zelfs een zwangerschapstest gedaan (geen idee waarom haha). De vorige keren dat ik Provera heb gebruikt werd ik binnen 3 en 5 dagen ongesteld. Nog even afwachten en anders bel ik de arts wel ??‍♀️
Fijne zondag nog 
 
Gewoon bellen hoor als het je niet lekker zit. Daar zijn ze voor :) Ik zat er toen ook zo erg op te wachten en toen ik eenmaal de eerste minuscule druppel zag heb ik echt een dansje gedaan haha!
Ik ben vandaag met de 5 mg begonnen en heb op 28 mei mijn eerste echo. Ik hoop zo dat de eitjes nu sneller groeien zodat mijn cyclus ook wat korter wordt. 
Hoe gek het ook klinkt, ik hoop dat je snel ongesteld zult worden! 
X
 
Hi,
ik heb je raad opgevolgd ?. Vandaag geweest voor een echo en daar dachten ze een groeiend eitje te zien. Met spoed bloedgeprikt en nu blijkt dat ik een eisprong heb gehad, mijn progesteron was 28 ??‍♀️. Geen idee wanneer dat geweest moet zijn ??‍♀️. Zijn ook niet meer actief geweest de laatste week omdat ik menstruatie aan t opwekken was met Provera ?. Kortom ik snap er niets meer van. Heb je bijwerkingen van de 5 mg?
 
gr. Chantal
 
Hey!
Huh? Wat gek zeg! Je snapt er soms ook helemaal niks van he?! En wat is nu je volgende stap dan? 
Ik merk er (zo goed als) niks van. Afgelopen dinsdag had ik echt m'n dag niet, maar er was niet echt iets aan de hand. Gewoon een beetje neerslachtig dus dat zal wel een reactie zijn van. Ik voel sinds gisteren wel het e.e.a in mijn rechterlies. Dit voelde ik de vorige keer in mijn linkerlies en toen was er een follikel aan het rijpen. Ik kijk zo uit naar dinsdag, dan kan ik zien of we er deze keer weer voor kunnen gaan :)
Jij heel veel succes! X
 
Terug
Bovenaan