PCOS, Letrozol

Ik ben echt volle bak ongesteld? Ik blijf de keuze lastig vinden, maar heb idd besloten om even zonder clomid te slikken verder te gaan. Ik loop ook nog vanwege andere klachten in het zh (nierstenen verkeerde urine waardes etc,) daar krijg ik maandag uitslagen van miss beïnvloedt dat ook de zwangerschap wel. Ik wens jullie heel veel succes toe en gauw positieve testen in handen te hebben. 
Ik heb 1 gezonde dochter, beter 1 dan geen. (Bedoel ik niet rot voor andere) 
?
 
@wilkindje, die is wat lastig te beantwoorden. 
Dat gevoel heb ik denk ik deels gehad maar ik heb ook zo veel verschillende verhalen gehoord waardoor ik wel wist dat ik niets zeker kan weten. 
Iemand dicht bij mij heeft pcos en is twee keer zonder hulp zwanger geraakt.  Een ander iemand dicht bij mij met pcos heeft na een lang medisch traject wel miskramen gehad maar geen baby's.  Er zijn geen garanties.  Die had ik ook niet. En dat maakt het onwijs moeilijk. 
Ik heb hoop geprobeerd uit succesverhalen en het feit dat er in Nederland goede hulp is.  En ik heb geluk gehad. 
Het blijft moeilijk en ik kan jou niks beloven.  Maar ik heb mij bij het eerste traject ook zo machteloos gevoeld en was het vertrouwen echt wel even kwijt toen het opeens werk raak was . Hopelijk lukt het jou ook hoop te vinden en ik hoop van harte voor je dat jij straks je eigen kleine succesverhaal in je armen mag sluiten!
 
@babygirlmom. Zo bakken voor je :( succes met je medische problemen en veel geluk met je kleine meid!
 
 
Dankje. 
Ik ben nog steeds niet ongesteld en had daardoor stiekem toch wel weer hoop. Zojuist een test gedaan en die was echter kei negatief :(
Mijn NOD zou afgelopen di/wo zijn dus ik snap er niets van. Afwachten naar weer...
 
Misschien is hij nog wel veel groter doorgegroeid of niet gesprongen? Of je lichaam reageerd op dat je een midweek weg hebt en stelt het uit, helaas weet niemand wat er aan de hand is ? je kunt alleen maar wachten meis, ga toch voor je duimen nog!
 
Heb even een paar dagen niet gegeken. Wat een berichten weer.
Babygrilmom balen dat het toch weer doorgezet is. Vind je beslissing heel dapper om het even stil te zetten. Zo te lezen heeft je lichaam ook even de rust nodig met de andere medische problemen. Heel veel succes daarmee en lekker genieten van je dochter. 
Gebruiker. Inderdaad apart dat het nog niet is doorgezet. Wie weet maakt jou lichaam langzaam hsg aan. Of toch het stukje stress wat erbij komt kijken. Heb toch nog een beetje hoop voor je. Succes met wachten.
Willkindje de positieve testen gaan echt komen in deze groep. Wie weet ben jij volgende week de eerste. 
 
Hallo allen! Ik ben nieuw hier en sluit me graag aan. Ik ben bezig met ronde 3 prover+letrozol. Heel gek; maar ik heb sinds gisteren last van bruine afscheiding terwijl ik letrozol slik (vandaag de laatste). Hebben jullie hier ervaring mee? Moet ik me zorgen maken? 
 
Terug
Bovenaan