PCOS, Letrozol

Hey gebruiker vervelend dat je je ook hier moet melden maar wel een fijn forum groepje hier ☺️ Ik slik letrozol vanaf dag 3 van me cyclus en ben dan altijd nog ongesteld, ook vaak nog langer bruin verlies.. heb jij provera gekregen om je menstruatie op te wekken? En was je dan ook ongesteld toen je begon of is bruinverlies echt nu pas begonnen? Sorry voor alle vragen maar ken je situatie niet ?
 
Hey WilKindje, wat lief dat je zo geinteresseerd bent! Het zit zo ik heb tijdens ronde 1 gemenstrueerd. Tijdens ronde 2 niet en toen is mijn dosis verdubbeld. Nu zit ik dus in ronde 3 en ik werd niet ongesteld. Bij de echo is gezegd dat mijn baarmoederslijmvlies te dun is waardoor ik 'niet veel bloed heb om te verliezen'. Ik mocht dus meteen beginnen met letrozol. Na 3 dagen letrozol gebruikt te hebben kreeg ik bruine afscheiding wat tot vandaag heeft aangehouden. 


 
 
Sorry gebruiker daar heb ik geen ervaring mee, ik kon elke keer vanuit een menstruatie starten op dag 3 misschien toch wat menstruatieachtig bloed wat meekomt maar zal me daar geen zorgen over maken, wanneer heb je follikelmeting en hoeveel Mg heb je nu? Je verhaal klinkt wel heel spannend, was er in de vorige rondes wel een eitje gegroeid? 
Meiden ik ben nu wel zo zenuwachtig, had gister erg veel krampen en vandaag af en toe ook flinke krampjes maar nog geen oud bloed wat ik normaal wel al heb voor nod, voelde vanmiddag iets lopen en werd meteen chago dacht daar zal je het hebben maar nee veel helder slijm ineens.. het zal toch niet raak zijn, ik ben ook steeds zo emotioneel, heel weinig pukkels voor mijn doen en al helemaal geen onderhuidse wat normaal een week voor nod is... zo zenuwachtig en begin al langzaam te fantaseren maar weet ook dat de klap des te harder aankomt als het weer niet zo is ? moest dit even met iemand delen 
 
@gebruiker. Sorry heb daar ook geen ervaring mee maar als je twijfelt gewoon je gyn raadplegen.
@wilkindje super spannend. Hoop het zo voor je.? wanneer ga je testen?
 
Ik durf eigenlijk niet ? normaal test ik altijd op nod of een dag ervoor omdat ik dan toch bruinverlies heb en het eigenlijk meer een check is dan, maar nu het echt zo zou kunnen zijn durf ik niet en ben bang dat hij nog negatief is ofzo als ik op nod test en zwanger ben.. erg he ? we gaan vandaag iig weer zien of er nu misscbien wel bruinverlies zal zijn, hoop het natuurlijk niet! 
Weten jullie toevallig hoe het werkt met hcg, bij mij is geprikt toen ik niet zwanger was op 0,2 houd dit dan in als dit om de dag verdubbeld dat ik pas verder overtijd positief zou kunnen testen? ?
 
Gebruiker10077600: hoe staat het er bij jou voor meis, al ongesteld geworden of positief getest? Las ergens dat je maandag gynacoloog ging bellen, heeft die je kunnen helpen of iets? ☺️
 
Terug
Bovenaan