Wat een reacties ineens weer hier!
@Just-me Super dat de echo er goed uit ziet!! Wat vervelend als je omgeving dit roept! Waar bemoeien ze zich mee… Gelukkig in het ziekenhuis niet, maar daar zien ze ook echt wel mensen die ouder zijn!
Lijkt me wel nog extra ingewikkeld dat het ook nog via een donor gaat, ook qua timing… is het een bekende donor of via het ziekenhuis? Kunnen zij je adviseren wat je nu het beste kan doen? (Sorry ik heb geen idee, ik let nooit echt op slijm of temperatuur)
@Bloemetjeinknopp Wat goed dat je deze pauze genomen hebt en even tijd voor jezelf neemt! Ik hoop dat je van een heerlijke vakantie gaat genieten en kunt opladen!
@Annekes Jeetje heftig dat je corona hebt! Hoelang ben je al besmet en knap je al wat op? Was je al gevaccineerd? (Niet om een vaccinatiediscussie op te roepen hier hoor, gewoon interesse, ik heb begrip voor ieders standpunt!) Positief voor de innesteling lijkt t me idd niet, als je zo beroerd bent… Ik hoop dat een van de 2 rondes die je nog te gaan hebt succesvol is! Die vakantie klinkt super!!!
@xbo fijn dat je wat minder bezig bent met de wachtweken!
Nou ik weet het even niet meer hoor! Mijn NOD was gister, ik heb ‘s morgens getest en die was negatief. Ik had wel onrustig geslapen dus ‘s nachts ook gedronken en geplast, dus misschien was het niet extreem geconcentreerd, maar de test was echt witter dan wit. Met de grootste fantasie was daar niks van te maken. Maar ik ben nu nogsteeds niet ongesteld! En ik had de 6e op de echo een ei dat op springen stond en ik heb toen ook mijn eisprong gevoeld. En ik word altijd 14 dagen nadat ik dat voel ongesteld, altijd! Maarja dit is wel de eerste letrozol ronde, dus misschien is het daardoor anders? Ik heb testen gebruikt van testjezelf.nu (eerst perongeluk een die heel lang over datum was, maar daarna eentje die dat niet was) zouden best gevoelig moeten zijn… ik weet het even niet meer

heb vandaag niet opnieuw getest, want ik was er weer vaak uit vannacht en ik vind witte testen zo rot…. Wat denken jullie ervan? Ik had goede hoop vanwege de hoge progesteronwaarde, maar voelde me verder niet anders dan anders. Mn borsten zijn nogsteeds gevoelig, al sinds eisprong en dat wordt langzaam minder… Ik zit mezelf echt gek te maken!