@AnnekeEs, ik ga morgen inderdaad even bellen om te vragen wat ik kan doen. Spreekuur gemist vandaag ? T is meer dat als we dit zelf moeten doen we dus alsnog verkeerd timen als mijn lijf dubbele signalen afgeeft. De ovulatie testen die ik gedaan heb tussendoor op vrijdag en zaterdag waren echt negatief, dus vandaar icm de temp stijging dacht ik toch aan zaterdag of zondag al, want dan zou ik de piek gemist kunnen hebben. Sowieso vrijdag even afwachten, maar ik weet niet of ze ook kunnen inschatten hoe lang geleden de eisprong dan ongeveer geweest is? Gos, wat weet ik nog weinig ? Baal gewoon een beetje, voelde me zo opgelucht na die goede echo. Kreeg echt goede hoop en nu dus net als de laatste maanden weer gemengde signalen. Ik word er zo onzeker van? Timen is zo bizar moeilijk met een donor op deze manier…
@MilouP, we hebben een bekende donor die gelukkig super flexibel is! Als wij enkele dagen van te voren aangeven wanneer hem ongeveer nodig hebben, kunnen we hem dan op de dag zelf berichten. Heel goed geregeld dus! Maar dan moet mijn lijf nu wel te vertrouwen zijn, anders kunnen we doen wat we willen maar zitten we er alsnog naast.. daar ben ik dus nu een beetje bang voor ?
@MilouP, we hebben een bekende donor die gelukkig super flexibel is! Als wij enkele dagen van te voren aangeven wanneer hem ongeveer nodig hebben, kunnen we hem dan op de dag zelf berichten. Heel goed geregeld dus! Maar dan moet mijn lijf nu wel te vertrouwen zijn, anders kunnen we doen wat we willen maar zitten we er alsnog naast.. daar ben ik dus nu een beetje bang voor ?