XBo, ahh oke! Misschien een tip om na te vragen. In het begin dacht ik: ohjee, kan ik dat wel. Zelf m'n spuit klaar maken. Toen zeiden ze in het zkh: als het ECHT niet lukt, kun je ze vooraf al klaar (laten) maken en in de koelkast bewaren tot de tijd dat je ze nodig hebt. (Mijn vriend werkt in de zorg en die doet t dagelijks) Misschien handig voor jou? Of kun je er iets mee? En nog een kleine tip. Bij mij deden ze met de prik instructie de ampullen neerzetten op de tafel en dan zo leeg trekken in je spuit. Mijn vriend doet t juist andersom, die houdt de klaar gemaakte ampul op z'n kop, en dan trek je zo dat ding leeg in je spuit. Veel handiger.
Tis als een gebed zonder end hè. En je voorgevoel klopt vaak ook wel. Thans, bij mij wel. Door die ovitrelle kun je je helemaal zwanger voelen door alle symptomen. Maar de realiteit is dat het alle bijwerkingen zijn van die rotzooi. Kun je maandag gelijk weer beginnen met spuiten? (Cd3?) ToiToiToi!
@Just-me: vertrouwen op de artsen en de medicijnen die z'n werk moeten doen?. Dat laatste lijkt al gelijk aardig te lukken bij jou. Zie het positief in! En niet blind staren op alle hulpmiddeltjes die er op de markt zijn. Een beetje relaxed zonder al te veel stress, das al dikke winst voor je lijf. En je koppie doet daar z'n voordeel ook mee?