PCOS, Letrozol

@Anneke, hmm. Ik ben er ook geen expert in, want ik moet het aankomende maand ook voor het eerst zelf gaan doen.. Wel zeiden ze van de afdeling tegen mij dat ovulatie testen niet altijd positief uitslaan. Doen ze dit bij jou normaal wel? Ik zou zelf voor de zekerheid nog even doortesten denk ik… Mag je ze niet bellen voor advies?

Meiden, hier ook een vraagje.. voor degenen die wel af en toe menstrueerden, merkten jullie verschil in je menstruatie na slikken van letrozol?Hier vandaag 13 dpo (volgens FF app) ik zelf denk eigenlijk 12 dpo.. ik voel alleen helemaal niks. Vanochtend een daling van 0.1 in mn temp. Die is 12 dagen heel stabiel geweest tussen 36.90-36.94. (Wel met een stijgende lijn de eerste dagen na ovulatie) Normaal heb ik wel klachten voor mn menstruatie.. Maar nog niks noemenswaardigs… Geen idee wat ik nu dus kan verwachten ?

@Just-Me: Mag pas bellen na CD42. Hadden ze ook tegen mij gezegd dat ovu testen vaak ook niet werken. Maar tot nu toe best goed gegaan. Vorige ronde had ik een knal positieve test een dag voor de eisprong. De ronde daarvoor alleen vaste smiley's (maar wel een eisprong). En die daarvoor ook knipperende smiley op de dag voor de eisprong.
Ik had voordat ik aan de pil ging een hele regelmatige cyclus. Ik heb wel gemerkt dat ik minder PMS klachten heb. Alleen de dag voor de menstruatie en gedurende de periode zelf. Voorheen had ik er minstens drie dagen eerder last van.

@Anneke, dan misschien toch even doortesten? Wellicht heeft je lijf een beetje vertraging deze maand en komt hij nog? Misschien helemaal niet van toepassing, maar ben je niet gevaccineerd ergens de afgelopen weken? Ik lees in het andere topic dat er best wat vrouwen zijn waarvan hun cyclus even onregelmatig is na de vaccinatie…
Lastig, de onzekerheid als je cyclus dan niet is wat je verwacht had.. Ik kan je helaas niet veel anders zeggen, ik moet het ook gaan ontdekken…

Ik heb inderdaad ook altijd een dag of 5 van te voren al last. Maar als mijn temp nu al daalt kan het toch nooit 5 dagen meer duren ? (zou ook niet fijn zijn, want dan is de luteale fase wel heel lang ?) Ben benieuwd wel, wordt natuurlijk liever niet ongesteld, maar vind het ook wel fijn om te weten wat mijn lijf doet op de letrozol deze ronde…

@Just-Me: natuurlijk word je liever niet ongesteld deze periode en heb je een positieve test in handen. Maar wel fijn om een beetje te weten wat je lichaam in dit traject doet, heb ik ook graag hoor. Ik schrijf alles daarom van dag tot dag op om te vergelijken. Idee?
Ben niet alleen gevaccineerd een maand geleden, maar twee weken daarna ook COVID-19 infectie opgelopen. 2e vaccinatie krijg ik nog. Ik denk dat COVID-19 een en ander op de schop heeft genomen.

@Anneke, oh jeetje! Dat is balen, na je vaccinatie ook nog… ? ben je er heel ziek van geweest? Er is onlangs ook een artikel over verschenen, dus wellicht ben je daarom inderdaad wat verlaat? Wel balen.. Dan zou even doortesten misschien duidelijkheid geven.. ik hoop voor je dat je snel een smiley hebt!

Ik houd inderdaad ook bij in een boekje, al enkele maanden. Op advies van ziekenhuis deze maand juist wat meer los gelaten, de grap is dat ik ook niks heb om op te schrijven want ik voel gewoon niks dat wijst op menstruatie, zwangerschap of andere gekke dingen. Ik slaap alleen voor geen meter? dus mijn boekje is nogal leeg de laatste weken haha! Houd nog wel mn temp bij dan.. Ik wacht maar gewoon af, merk het vanzelf ??‍♀️?

Terug
Bovenaan