Zo, ik heb net mijn eerste echo gehad. Alles was klein op 1 ‘follikel’ na, die was al rond de 21. Maar die heeft een hele afwijkende vorm, BMS is nog dun (3,1mm) dus is waarschijnlijk een oud eitje/cyste. Ook omdat het nu pas dag 10 is, en ik tot nu toe pas zolaat resultaat had elke x. Ze verwacht dat als dit een goede is mijn ovulatietest positief zou moeten zijn, dus die moest ik doen (net gedaan en is negatief, al heb ik nog nooit een positieve gehad).
Wel gemeenschap hebben en door blijven spuiten en dan vrijdag een echo, als dit dan een goed eitje was kunnen ze dat zien, en anders de hoop dat er iets verder is gegroeid.
Laat het eens een keer normaal gaan..... Haha.
@BloemetjeInKnopp had ik een gesprek? Ik weet het al niet eens meer hahaha. Gelukkig gaat het spuiten prima. De Menopur zijn wel echt rot prikken maarja, dat overleven we ook wel weer. Het klaarmaken is net wat meer gedoe en kost wat meer tijd, maar dat is prima. Hoe gaat het met jou? ?
@Just-me mijn menstruaties zijn ook altijd wisselend, zou me er niet al te druk om maken en het de volgende keer even voorleggen bij je arts.