XBo, hmmm. Positieve dingen nadat ik gestopt ben met alles. Voor nu dat m'n gedachten weer wat meer van mezelf zijn. Niet dat ze hiervoor van een ander waren?. Maar ik ging van 0 naar 100 in een milliseconde. En merk ik dat ik weer wat rustiger ben. M'n huid wordt weer gladder. Ik had vaak het idee dat ik in m'n zoveelste pubertijd terecht kwam. En het doet me heel goed om geen afspraak te hebben staan in het ziekenhuis. Ook niet gepland nog. Het voelt 'vrij'. Ik wil niet eens tellen hoe vaak ik daar geweest ben de afgelopen 2 jaar. Maar ik ga zeker over de 120 bezoeken. Makkelijk. Ik ben nog wel snel moe. Vandaag een wat drukkere dag gehad. Moet nog douchen, maar ben even niet vooruit te branden. Morgen maar de 'balansdag' inlassen. Ik kan alles redelijk loslaten. Alleen heb ik wel steeds de terugkerende vraag in m'n hoofd, ga ik door, of gaan we stoppen. Maar ik probeer dat nog even wat los te laten, omdat ik eerst fysiek weer mezelf wil worden en mentaal natuurlijk. M'n huisarts was heel duidelijk 2 weken terug: geen beslissingen maken nu. Hoe is het met jou? Hoe gaat het spuiten? Nog een echo gehad deze week? Vast wel, maar positief?
Ik las bij iemand dat die het lastig vindt geduld te hebben... dat wordt wel lastig, want dit hele traject bestaat uit wachten. Voor jezelf zou het fijner zijn het wat los te laten, de tijd kun je niet versnellen. En het is, wat het is. Ik had 2 jaar geleden ook niet verwacht toen ik met Letrozol begon, ik nu al een ivf-behandeling erop zou hebben zitten.
Fijn weekend lieve meiden! Ik ga mezelf toch even onder de douche slepen?. En dan ga ik Netflix aanslingeren?
Ik las bij iemand dat die het lastig vindt geduld te hebben... dat wordt wel lastig, want dit hele traject bestaat uit wachten. Voor jezelf zou het fijner zijn het wat los te laten, de tijd kun je niet versnellen. En het is, wat het is. Ik had 2 jaar geleden ook niet verwacht toen ik met Letrozol begon, ik nu al een ivf-behandeling erop zou hebben zitten.
Fijn weekend lieve meiden! Ik ga mezelf toch even onder de douche slepen?. En dan ga ik Netflix aanslingeren?